Få flere venninner for å bli bedre med jenter og samtaler.

Started by fri90, February 28, 2014, 14:35:05 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Jeg har i det siste analysert meg selv ute på byen og på dater jeg har vært på at jeg må bli flinkere å tørre å flørte mer og generelt bli flinkere å prate med når det kommer til å bygge spenning. derfor har jeg begynt å bruke blant annet nettet til å treffe jenter der jeg i første omgang bygger et vennskap. Jeg merker nemlig med meg selv at de jentene jeg har som venninner får jeg til en mye bedre flørt og spenning med i samtalen en jenter jeg vet jeg skal date eller prøve meg på. Målet er da og få flere venninner slik at jeg kan bli mer vant å ha jenter rundt meg, få et mer innblikk i hvordan de tenker samtidig som disse også har venninner jeg kan bli kjent med der igjen. Er det noen som har brukt den samme metode før for å bli bedre med flørtingen sin eller har en formening om det :)?

Dwerg

Har vært mye med min kusine og hennes venninner, og det har hjulpet ufattelig mye. Når du analyserer så er det best å visualisere uten å sette ord på alt. Se hvordan følelsen henger sammen med hvordan du oppfører deg og hva du tenker, og hvordan dette påvirker andre. Forsøk å være så objektiv som mulig, og jobb deg opp fra detaljnivå til et større bilde. Når du er i en situasjon hvor du ikke er i fokus (på byen og ikke date), så benytt sjansen til å observere hva folk gjør. Hvordan folk oppfører seg avslører forbløffende mye om hvem de er.