Vil beholde jenta, hvordan?

Started by Prebz, September 28, 2013, 11:08:04 AM

Previous topic - Next topic

Prebz

Er ikke en person som liker å utføre games, men har likevel noen spørsmål.
-Har funnet en jente som er i nærheten, om ikke helt perfekt for meg. humoristisk, bra utseende, jordnær, noen få år eldre og sporty. Vi møttes egentlig ganske så tilfeldig, men hadde sett hverandre før, bare aldri pratet sammen. ting utviklet seg og en kveld vi var ute ble hun med meg hjem and you know the deal. Dagen etter fulgte jeg henne hjem (er ikke mer enn en 15 minutters gåtur) og siden har egentlig stemninga vært litt laber.

hennes påstand er at det var en hun opprinnelig rotet med, men at jeg plutselig kom inn i bildet. hun har ikke helt troen på den første karen, men vil likevel se hvor det fører? samtidig vil hun være med meg. regner med at det er forvirrende for henne. jeg tenkte nå som så at jeg skulle gi henne litt tid til å finne ut av ting, men nå er det snart gått to uker. har sendt noen få meldinger med henne etter dette, og snappet litt, samt møtt henne tilfeldig en gang. hun reiser neste uke hjem og blir borte en uke.

Noen som har noe tips? bør jeg gi henne mer tid? påvirke situasjonen på noen måte, hvis ja hvordan? eller bør jeg bare stille et ultimatum, for jeg begynner å bli gal.

Eksotisk

Ikke kontakt henne! Gi mer faen og date andre! :)