Gjorde jeg en tabbe her nå? Kastet jeg bort sjangsen min?

Started by Avocadojenta, September 07, 2014, 02:37:25 AM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

slett

Koraboros

Interessant lesing. Jeg kjenner ei som jeg tror er besatt av meg men som bor langt unna, og som ikke er smart nok til å kutte kontakten. Jeg antar at hun føler det omtrent som du beskriver.

Jeg synes 4 år høres ut som veldig lang tid å vente på noen. Sannsynligheten for at du eller han finner noen andre før den tid er stor.

Love

Ok, det er veldig gode grunner for at dere ikke kan sees nå. Det må du bare godta. Ingen meldinger kan endre på det:)
Konsentrer deg om andre ting som skole, venner og sånt som gjør livet spennende. Planlegg noe gøy med en venn eller hva som helst, som får deg til å tenke på noe annet.
Glem alle meldinger. Slett nr hans. Og om dere treffes igjen en gang kan dere begynne på scratch.

Koraboros

Quote from: Avocadojenta on September 07, 2014, 10:52:21 AM
Kanskje... hvordan oppfører hun seg mot deg da? Liker du henne ikke tilbake? Svarer du henne når hun sender deg meldinger osv?

Jo jeg liker henne, men ikke like mye som hun liker meg.. Jeg svarer vel ca. halvparten av gangene hun skriver til meg. Hun maser stadig om at hun savner meg.

Love

Quote from: Koraboros on September 07, 2014, 15:31:11 PM
Quote from: Avocadojenta on September 07, 2014, 10:52:21 AM
Kanskje... hvordan oppfører hun seg mot deg da? Liker du henne ikke tilbake? Svarer du henne når hun sender deg meldinger osv?

Jo jeg liker henne, men ikke like mye som hun liker meg.. Jeg svarer vel ca. halvparten av gangene hun skriver til meg. Hun maser stadig om at hun savner meg.

Nysgjerrig: Hvorfor lar du henne holde på?
Hadde jeg hatt en fyr etter meg som var "mye" mer ivrig enn meg så hadde ikke jeg hatt samvittighet til annet enn å fortelle ham hvor landet lå. Altså si fra (på en ok måte). Noe annet er jo å gi folk falske forhåpninger. Det er ikke alle som tar et hint, og jenter har lett for å unnskylde guttens atferd med at han er busy osv.

Love

...ifølge deg selv skrev han jo at han ikke visste hva han skulle svare....
Personlig bruker jeg aldri SMS eller Chat til "Heavy shit"...bare til lett og ledig prat eller flørt.
Tror face to face eller tlf samtale er bedre dersom man må si noe alvorlig, da er det lettere å lese den andres reaksjoner...

Koraboros

Quote from: Love on September 07, 2014, 18:56:36 PM
Nysgjerrig: Hvorfor lar du henne holde på?
Hadde jeg hatt en fyr etter meg som var "mye" mer ivrig enn meg så hadde ikke jeg hatt samvittighet til annet enn å fortelle ham hvor landet lå. Altså si fra (på en ok måte). Noe annet er jo å gi folk falske forhåpninger. Det er ikke alle som tar et hint, og jenter har lett for å unnskylde guttens atferd med at han er busy osv.
Nå vil ikke jeg hijacke tråden til Avocado her, men for å svare på spørsmålet så vet hun like godt som meg at jeg er litt lunken. Jeg har vært helt ærlig med henne. Grunnen til at jeg ikke blokkerer henne er at jeg ikke vet helt hva jeg vil. Som sagt liker jeg henne, og når jeg får anledning kan det henne jeg har lyst til å treffe henne igjen. Men det blir i så fall lenge til.

Avocadojenta

Det er sant. Skal snakke litt mer med han hvis jeg ser han igjen i høstferien. Fikk forresten en melding av han nå.


(jeg skrev rett før jeg la meg i går, at jeg synes dette var vondt, og sa vi kunne ta opp kontakten igjen senere eventuelt.)

"Jeg skjønner det, men på en annen side, kan vi tenke på dette som noe uforpliktende. Og så kan vi heller treffes når begge har mulighet og har lyst." - fikk jeg til svar.

Hva i all verden mente han med dette? Hva skal jeg svare?
Vi har ikke hatt sex.

Koraboros

Quote from: Avocadojenta on September 07, 2014, 20:07:54 PM
Fikk forresten en melding av han nå.

"Jeg skjønner det, men på en annen side, kan vi tenke på dette som noe uforpliktende. Og så kan vi heller treffes når begge har mulighet og har lyst." - fikk jeg til svar.

Hva i all verden mente han med dette? Hva skal jeg svare?
Vi har ikke hatt sex.

Han har lyst på uforpliktende sex med deg.

Anders GV


Ananas

Ja, han er jo litt av en drittsekk som gir som svar at han vil ha uforpliktende sex når hun helt klart og tydelig skriver at hun vil ha noe mer, og at det er vondt for hun. Det blir helt teit å svare det for min del. Da kan han heller si at han ikke er like interessert i henne, enn å bare bæsje på følelsene hennes ved å si at han kun er interessert i sex.

(Ikke at det var det han mente, heller, men uansett.)

Love

Fortsatt skal han studere i 3-4 år langt borte. Så hvordan skal han kunne committe seg til noe mer?

Love

Å si akkurat hva man føler er en stor risiko å ta, man kan bli såret når den andre viser seg å ha andre følelser eller ikke føle like mye. Stoltheten får også en knekk. Men du har fått et svar og kan gå videre.

Smooth

Jeg føler jeg kjenner meg igjen, det å være så opptatt av en person at man overanalyserer alt. Overanalyserer hvert minste lille ord, handling etc. Jeg skjønner hvordan det er.

Mitt tips er å bare glemme personen. Det jeg gjorde var å finne alle unnskyldninger til å være forbannet på personen, kanskje overdrive ting og finne opp historier som personen har gjort, kun for å ikke ville tenke mer på denne personen. Ja, det høres sykt ut, men det er ikke så ille som jeg får frem her  ::)  Dårlig formulering en tidlig mandags morgen.

Personlig tror jeg du har godt av å møte andre fyrer, glemme personen litt og oppleve andre personer. Det høres kanskje ikke ut som noe du vil akkurat nå (tro meg, jeg vet hvordan det er), men stol på meg. Det er absolutt verdt det.

Smooth

Jeg tror at eneste/beste muligheten for å faktisk få han, er å møte nettopp andre personer. Kutte kontakten, så merker han at du ikke har pratet med han. Han kommer til å lure på hva som skjer (og kanskje savne deg) og tar kontakt. Men du kan ikke sitte og vente på at dette skal skje. Det skjer over en periode, ikke over natta.

Vis mye mindre interesse, dvs. ikke prat med han utenom når han prater med deg. Det er mitt råd iallefall, men nå skal det sies at jeg ikke er noen av ekspertene her. Snakker kun av personlige erfaringer.