Vurdering av sukker profil med bilder.

Started by fri90, December 28, 2013, 09:22:35 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Nå har jeg begynt å få dreisen på nettdatingen min. Jeg klarer å ha en god samtale med jentene og noen har til og med vurdert å reist langveisfra for å møte meg. Jeg har følt at jeg har hatt en grei profil mye takket være boka til sondre og opplever av og til at jenter skriver til meg eller legger igjen hjerter. Dåg har jeg funnet ut at det er så utrolig små marginer for fiask og suksess p denne arenaen. Bre jeg bytter på et bilde eller tar ut et bilde o bytter det med et annet i albumet kan det få konsekvenser. Derfor legger jeg ut bilder av profilen min her så kan dere komme med tilbakemeldinger. Vet noe av dere allerede har gitt kommentarer fra en annen post på det profilbildet jeg  bruker, men det var det jeg har fått best respons på av de jeg har tatt og som flest venninner likte best.









fri90

Legger til noen bilder som kan være aktuelle å bruke, men som jeg vil at dere skal vurdere. Jenter hiv dere på dere også:)[/size]






Kjetil GV

Liker profilen din. Bra skrevet og en fin dose humor som jeg syntes fungerer.

Tror jeg har fanget opp noen skrive/taste feil, men det kan jo seff være dialekt noe av det.

Beymre = bekymre
Sykelheiser = Sykkelheiser
Nemne = nevne

Etter min meninge er det bildet med røde skjorta uten jakke best. Og det er vel best å unngå se i kameraet også, så kanskje velge bort noen av de?

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

fri90

Vet det med skrivefeil, skal rette opp i det :) Hva tenker du om bildene i albumet ville du byttet de ut med noen andre alternativene av de bildene du ser :)?

Kjetil GV

Jeg har egentlig lite erfaring med nettdating annet enn å ha lest boka til Sondre og ha browset gjennom noen gutteprofiler for å sjekke konkurransen min der ute.

Syntes kanskje det bildet der hvor du kikker mest opp kan byttes ut. Tror det beste er å få en jente til å vurdere det.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Unloved

Du har ikke noen bilder av deg selv i naturlig setting da? Synes alle bildene dine har lett for å være tydelig "strike a pose". Ett bilde av deg som spiller monopol eller på sykkelen, kunne kanskje vært noe, i og med det er det du skriver om?

Ellers synes jeg teksten din er litt generell, og det er vel kanskje det du ønsker? Å appellere til flest mulig jenter?

fts90

Ja jeg vil nå ut til flest mulig siden jeg ikke har en type jenter jeg går etter- Syns du teksten var kjederlig eller bare generell?
Har noen slike bilder, men de er av dårlig kvalitet. Ingen av disse bildene som jeg kunne brukt? Hva vilje du at jeg skulle hatt som profilbilde vis du kunne velge blant disse?

Greeneyed

Synes teksten er bra (skrivefeil luker du ut selv), men at det kanskje går an å spare noe av det om byen Trondheim til samtaler. Bildene er også bra, men litt like. Synes kanskje det nederste bildet, hvor du har mørkerød skjorte, var best. Men enig med Unloved i at det hadde vært best med mindre "oppstilte" bilder. Jeg synes ikke det gjør noe å se i kamera, så lenge det ikke blir et veldig intenst blikk, men det er sikkert kjekt å ha noen aktivitetsbilder eller bilder hvor du ser andre steder også. Du kan for eksempel se ut som du følger med på en samtale. Det er etter min mening mye bedre enn å se drømmende ut i lufta (det virker så oppstilt!). Også synes jeg fortsatt at gode gammeldagse "smil til kamera"-bilder, foran Eiffel-tårnet, bak en kaffekopp eller med en is i handa er bra, jeg da, men det er jo bare min mening :)

Lisa

Bilder forteller to ting, for det første noe om ditt utseende, men også noe om deg som person. Profilbildet bør si at du er kjekk, det klarte du, men de andre bildene gir ikke noe "merinfo" om deg. Du kan ha ett bilde til av typen du har nå også legger du til to helt nye bilder: ett i fullfigur hvor du gjør noe du liker og ett annet bilde av deg selv som forteller noe om hvor du har vært/ at du er sosial/ at du liker dyr/ eller noe annet kult. Sexy lepper er bra, "but it only takes you so far..." ;)

Unloved

Quote from: fts90 on December 29, 2013, 04:17:42 AM
Ja jeg vil nå ut til flest mulig siden jeg ikke har en type jenter jeg går etter- Syns du teksten var kjederlig eller bare generell?

Litt begge deler, generelle tekster har lett for å bli kjedelige. Ta med noe som skiller deg litt fra mengden andre gutter som har lest her inne hvordan man skal skrive en bra profil ;)
Du mangler liksom noe uvanlig - element of suprise - , som får meg til å lure på hva som skjuler seg inne i hodet ditt...

Quote from: fts90 on December 29, 2013, 04:17:42 AM
Har noen slike bilder, men de er av dårlig kvalitet. Ingen av disse bildene som jeg kunne brukt? Hva vilje du at jeg skulle hatt som profilbilde vis du kunne velge blant disse?

Av de bildene du har lagt ut til nå, synes jeg du burde bruke dette bildet som hovedbilde, og så kan du fylle albumet med andre typer bilder, der du ikke poserer som en modell, selv om det er lov å smile til kamera. Som de andre jentene sier, profilbildet viser ansikt - album viser personlighet.

Truman

Når det gjelder bildene støtter jeg meg til det de andre sier hovedsakelig. Alle de 3 bildene er tatt samme sted ser det ut til, og det kan nok være en fordel å variere både hva som skjer på bildet og hvor bildet er tatt.



I forhold til teksten er det kanskje mest skrivefeil jeg har (noe) kompetanse til å uttale meg om.

"i tillegg når du setter deg inn blir du tilbudt gårsdagens (får du tilbud om) ferske aviser samt en rykende varm kopp kaffe (alternativt en rykende varm kaffekopp)               (om gårsdagens aviser er ferske aviser er en annen sak :P )

Her er det ikke trafikken du skal bekymre deg over men alle (disse) tullingene på/med bysykler

Jeg kan beskrives som over gjennomsnittlig distré

men allikevel

Jeg kan være ganske barnslig (uten stor K på kan)

Nevne

vanvittig (bare en "n")


Mye pirk, men håper noe av det hjelper


fri90

Takk for tilbakemeldinger gutter og jenter. Likte spesielt at du var sånn passe fornøyd Lisa. Husker fra et annet innlegg jeg hadde her inne at du ikke var så blid på meg fordi jeg ikke tok i mot rådene jeg fikk før jeg postet et nytt forslag til profiltekst ;)