Jeg trenger litt råd her, jeg blir ikke klok på fyren jeg er keen på!
Ble kjent med han i sommer via facebook. Møtes ute på byen samme dagen, han hadde på forhånd sakt at han ikke ville bli med på konserten jeg skulle på et utested. Vel , han var lett og overtale og ble med meg allikevel og stakk fra kompisene sine ha ha Endte med at jeg sov hos han, dagen der på kjørte han meg hjem så jeg fikk dusjet og skifta så dro vi og spiste sammen. Han sa vi måtte finne på noe snart.
Uka etter ble jeg invitert med på reker og vin kveld, med han og kompisene. Mammaen hans spiste sammen med oss. Kjempe koselig kveld, og han var veldig flørtete og søt mot meg. Skjønte av kompisene at han hadde snakka mye om meg. Endte med at han sov hos meg, vi hadde masse sex og han sa vi burde jo snakke og bli kjent også. Sa natta kjære når vi la oss for å sove.
Men etter det begynte han og sende litt mixa signaler. Svarte ikke konkret når jeg spurte om og finne på ting, spurte om han kunne svare meg senere.
Fant ut at ene venninna mi faktisk styrer med broren hans, så ho inviterte meg med på fest til de uten at de viste om at jeg var venninna ho skulle ta med. De ble jo en smule overasket når de så at det var meg, og at vi var venninner. Kvelden ble da litt klein i starten men ble bedre etterhvert. Jeg ante jo ikke hva han syns om det så jeg snakket mest med venninna mi. Endte på Næsje hos han jeg er keen på. Ble alt for full fordi jeg ble en smule nervøs. Sov hos han, men han la seg på sofaen midt på nata uten at jeg merket det. Skyldte på at jeg lå så urolig(sikkert for klengete i søvne). Ble bare rart når vi sto opp følte jeg. Dro på gatekjøkkenet med venninna mi og hele gjengen, etter som de alltid gjør det dagen derpå. Sendte han en sms på slutten av kvelden og sa at jeg liker deg og har lyst til å bli bedre kjent og se hva som skjer, men har ikke inntrykk av at du tenker helt det samme. Fikk til svar at han var usikker på om dette var noe han ville. Etter det lot jeg være å ta kontakt og anså han som lost case.
Møte han i bursdagen til vår felles venninne over 1 mnd etterpå. Da gikk han rett bort til meg og skulle hilse og var veldig hyggelig hele kvelden. Spurte meg om ting jeg hadde snappa han. Men han var ikke sånn veldig på meg. Og jeg turte ikke være så flørtete med han da. Vet i ettertid at han dro med seg venninna til venninna mi hjem den kvelden...men vi holdt jo ikke på da, så er ikke noe jeg kan bli sur for.
Etter det begynner han og like nesten alt jeg skriver på face.
2 uker etter bursdagen så sendte jeg snap om det ble spontanfylla på meg, og han begynner og svare meg. Han sender veldig lite snap derfor ble jeg overasket. Jeg da drar og møter han på byen. Der er da hele vennegjengen hans, inkludert venninna mi. Broren hans spør om jeg vil flytte bursdagsfesten min til foreldrene deres hus fordi der er det større plass. Dermed blir hele vennegjengen til han jeg er keen på også invitert i bursdagen min. Ene kompis hans vil plutselig gi meg tips til hvordan jeg kan få han jeg liker mer interessert i meg. Ender på næsh hos broen til han jeg liker, når han jeg liker ble trøtt og spurte meg vi skulle gå og legge oss.....første gang jeg er blitt kalt er dyr i senga ha ha
Jeg er plutselig blitt en del av vennegjengen hans, kompisene hans liker meg jo veldig godt. Det er jo aldri negativt

Fredag sist helg var jeg invitert på vors hos broren hans. Hvor vi skulle på den lokale pubben. Da kom jo han jeg liker også dit. Vi fikk en veldig godt tone og snakka masse sammen den kvelden. Vi gikk fra de andra fra puben til Næsje hos broen fordi vi pratet så godt sammen. Da snakket vi faktisk om hva vi tenker rundt forhold. Vi tenker ganske likt, det med å bruke god tid og ikke bli sammen med noen for fort. Det er jo noe man skal ta seriøst. Når han ble trøtt, spør han meg om vi skal legge oss(jeg har ikke hintet, og vi har ikke kyssa) Vi hadde sex leeeenge......og han holdt rundt meg nesten hele natta. På morren så vi en dårlig film sammen og slappa av på sofan til jeg måtte stikke og gjøre ting klart til festen.
Lørdagen dukket han også opp på bursdagen min(han sto på kanskje pga utenldnstur med jobben tidlig mandag. + han liker egentlig ikke 2 dagers fyll). Jeg var med vilje ikke for mye på han, har merket at det er det som funker å gå han space. Da kommer han til meg. Rundt 23 begynte han og følge med på klokka,Kl 00:00 fikk jeg bursdagskyss av han. Kompisene hans ertete meg og sa de hadde hørt jeg var nymfoman

(vi har veldig god kjemi, sliter hverandre ut ha ha). Han snakker jo tydeligvis en del om meg. Når han ble trøtt spurte han meg om vi skulle dra hjem, så jeg sov igjen hos han. Dagn derpå så vi film sammen på morren, venne begynte og ringe om gatekjøkkenet. Vi stakk til bilen, han sa han ikke ville ha gatekjøkkenmat at det kanskje bare ble oss to. Så sånn ble det, vi spiste sammen på et litt finere sted bare jeg og han. Snakket lenge og han betalt. Venninna mi var overasket, for dette er noe han vanligvis ikke gjør. De hadde vist ikke fått med seg at vi dro, så de rakk ikke være der når vi skulle spise. Jeg stakk for og rydde etter festen mens han dro hjem. Måtte tilbake til han og hente tingene mine, fikk hadde kyss av han når jeg dro

Har ikke skjedd stort denne uken, siden han har hatt veldig mye og gjøre med jobben. Han tar ikke akkurat mye kontakt selv, men sånn har han vært hele veien. Passer på og ikke masse på han, prøver og være chill og i hvert fall ikke spørre om følelser. Vet at broen hans var like dan når vennine mi og broren styra før de ble sammen. Kunne gå 1 uke mellom gangene hun hørte fra han.
Fredag denne uka hadde han vist sakt til venninna mi at han vil mest være venner med meg. Hun sier at han nok er usikker, hun skjønner seg heller ikke på han å sier han er vanskelig på det plane der.
En faktor som kanskje kan ha litt og si: xn var interessert i han i 6 måneder før han selv ble interessert i henne. Han trenger tydeligvis lang tid for og bli emosjonelt tiltrukket....Det ble slutt mellom de fordi hun var utro med kompisen hans og heller ville være sammen med kompisen hans....
Ser han sannsynligvis nestehelg, da blir det fest med de igjen. Får se hva som skjer da eller ikke...Jeg har overlat mye til han. At jeg har sovet hos han har alltid vært på hans initiativ jeg har ikke hintet(jeg booka til og med gjesterommet til broren hans sånn i tilfelle). Bare vært hyggelig mot han og små fløtere på en kompis måte. Aldri klengete
Space og tid er vel det jeg skjønner han trenger, jeg har heldigvis ikke dårlig tid. Syns det er deilig og ta det piano. Pga vår felles venninne vet jeg jo at jeg kommer til og se han gjenvelg på en naturlig måte. Da forsvinner også presset når ting får skje litt av seg selv

Tørr ikke spøre han om og finne på noe bare oss to enda, tror det er litt for tidlig. Vil ikke phuse han
Mulig jeg burde gi faen men det klarer jeg ikke helt enda. Venninna mi sier jeg burde gjøre som jeg vil for det gjør nok han. Vel jeg klarer ikke styre med andre vis jeg liker noen, det blir bare helt feil for meg og gir meg ingen ting.
Har dere noen gode råd til meg? Hvordan kan jeg få han mer keen og på gli?