10 dagers regelen?

Started by Love, June 01, 2014, 18:31:07 PM

Previous topic - Next topic

Love

Leste på bloggen at det ikke er så lett å bli forelsket om man sees sjeldnere enn hver 10.dag....dette stemmer ikke helt overens med mitt kart. Jeg forelsker meg lettere om vi ikke sees hele tiden....gjelder det bare gutter?


Potet

Min tolkning (kan godt være jeg tar feil): Jeg tror det gjelder for starten av datingsprosessen. Altså at man må møtes mer i starten for at man skal kunne knytte litt følelser (emosjonell tiltrekning), og da gjerne i kombinasjon med sex. Etter hvert som at man har fått litt følelser kan man derimot få enda mer følelser hvis man er litt borte fra hverandre (utilgjengelig) fordi man vil ha mer. Hvis man ser en person sjeldnere enn hver 10. dag og man ikke har noen som helst følelser for personen vil man ikke føle savnet.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

--WTF?--

Det er mulig det refereres til effekten av oxytocin. Etter det jeg har lest (og erfart selv) så gir den seg etter ca. en uke, men det er alltid individuelle forskjeller.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.