Kva gjer eg

Started by Xtrack, March 30, 2014, 17:15:57 PM

Previous topic - Next topic

Xtrack

Eg traff ei jente på ein fest, som eg ønsker å bli bedre kjent med.
Det eg lurer litt på går det å bruke Facebook til å kommunisere litt i forkant før ein spør om ho vil vær med å finne på noko?
Eg er litt dårlig på dette med å chatte, så håper det er nokon som kan komme med nokon tips til kva eg kan snakke med ho om?

dagligvare

Hvorfor spurte du henne ikke ut da dere var på fest? Hva slags kontakt var det dere hadde? Kjenner du dama?

Xtrack

Me snakka ein del på festen, me kjenner kvarandre litt fra før.  Det eg lurer på er korleis eg skal gjere det nå, få i gang ein samtale på chatten og spør om ho vil vêr med å finne på noko ein dag?

Love

Prøv:) Og om du vet litt om henne kan du finne noe å si på chatten, gjerne vri det litt humoristisk og småflørtete....
Ikke chat så lenge at det føles som du tvinger fram noe, da er det bedre å slenge ut en hook har du lyst til å henge med på...) og så vente å se...
Sikkert en del triks på bloggen til gutta her:)

dagligvare

Quote from: Xtrack on March 30, 2014, 23:01:18 PM
Me snakka ein del på festen, me kjenner kvarandre litt fra før.  Det eg lurer på er korleis eg skal gjere det nå, få i gang ein samtale på chatten og spør om ho vil vêr med å finne på noko ein dag?

Dette burde du gjort da du snakket med henne på festen.

Når det er sagt så har du ikke noe å tape heller. Har du noen som helst samtalemne å relatere til? Noe dere snakket om som du kan følge opp på?