Fra friendzone til ???

Started by Dwerg, June 24, 2013, 03:52:26 AM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Hmmm, du balanserer på tynn line her. Det er bra du er noenlunde bevisst, men samtidig så blir du jo bare mer og mer besatt av henne. Du får kjøre på, du er blitt advart.

Dwerg

Som sagt så er det vanskelig å forklare. Jeg har blitt mindre og mindre besatt av henne. Jeg vet jeg skriver veldig mye om henne, og det kan få meg til å virke besatt. Alt jeg skriver om handler faktisk om meg selv, jeg fokuserer på meg selv. Det er meg selv jeg kan gjøre noe med.
Jeg VET jeg kan droppe hele greia nå uten problemer, jeg VET jeg klarer meg helt fint uten.

Når jeg valgte å ignorere telefonen så var det fordi hun ikke fortjente min oppmerksomhet. Jeg tenkte ikke bevisst at jeg drøyer det til imorgen for å øke interessen, det skjedde først etterpå.
Med andre ord så analyserte jeg det ikke, jeg gjorde det første som falt meg inn. Før hadde jeg kastet meg over telefonen og solgt meg selv, men jeg har lært noen harde lekser av det og nekter å utsette meg for det igjen.

Nå er det jeg som bestemmer, hun ville jeg skulle ta kontrollen og nå får hun det hun ber om. Men alt i alt så gjør jeg det ikke for henne, jeg gjør det for meg selv fordi det er slik det skal være.

Dwerg

Ok, en halvtime etter forrige innlegg gikk hun berserk på facebook chatten. Jeg klarte ikke holde meg lengre, og svarte "ja?". Og hun ba meg ringe henne. Så jeg gjorde det.
Husker ikke samtalen, men hun forklarte at hun hadde sovnet når hun kom ut av dusjen. Jeg tror egentlig ikke 2 sekund på den historien, hun var jo opptatt med en telefonsamtale en time senere. Jeg tenker hun har sine grunner, men jeg gidder ikke spekulere lengre.

Uansett, hun hadde lyst til å sove hos meg, umiddelbart. Så jeg hentet henne, og vi hadde en god tone hele veien hjem til meg. Jeg måtte legge meg (må fortsatt men vil skrive dette først) fordi jeg skal tidlig på jobb. Vi gikk straks til senga, og min tidligere erfaring sa "IKKE NØL". Jeg kastet meg over henne og var igang på et par minutter, hun virket fornøyd ;)

Nå lurer du sikkert på hva som skjedde siden jeg skriver dette på denne tiden?
Hun begynte å få noen meldinger, gidder ikke legge meg opp i det. Etter en liten stund beklager hun seg og sa hun hadde lovt å være hos ei venninne. Jeg gjør meg nølende en liten stund, men sier til slutt det er greit.
Men hun lovte å sove hos meg imorgen, så får jeg vel se om det faktisk skjer.

Jeg lærte likevel fra det mentale skrekk scenariet om at hun bare søkte bekreftelse, og at hun ignorerer meg for å spille kostbar. Jeg gidder ikke spekulere i hva som skjedde, jeg setter en strek og lever i øyeblikket.
Jeg føler meg også enda mer komfortabel, og jeg føler fortsatt ikke jeg må ha henne koste hva det koste vil.

Ting er ikke alltid som de ser ut til!
Ser ikke ut til at denne tråden dør ennå.

Openingherisont

Det er jo ikke noe stress, om du klarer å ha litt følelsesmessig avstand. Men om du ikke klarer det, av diverse årsaker, dropper du kontakten helt.
Bare ta det som det er, og det kan høres ut som hun er litt keen på et fysisk forhold. Hvert fall om man tar den siste meldingen din i betraktning. 
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.

Dwerg

Jeg er sikker på at hun vil ha et vanlig forhold. Men jeg blir nødt til å styre følelsene litt likevel, kan ha en tendens til å bli for voldsom.
Akkurat nå så tar jeg det litt som det kommer :)

VB

Det burde gå av ganske kraftige varsellamper her hvis hun kommer hjem til deg for å sove hos deg for så å stikke igjen fordi hun "lovet en venninne å henge hos henne".

Høres enten ut som hun har type eller i det minste har noe på gang med noen andre også, eventuelt bare er gal og faktisk stakk til en venninne.

Vil du virkelig ha et forhold med en dame som ikke holder det hun sier at hun skal gjøre? Som ditcher deg for å "henge hos en venninne", hvis hun virkelig ville sove over hos deg hadde hun laget tid til det. Mulig hun heller ville sove hos noen andre og du var backup planen, så når den andre personen kunne ditchet hun deg.

Som mange andre her vil jeg også advare deg mot å bli for seriøs med denne dama, innstill deg heller på at dere kan ha et FB forhold men ikke noe mer seriøst. Så vidt jeg har forstått er du rimelig fersk på å sjekke damer, det er veldig fort gjort å bli betatt av en dame før man får overflod. Ikke hør på den lille stemmen som sier "endelig har jeg fått en dame, kan ikke gi slipp på henne!".

Dwerg

Jeg klarer meg, vanskelig å forklare helheten. Jeg får komme tilbake med mer når det er mer klarhet. Er uerfaren, men jeg er mer oppegående enn mange andre jeg kjenner.

dagligvare

Da virker det som om du kom i mål - jævlig bra. Men hun er jo tydeligvis en skikkelig nutjob. Det at hun sovna og at hun skulle treffe ei venninne er bare tull. Hun virker veldig ustabil. Jeg ville aldri hatt et forhold med ei sånn dame. Bruk henne som FB en stund, og se om hun begynner å oppføre seg noenlunde stabilt og normalt først.

Dwerg

Regner med det er det jeg gjør. Det kan jo hende hun har en del ting hun må ordne eller noe, får ha henne i senga og se om hun roer seg.

Andreas GV

Sorry, men er enig med VB her. Du er mr LOV (perfekt på alle måter, men får det ikke til å krible like hardt i området under magen som mr LYST). Den kvelden hun "sovnet" fikk hun en sms av mr LYST som var kåt på henne den kvelden. Det var forøvrig samme fyr som sendte den smsen når hun lå i senga sammen med deg også.

Du må gjerne fortsette å ha sex med henne iblant, men for guds skyld hold deg langt unna forhold med denne jenta. Snakker av bitter erfaring :)

Dwerg

Jeg begynner å kjenne smerten allerede nå, hun droppet meg for ei annen venninne denne natten også. Kom med en drøss unnskyldninger og at det ikke var hennes feil, hun måtte jo møte. Hun prøvde alt for hardt å få tak i venninnen så hun kunne høre om hun skulle bli eller gå. Jeg er trøtt og dritt lei.

Jeg uttrykte at jeg var sur, trøtt og dritt lei det tullet. Hun prøvde da å skape tvil og skyldfølelse i meg.
Nå er jeg inne på varseltegn jeg kjenner til, og jeg tror hun prøver å utnytte meg.

Jeg sitter ikke med noen god følelse, og jeg regner med det skal være en god følelse i starten. Jeg kan ikke akseptere denne oppførselen, og vil droppe henne uansett hva hun kommer med. Det er ALT for mange ting som skurrer her. Og jeg får heller ikke følelsen av at hun er tiltrukket av meg, hun koser sjeldent eller lite tilbake...

Gidder ikke spekulere i hva som er problemet, poenget er at hun ikke er bra nok for meg.

Jeg var klar over at dette kunne gå galt, og jeg har som sagt kontrollen. Dette gjør nå mer vondt enn det er gøy og jeg trekker grensen her. Men jeg gir meg ikke, jeg er klar for andre jenter nå ;)

dagligvare

Quote from: Dwerg on June 27, 2013, 01:06:12 AM

Nå er jeg inne på varseltegn jeg kjenner til, og jeg tror hun prøver å utnytte meg.

No shit, Sherlock...

Se på alle rådene du har fått her i tråden.

Selveste

På en side er det nesten positivt at du får noen sånne opplevelser i starten. Hvis du finner en dame som er dritkeen på deg med en gang, er det fort gjort å gå inn i et forhold med henne, men hvis det ikke går som du vil blir du tvunget tiil å forbedre deg, og etter hvert oppleve at du kan få bedre og bedre, mye bedre enn hun første som dumpet deg.

Dwerg

Jeg lot meg selv feile med vilje, så jeg kan lære mest mulig.
Rådene her fikk meg til å tenke, men jeg måtte se det selv.

Jeg er ikke typen til å plutselig ignorere så jeg sendte en melding og sa jeg ikke ville se henne mer, fordi hun ikke passet for meg. Vet ikke om jeg får respons, men håper ikke det skjer. Må ignorere i tilfelle det skjer.

Unloved

Hun ligger med deg fordi hun vet du liker henne, Det får henne til å føle seg bra, fordi han hun egentlig vil ha tydeligvis leker med henne.... Så enten hun er klar over det eller ikke, så ender hun opp med å leke med deg for å få litt stabilitet i føleseslivet sitt.
Det er du rett og slett for god til.

Får håpe du har sett nok av henne til at du ikke faller for noen av triksene hennes igjen, da.