Fra friendzone til ???

Started by Dwerg, June 24, 2013, 03:52:26 AM

Previous topic - Next topic

Dwerg

Hadde tenkt å poste dette i tråden med mine indre tanker, men synes dette er så spesielt at jeg lager en ny tråd.

Jeg er litt freaket ut akkurat nå. Hun jeg datet fra nettet forrige uke har tatt kontakt igjen.
Hun friendzonet meg etter 2 dater (til tross for sex), og jeg blånekter å bli friendzonet. Jeg slettet henne (ikke blokkert) umiddelbart på face. Men nå har hun sendt melding igjen. Det begynte med et unnskyld faktisk, jeg ble max forvirret siden jeg VET det var min feil at dette skjedde.
Hun fortsetter deretter med å si at hun liker meg. Jeg gir litt avventende svar mens jeg tenker meg litt om. Jeg bestemmer meg for å kjøre samtalen videre ettersom jeg fortsatt er litt interessert, men forholder meg litt skeptisk.

Så får jeg tidenes sjokk. Hun skriver nøyaktig (og jeg mener nesten ordrett nøyaktig) hva jeg har reflektert meg frem til i etterkant, angående hvordan hun oppfattet meg (hva jeg gjorde feil). Og det var det at jeg ikke virket som jeg hadde lyst på sex, og var ganske passiv.

Hun sa hun likte ALT med meg bortsett fra at jeg ikke tok kontrollen. Dette tolker jeg som at jeg gjør mange ting riktig helt naturlig, men jeg holder meg selv igjen av en eller annen grunn. Det beste og kjappeste jeg kan gjøre er å bare gi slipp på hemningene mine. Jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal være seksuell, men jeg må slutte å tenke og bare gjøre det.
Heldigvis har jeg øvd mye på å tenke mindre i andre sammenhenger siste uke, så nå må jeg bare gjøre det samme med sex.

Nå skal vi treffes igjen veldig snart. De siste meldingene vi utvekslet var åpenbart seksuelt ladet i begge retninger, og jeg kommer garantert til å pule vettet av henne når vi treffes igjen.

Alt dette trodde jeg faktisk ikke var mulig. Har iallefall aldri hørt om noe lignende. Jeg har fått en ny sjanse, og bestemt meg for å prøve igjen. Jeg har pushet meg selv knallhardt i det siste, og jeg skal fortsette med det. Men viktigst av alt, jeg er ikke lenger redd for å miste henne. I KNOW I CAN DO THIS SHIT!!!

Har ikke noen konkrete spørsmål egentlig, er ganske bestemt på dette. Tar gjerne imot dine meninger og andre kommentarer :)

Unloved

Så bra da :D
Kanskje friendzoningen bare var en forsvarsmekanisme fra hennes side fordi hun trodde du ikke var interessert nok?

VB

Så utrolig fett å høre, +1 karma! Du får holde oss oppdatert på hvordan dette går.

dagligvare

Nice. Det at gutter ikke tør å ta kontroll over situasjonen er grunnen til at de blir friendzona i 99,99 % av tilfellene.

Jeg har merket det selv flere ganger, spesielt på attraktive damer. De er akkurat som rovdyr som kan lukte frykt. Det ligger spenning og sex i luften, men med en gang man viser passitivitet og feighet så er det akkurat som om luften går ut av en ballong.

Husker spesielt en gang jeg satt og hadde en intens samtale med ei jævlig flott dame. Spenningen bygget seg opp og det lå elektrisitet og sex i lufta. Hun var så fin at jeg ikke turde å ta noen sjanser, i stedet for å si "la oss stikke hjem til meg" sa jeg "kan jeg få telefonnummeret ditt, så kan vi kanskje ta en kaffe en dag?". Det var akkurat som om noen slukket lyset i øynene hennes. Jeg fikk nummeret, såpass høflig var hun. Så måtte hun gå. Hun svarte aldri på de to meldingene jeg sendte.

Dwerg

Quote from: Unloved on June 24, 2013, 05:12:32 AM
Så bra da :D
Kanskje friendzoningen bare var en forsvarsmekanisme fra hennes side fordi hun trodde du ikke var interessert nok?

Jeg tenker at hun gjorde det fordi jeg knapt var seksuell med henne, fordi venner er ikke seksuelle. Men hun ombestemte seg fordi hun liker meg såpass godt på andre ting, og hun ble kanskje litt gal når jeg droppet henne på sekundet.
Den massive fordelen min er jo at jeg er bevisst på hvilke feil jeg gjør, og vil nå presse meg for å unngå de. Hadde jeg vært som før så hadde jeg gitt opp, men nå skjønner jeg hva som foregår.

Dwerg

#5
Nå har det skjedd noe. Fra samtalen vi hadde igår virket alt supert, skulle ringe når jeg var ferdig med jobb. Var ferdig på jobb 22:00. Hun hadde lyst til å sove hos meg inatt (har til og med enkeltseng), og virket keen på meg.

Jeg ringte når jeg var ferdig og spurte om hun var klar. Hun sa hun var i dusjen og at jeg skulle ringe litt senere. Jeg ventet en halvtime og ringte igjen, men nå tok hun ikke telefonen. Jeg tenkte at hun sminket seg eller noe, og gikk og handlet litt ting jeg trengte i mellomtiden. Ba henne sende en melding på face når det passet.
En halvtime etter dette så ringte jeg igjen, men nå fikk jeg opptatt signal. Fortsatte å ringe hvert 5. minutt etter dette til hun hadde lagt på den andre samtalen. Etter 20 minutter så ringte det lenge, hørte en skurrete lyd men det la på (vet hun har dårlig dekning). Jeg ringte med en gang igjen etter dette, og det ringte noen sekunder før jeg fikk opptatt signal (hun la på).

Jeg begynte å se mørkt på det, og følte meg litt skuffet. Jeg gikk ut for å kjøre for å muntre meg opp. Jeg prøvde å ringe igjen 2 ganger til, først ringte det bare ut. Andre og siste gangen gikk det noen ring før hun la på, klokken var da midnatt.
Jeg ga opp, ble litt sur, og skrev "Du sa jeg skulle ringe, nå gidder jeg ikke mer..." på face.

Ingen av de 2 meldingene er merket som "sett". Og hun ble offline kort etter dette.

Hvis jeg skal gjette vilt så har hun fått napp hos noen andre. Jeg føler dette har eksterne årsaker som jeg ikke kan styre.

Hun kan få en sjanse til, men nå er hun nødt til å jobbe for den. Jeg kan ikke finne meg i at noen kødder med følelsene mine. Jeg har lyst på henne, men jeg føler ikke jeg MÅ ha henne. Hvis ikke hun kan bestemme seg snart så går jeg videre.
Jeg hadde litt forhåpninger og gledet meg litt tidligere idag, og jeg ble litt trist nå. Men jeg er ikke i nærheten så trist som jeg ville blitt før.

Ingenting av dette stopper viljen min til å fortsette, jeg SKAL klare det, om ikke med henne så blir det noen andre. Og jeg har reserve planer uansett, sitter med en drøss av alternativer ;D

Hva mener dere? Hva gikk galt her? Gjorde jeg noe galt? Finner ikke noe selv...

Eksotisk

Du burde ikke ha ringt så mange ganger. Kan hende at hun tok kontakt igjen med deg fordi hun følte seg avvist og ville bare ha bevis på at hun fortsatt var attraktiv i dine øyne. Uansett så sletter du både mobil nr hennes og slett henne fra face hvis hun ikke svarer på de meldingene du har skrevet der.


Noen damer er som katter. Katten vil kose mest når de blir ignorert. 

Dwerg

Av de gangene hun faktisk merket at jeg ringte var første gangen, andre gangen, så to ganger på rad og til slutt 2 ganger med 1 kvarters mellomrom. Dette er 6 ganger totalt, hvor jeg fikk svar på den første. Hun merket ikke de gangene jeg fikk opptatt signal fordi hun var i en annen samtale.
Jeg vet hun ikke har penger på telefonen så hun ikke får ringt tilbake, derfor ga jeg det litt tid mellom hver gang. Og det er fullstendig logisk at jeg ringer tilbake, hun sa jo at jeg skulle ringe senere fordi hun var i dusjen. Noe som også virket logisk siden hun skulle møte meg...

Burde kanskje droppet de 2 siste, men nå ble det ikke sånn.

Jeg gir henne deadline til imorgen kveld på å svare, sletter alt hvis ikke jeg får svar. Selv om dette svir så går jeg ikke tomhendt fra det, jeg lærer bare mer. Jeg føler meg uansett ikke låst, er vel dette som er overflodsmentalitet i tidlig stadie.

Donnie Darko

Gi det litt tid. 2 dager max. Hvem vet, kanskje du ender opp som denne heldiggrisen?

http://i3.asn.im/He-made-it-from-the-friendzone----D-_tc1y.jpg

;)

dagligvare

Ai ai ai. Du har gått fra "friend zone" til "psycho zone".

Det skal jævlig lite til før slike frem-og-tilbake jenter som hun der ombestemmer seg.

For å sitere meg selv: "De er akkurat som rovdyr som kan lukte frykt. Det ligger spenning og sex i luften, men med en gang man viser passitivitet og feighet så er det akkurat som om luften går ut av en ballong. "

Feigheten i dette tilfellet var at du mista totalt hodet og begynte å ringe henne som en gærning. Mine penger er på at du ikke ser henne noe mer. Sorry dude  :(

Men se på den lyse siden. Denne jenta var bad news. Jeg har vært borti et par sånne. Du vil ikke ha slike mindfucks i livet ditt, tro meg. Hvis hu ntar kontakt igjen så råder jeg deg til å ikke la deg suge inn i nettet hennes igjen.

VB

Quote from: dagligvare on June 25, 2013, 07:45:13 AMMen se på den lyse siden. Denne jenta var bad news. Jeg har vært borti et par sånne. Du vil ikke ha slike mindfucks i livet ditt, tro meg. Hvis hun tar kontakt igjen så råder jeg deg til å ikke la deg suge inn i nettet hennes igjen.

What he said.


Ellers hvis du ringer en jente og hun ikke svarer så bare send en sms og si et eller annet. I dette tilfellet kunne du bare sagt noe ala, "jeg hadde bare tenkt å slacke foran pcen nå, så kontakt meg på face når du er klar".

Så glem av henne og gjør andre ting. Du unngår så utrolig mange mindfucks når du gjør det slik, når du gir totalt faen hvis de flaker på deg. For ikke å snakke om at jentene blir ofte mer keen på deg hvis de merker at du gir litt faen siden det er et signal på overflod.

Unloved

Quote from: Eksotisk on June 25, 2013, 01:51:23 AM
Kan hende at hun tok kontakt igjen med deg fordi hun følte seg avvist og ville bare ha bevis på at hun fortsatt var attraktiv i dine øyne. Uansett så sletter du både mobil nr hennes og slett henne fra face hvis hun ikke svarer på de meldingene du har skrevet der.

Sier meg enig med de andre, og spesielt Eksotisk her. Slik oppførsel bør du rett og slett respektere deg selv for mye til å akseptere.

Dwerg

Haha, ny opplevelse idag. Kvernet litt mindre på tankene om henne og ga faen, gikk og badet med noen venner og hadde det gøy. Når jeg var på vei hjem så fikk jeg en melding av henne, det stod "ring meg". Ikke faen om jeg adlyder denne gangen, tenkte jeg. Det går en liten stund og hun ringer meg, bare et par ring (hint om at jeg skal ringe tilbake). Jeg ignorerte det, og var opptatt uansett. Etter bare et par minutter så ringer det lenge 2 ganger rett etter hverandre. Men det stopper ikke der, hun ringer meg faktisk 2 ganger til litt senere.

Jeg svarte ikke fordi jeg vet hun mister piffen hvis jeg lar henne få viljen. Det hele synes jeg er morsomt, hun er jo nesten verre enn meg...

Jeg kjenner jeg vil fortsatt ha henne, men ikke den samme overdrevne følelsen som før. Så jeg lar henne vente til imorgen, så hun virkelig kan kjenne desperasjonen. Poenget er at jeg skal ringe henne når JEG har lyst.

Jeg gjør dette mest for å eksperimentere nå, og jeg driter i hva resultatet blir. Det kan bli et forhold, eller det kan ende vondt. Jeg vil lære noe av dette uansett utfall. Jeg har hatt mye smerte i det siste, men lært mer enn noen gang tidligere.
NO PAIN, NO GAIN.

Vil bare påpeke at dette er mine nåværende tanker, og kan fort motsi meg selv i fremtiden. Jeg endrer meg mye for tiden, og går igjennom ulike stadier veldig fort.

--WTF?--

Men hva er målet ditt? Hva er målet hennes? Er dette den mest effektive metoden for å oppnå det du egentlig vil, eller roter du deg bare ut på en lang og helt unødvendig omvei, slik så mange har gjort før deg?
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Dwerg

Jeg vet hva jeg vil ha, jeg vil ha henne. Og jeg vet hun vil ha meg. Men hun prøver å kjøre et spill her, og jeg må se igjennom det.
Det er helt klart et element av usikkerhet rundt dette, men jeg vil aldri finne ut av det hvis ikke jeg prøver.
Samtidig vil jeg neppe gjøre dette til en lang tidkrevende prosess. Jeg er ikke avhengig av å ha henne, jeg er veldig klar over at det finnes andre muligheter. Så jeg gir meg når jeg ikke merker mer fremgang.

Det jeg egentlig forsøker på her er å rette opp feil jeg gjorde på første daten, og til nå så ser det ut som det fungerer.

Alt dette er vanskelig å forklare på en forståelig måte, men jeg vet hva jeg holder på med. For en gangs skyld så famler jeg ikke i blinde.

Kommer nok tilbake med mer imorgen.