Alternativ til sukker.

Started by Eddie, May 27, 2013, 01:33:21 AM

Previous topic - Next topic

Eddie

Er ganske lei av å bruke sukker og lurer rett og slett på om det finnes andre alternativer?

Og da mener jeg ikke match, møteplassen, eller lignende.
Er interessert i noe som faktisk funker!

Takk :)

Oslomann77


Har møtt 3-4 fra Sportdate, og ellers sjekka utvalget på match, møteplassen og mobidate. "Problemet" er at alle disse til sammen ikke har det samme utvalget som sukker alene(Oslo)..

Hvis du ikke liker gamle tanter på 40-45 da, som søker menn 25-40, da kan du boltre deg på møteplassen..:/ (grøss...)

Ellers har jeg hørt det er en del aktivitet på zoosk, men ikke prøvd den.

bareAre

Funker det ikke på Sukker, så funker det neppe (bedre) andre steder :) Har god erfaring med å ta pause fra nettdating en stund og komme tilbake når det er påfyll av nye der.

En av de dårligste stedene så langt er iallefall Match (er i skrivende stund medlem, glemte å avlyse medlemsskapet). Er til og med blandt de dyreste hvis du skal ta kontakt med andre og la andre ta kontakt med deg uten betalt medlemsskap... Tidligere fungerte det egentlig ganske greit og de reklamerer nå med masse medlemmer, men det er ikke på den norske siten etter min erfaring.

Oslomann77

Quote from: bareAre on May 27, 2013, 19:00:45 PM
Funker det ikke på Sukker, så funker det neppe (bedre) andre steder :) Har god erfaring med å ta pause fra nettdating en stund og komme tilbake når det er påfyll av nye der.

En av de dårligste stedene så langt er iallefall Match (er i skrivende stund medlem, glemte å avlyse medlemsskapet). Er til og med blandt de dyreste hvis du skal ta kontakt med andre og la andre ta kontakt med deg uten betalt medlemsskap... Tidligere fungerte det egentlig ganske greit og de reklamerer nå med masse medlemmer, men det er ikke på den norske siten etter min erfaring.

Samme med møteplassen, de reklamerer med VIP medlemskap til 129 prmnd, men for at du skal kunne føre dialog med alle må du være plusVIP, og da koster 149 pr mnd i tillegg. ALT for dyrt, da de fleste fine på mp er på sukker også(gjelder de i Oslo)

piken

Jeg har nettopp skaffet med Badoo som er en gratis mobilapp, men man kan også logge inn via dataen. Her er det ingen annen filtrering annet enn at folk i ditt nærområde er øverst på lista, noe som kan være en smule creepy (ikke keen på å møte han jeg blokkerte i går på nærbutikken i morra).

Som jente får jeg veldig mye meldinger uten å gjøre en dritt for det, mesteparten er raringer, men når det først dukker opp noen som er ålreite så kan det jo være veldig ålreit. Hatt den en knapp uke og foreløpig har jeg møtt èn og har planer om å møte to til denne uka. Den første jeg møtte svarte forøvrig ikke til forventningene da han hadde profilbilde fra det forrige århundredet..

I tillegg er det helt sykt mye folk innpå der! Husk å huske av for å kun motta meldinger fra verifiserte brukere :)

Oslomann77

Quote from: piken on May 27, 2013, 23:50:04 PM
Jeg har nettopp skaffet med Badoo som er en gratis mobilapp, men man kan også logge inn via dataen. Her er det ingen annen filtrering annet enn at folk i ditt nærområde er øverst på lista, noe som kan være en smule creepy (ikke keen på å møte han jeg blokkerte i går på nærbutikken i morra).

Som jente får jeg veldig mye meldinger uten å gjøre en dritt for det, mesteparten er raringer, men når det først dukker opp noen som er ålreite så kan det jo være veldig ålreit. Hatt den en knapp uke og foreløpig har jeg møtt èn og har planer om å møte to til denne uka. Den første jeg møtte svarte forøvrig ikke til forventningene da han hadde profilbilde fra det forrige århundredet..

I tillegg er det helt sykt mye folk innpå der! Husk å huske av for å kun motta meldinger fra verifiserte brukere :)

Prøvde badoo for første gang i går, og det er mistenksomt mange "modellbilder" der, og at så mange bor "nær Nydalen" som det står hos meg, det tviler jeg på..
Og som du sier, utrolig mange folk der.

Lisa

Quote from: piken on May 27, 2013, 23:50:04 PM
Jeg har nettopp skaffet med Badoo som er en gratis mobilapp, men man kan også logge inn via dataen. Her er det ingen annen filtrering annet enn at folk i ditt nærområde er øverst på lista, noe som kan være en smule creepy (ikke keen på å møte han jeg blokkerte i går på nærbutikken i morra).

Som jente får jeg veldig mye meldinger uten å gjøre en dritt for det, mesteparten er raringer, men når det først dukker opp noen som er ålreite så kan det jo være veldig ålreit. Hatt den en knapp uke og foreløpig har jeg møtt èn og har planer om å møte to til denne uka. Den første jeg møtte svarte forøvrig ikke til forventningene da han hadde profilbilde fra det forrige århundredet..

I tillegg er det helt sykt mye folk innpå der! Husk å huske av for å kun motta meldinger fra verifiserte brukere :)

La meg vite hvordan det går med de to andre da ;) Har vært innpå knapt en time, får litt flash back til møteplassen. Jeg har fått en del meldinger, men foreløvig ingen spennende.

bareAre

Badoo virker veldig shady, fullt av jenter med unorske navn som visstnok bor i Oslo og med ikke akkurat typisk norsk utseendet. Og som mann, så må du betale for å se hvem som har klikket "interessert i deg". Hvis de hadde trodd på systemet sitt selv, så hadde de iallefall latt det være gratis i starten, men jeg tror at slike nettsamfunn ofte starter med falske profiler for å få igang omsetningen.

piken

Ja dette Badoo-greiene var vel kanskje mer spennende i starten enn hva det egentlig ER. Endte med å feige ut når det gjaldt å møte de to andre pga alt for mye sex-fokus og generelt alt for mye MAS. Har lagt til et par stykker derfra på Facebook som virker som om de har en mer avslappet holdning til det hele - så får se om jeg møter de etter hvert.
Kommer nok til å beholde kontoen min en liten stund til, fordi jeg er for nysgjerrig til å slette den helt.

Og er ikke bare menn som må betale for å se på de som har trykket "Interessert", det må jeg også. Men virker som om de fleste her inne sender chattemelding (opptil flere ganger på rad) hvis de er interessert. Lite poeng å gjøre noe annet når det er gratis å chatte?

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.