Gjorde jeg en tabbe her nå? Kastet jeg bort sjangsen min?

Started by Avocadojenta, September 07, 2014, 02:37:25 AM

Previous topic - Next topic

Love

Du vi gjøre mer inntrykk ved å ikke sende bursdagshilsen i dette tilfellet.
Du har allerede lagt deg langflat.
Du sier du er en bra dame, men hvordan kan han skjønne de om du ikke setter "prisen" din litt høyere. En valuta blir mindre verdt når det er mye av den (din oppmerksomhet), og mer verdt når det er lite av den...

Smooth

Enig, ikke send han bursdagsmelding eller noe. Ikke noe unnskyldningsmelding, ingen "jeg savner deg"-melding, ingen "dette er mine følelser og nå skal jeg fortelle til deg"-meldinger, ingen "woops, sendte visst melding til feil person"-meldinger.

Han legger mer merke til om du ikke sender melding. "Alle" har facebook, bursdager står der så man blir ikke så veldig imponert lenger føler jeg. Selv om jeg absolutt ser hva du mener!

En jente som virker desperat eller altfor mye interesse skremmer nok gutten mer enn du lager interesse/spenning. Vær litt mer utilgjengelig, det gjør oss nysgjerrige! Så bare slutt å sende han meldinger, uansett om det er bursdag, nyttårsaften, valentinsdagen etc. Han kommer til å lure på hva du gjør, og tar kontakt etter en stund

Knipetak

Quote from: Avocadojenta on September 07, 2014, 22:45:34 PM
Ja, og det har jeg hatt i bakhodet hele veien, og har aldri blamet han for det. Skjønte fra første stund at vi ikke kunne bli sammen slik situasjonen er. Men det som gjorde meg litt sur, var svaret jeg fikk etter at jeg åpnet meg for han og ble sårbar.

Ser at det føles kjipt, men skjønner jo også hvor han kommer fra. Han liker deg jo, men har ikke rukket å utvikle de samme følelsene for deg som du har for han. Pga situasjonen er han jo ikke i noen posisjon til å love deg noen ting heller. Likevel ville han nok gjerne truffet deg (f.eks. som du sa, i ferier etc, og "se hva som skjer") hvis han kunne gjort det uten å være redd for å såre eller skuffe deg.

Greit nok at han ikke kan det nå, men det er jo ikke hans skyld.

Quote from: Smooth on September 08, 2014, 12:42:29 PM
Enig, ikke send han bursdagsmelding eller noe. Ikke noe unnskyldningsmelding, ingen "jeg savner deg"-melding, ingen "dette er mine følelser og nå skal jeg fortelle til deg"-meldinger, ingen "woops, sendte visst melding til feil person"-meldinger.


+1 til dette her. Fullstendig radio silence.

solstråla

Quote from: Avocadojenta on September 11, 2014, 09:03:30 AM
Hallo igjen.

Nå er det bare to dager til han har bursdag, og jeg har innmari lyst til å ringe han å gratulere han med dagen. Har aldri ringt han før, utenom de gangene han har ringt meg dagen vi skal treffes... Vi har ikke snakket med hverandre siden den siste meldingen (som jeg ikke svarte på). Dagen etter, fikk jeg en fellessnap av han - han sender aldri snaps omtrent. Han er en sånn type fyr som trenger et spark i ræva.

Men ja.. er det en dårlig ide at jeg ringer han på bursdagen? Tror han ville blitt glad. Tenker det kanskjev vil gjøre litt inntrykk hvis jeg ringer og viser at jeg tenker på han - til senere når jeg ikke lenger tar kontakt, og han vil lure hvorfor... hvis dere skjønner? Ha ha. Føler meg som en teit fjols

Min og din fyr har bursdag på samme dag da tydeligvis avocado.. Jeg skal ikke sende han noen meld eller ringe han :p Muligens lurt å høre på rådene du har fått.

Love

Hva er det som får deg til å tro at bursdagen er en god dag å gjøre det her på?
Bursdager er fulle av folk som ringer/smser/sender hilsener osv.
Man gjør ikke inntrykk ved å være en av mange.
Når det er sagt så har du jo allerede gjort inntrykk. Han kommer til å huske deg. Og han kommer til å prøve seg igjen (på å få deg i køya), dersom du ikke tar kontakt.

Smooth

Sagt det før, og sier det igjen: Han legger mer merke til om du ikke gratulerer han! Stol på meg!

Love

Ikke for å være kjip, du sa jo han brukte ordet uforpliktende.... ;)



Knipetak

Quote from: solstråla on September 11, 2014, 09:44:07 AM
Min og din fyr har bursdag på samme dag da tydeligvis avocado.. Jeg skal ikke sende han noen meld eller ringe han :p Muligens lurt å høre på rådene du har fått.

Skal vi ta en rask sjekk på at det ikke er samme fyr? :D

Quote from: Avocadojenta on September 11, 2014, 09:03:30 AM
Men ja.. er det en dårlig ide at jeg ringer han på bursdagen? Tror han ville blitt glad. Tenker det kanskjev vil gjøre litt inntrykk hvis jeg ringer og viser at jeg tenker på han - til senere når jeg ikke lenger tar kontakt, og han vil lure hvorfor... hvis dere skjønner? Ha ha. Føler meg som en teit fjols

Tror du han blir mer tiltrukket om han får enda en påminnelse om at du tenker på ham?

solstråla

Quote from: Knipetak on September 11, 2014, 18:56:12 PM
Quote from: solstråla on September 11, 2014, 09:44:07 AM
Min og din fyr har bursdag på samme dag da tydeligvis avocado.. Jeg skal ikke sende han noen meld eller ringe han :p Muligens lurt å høre på rådene du har fått.

Skal vi ta en rask sjekk på at det ikke er samme fyr?

Ha ha :p Det er ikke samme fyr..

solstråla

Quote from: Avocadojenta on September 11, 2014, 20:38:12 PM
Er ganske sikker på at han lurer på hvorfor jeg enda ikke har svart han. Tidligere erfaring tilsier at han også tenker mye :P

Jeg vet ikke... kanskje, kanskje ikke. En kompis sier at jeg bør ringe han og at det vil gjøre inntrykk på han senere når jeg ikke lenger gidder å ta kontakt, og dere sier ikke. Hmm... men det er vel en dårlig ide.

Tror jeg rett og slett bare ringer/ evt. sende en liten bursdagshilsen. Hvis jeg ikke gjør det, kommer jeg til å angre. Hvis det går galt, så skal dere få lov til å si "Ha ha ha, hva var det vi sa???" men hvis det går bra, så er det jo yeey :D

Rådene du får er helt opp til deg å følge :), likevel ser jeg at du fortsatt er usikker, når som sagt flere sier du burde la være.   Her er du også enig i selv at det er en dum ide, fortsatt tenker du å gratulere han. Hva tenker du dersom at angrer på at du sendte da?  Jeg velger rett og slett å la være å sende han fordi jeg gir slipp på han, andre bra gutter her. Absolutt ikke å sende han noe, vil han merke fordi han vet godt at jeg vet bursdags datoen hans og han fotventer at jeg sender. 

looksharp

Quote from: Avocadojenta on September 13, 2014, 21:06:39 PM
He he... tror jeg dreit meg ut igjen, jeg. Sendte en enkel gratulasjonshilsen på sms for noen timer siden. 30 min siden snapper han bilde hvor han er på en fest eller noe med masse mennesker... ehe... ignorerer han meg nå?

Hva tenker du han kunne svart i en sånn situasjon da? Nå tolker jeg deg veldig men er det sånn at du håper på at han skal ombestemme seg eller komme med en kjærlighetserklæring som respons når du igjen tar kontakt? Ikke tolk så mye. Det er ikke sikkert snappen betyr noe, kanskje den gjør det. Og for å svare på resten av tråden tror jeg ikke du har driti deg ut og ødelagt ifh til noe seinere, men du kommer til å gjøre det hvis du ikke klarer å finne roen med at det ikke blir noe nå.

Love

Prøv å se det litt utenfra. Selv om også gutter kan bli forelsket så er de gjerne mer "praktiske". Han skal studere. Hans fokus er å bli kjent på det nye stedet, komme inn i miljøet, lese og få en utdannelse. Han har ikke noe å tilby deg nå. Du har sagt det er for vondt å ha kontakt, han godtok det:)
Nå hadde han bursdag og dro ut for å ha det gøy, som enhver annen ville ha gjort. Han satt ikke hjemme på hybelen og svarte på bursdagsmeldinger.
De fleste studiebyer har masse sosialt, og de årene forandrer mye. Han vil nok ikke ha noen som sitter og venter da det kan begrense hans valgmuligheter litt tidlig i livet...
Vent til dere treffes igjen en gang senere, og ta en prat da:)

Smooth

Og en ting til: Slutt å analysere hver minste lille bevegelse han gjør! Vi er enkle vesener, vi har ikke en psykologisk baktanke med hver minste lille handling vi gjør!

Vi kan random bare sende en snap uten at det har noenting å si. Vi tenker ikke "nå må jeg sende en snap i løpet av 3.5 minutter for da viser jeg ditt og datt for den personen, noe som gjør at den personen kommer til å tenke det og det og da kommer personen til å sende meg et svar tilbake, akkurat slik planen min er!"

Det jeg prøver å få frem er at jenter tror vi er så vanvittig avanserte og har en mening rundt absolutt ALT. Slutt med det! Sendte han en snap var det mest sannsynlig uten noen spesiell grunn. :)

Smooth

Hadde det vært veggen på facebook du skrev til han, hadde jeg forstått hvorfor han ikke hadde skrevet takk. Men siden du skrev en sms og han ikke har svart, tyder det på at han ikke er interessert nå. Kanskje litt mangel på folkeskikk også?

Smooth

Jeg foreslår at du bare glemmer han nå, og kommer deg videre. Du kommer til å tjene så mye mer på det, selv om du tror du ikke vil like det nå.