er hun keen?

Started by Kingkenny, November 27, 2013, 17:16:18 PM

Previous topic - Next topic

Kingkenny

Har snakket en del med en jente jeg har blitt kjent med på en fest. Vi har dratt på kino en gang, og ikke noe mer, men vi har snakket litt sammen på snapchat.. Jeg har spurt ca. 5 ganger om vi skal finne på noe, og det har bare vært en gang jeg har fått ja. Når jeg snakker med hun (på snapchat) virker hun skikkelig interessert, men det er aldri hun som begynner en samtale, og hun har aldri spurt om vi skal finne på noe. Jeg vet at det er flere gutter som prøver seg på hun, og jeg har absolutt ikke en anelse om hva jeg skal gjøre!

Roark

slettet

Openingherisont

Vær mer konkret når du ber henne ut neste gang. eks.
"lyst til å ta en øl en dag? jeg kan onsdag og fredag." etc...

Om hun sier nei til begge dagene uten å foreslå noe nytt, så er antagelig ikke så interessert enda. Så da bør du enten prøve deg på noen andre, eller evt. flørte mer for å øke interessen hennes.

Husk at det er du som mann, som må være den som tar initiativ til å møtes.
De jentene som har mange valgmuligheter og gutter som prøver seg, tar sjeldent initiativ.
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.

VB

Jeg tviler sterkt på at hun er veldig interessert fordi da hadde hun gjort det klart når du spurte henne ut. Å flørte over SMS / facebook / snapchat / etc... trenger veldig lite investering og er noe mange jenter (og gutter) gjør med folk de egentlig ikke er veldig interessert i. Spesielt hvis hun ikke tar initiativ til å prate og hun ikke er med når du spør henne ut (med mindre du var veldig vag og feig, type "kanskje vi skal finne på noe en dag").

Personlig mener jeg at du heller burde fokusere på andre jenter en stund, ikke heng deg så veldig opp i denne ene jenta. Så kan du heller se hvis du møter henne igjen på en fest eller på byen om du kan få til noe.

Men hvis du absolutt ikke er klar til å gi opp så er enig med Openingherisont, prøv en gang til men mer konkret (hvis du ikke har gjort det allerede). Hvis hun avviser deg eller ikke svarer så glem henne å fokuser på andre jenter i stede.

vinnersmilet