BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

komme for tidlig?

Started by solstrÄla, October 07, 2014, 07:41:24 AM

Previous topic - Next topic

solstrÄla

Vi mĂžttes gjennom pĂ„ fest hos en venninne av meg. PrĂžvde seg denne kvelden, men det ble med at han fikk mitt nummer. En kveld vi var sammen ble det heftig rotings.:p ( ikke sex)  Han kom da tidlig og sa noe slik: pleier aldri Ă„ komme sĂ„ tidlig altsĂ„. SĂ„ litt flau ut. SĂ„ sa jeg at det gĂ„r fint, ogsĂ„ lĂ„ vi Ă„ spoonet og koste fĂžr han mĂ„tte gĂ„. Sa jeg noe feil for at han kom tidlig? 

Sendte flÞrtete sms dagen etterpÄ som gjaldt noe han visket i Þret mitt fÞr han dro. Fikk ikke svar.

FatBoy

"Sa jeg noe feil for at han kom tidlig? "

Nope, at en gutt kommer tidlig har ikkenoe med hva du sier Ă„ gjĂžre, med mindre du sier "Forestill deg at jeg er en Alpakka!" og han er into that kinda shit..

Neida, men seriĂžst, nei.
Å komme tidlig er et issue gutter har uavhengig av jenta, ikke se etter Ă„rsakssammenhenger der det ikke er noen! Dette er ikke pĂ„ din kappe. Laken kanskje, men ikke kappe.
Det kan skje den beste (ja det skjer meg fra tid til annen) :P

Peace,
FB

solstrÄla

Tror nok jeg formulerte meg feil :p Tenkte ikke pÄ sammenhengen at man sier noe for at gutten skal komme tidlig. Det vet jeg jo ikke har noe Ä gjÞre med for at han skal komme fÞr ha ha Heller hva jeg sa til han nÄr han kom tidlig. Vet jo at dette selvfÞlgelig kan skje av og til.

FatBoy

Hehe.

NÄr det har skjedd meg sÄ ble jeg hvertfall ganske flau selv, og tenkte at dama sikkert gapskrattet av meg senere sammen med alle venninnene sine. :D
Og jeg tenkte at det kom til Ă„ bli pinlig Ă„ se henne igjen.

SÄ det er nok lurt Ä vÊre klar pÄ at det gÄr bra, bÄde i ord og handling.
Men det virket det jo som du var, sÄ vet ikke... Ballen(e) er liksom litt pÄ hans banehalvdel nÄ..
Kommer vel mere an pÄ om han klarer Ä komme over sin egen usikkerhet rundt det, og tro pÄ at du ikke gapskratter i sakte film med venninnene dine. :D

<3
FatBwoiii

Love

Quote from: FatBoy on October 07, 2014, 16:54:05 PM
Hehe.

NÄr det har skjedd meg sÄ ble jeg hvertfall ganske flau selv, og tenkte at dama sikkert gapskrattet av meg senere sammen med alle venninnene sine. :D

Men det virket det jo som du var, sÄ vet ikke... Ballen(e) er liksom litt pÄ hans banehalvdel nÄ..
Kommer vel mere an pÄ om han klarer Ä komme over sin egen usikkerhet rundt det, og tro pÄ at du ikke gapskratter i sakte film med venninnene dine. :D

<3
FatBwoiii

Tror ikke jenter flest gapskratter av sÄnt med venninner faktisk, er nok heller som i solstrÄlas tilfelle at vi klandrer oss selv dersom noe blir feil... SÄ om gutten er redd for at han feiler sÄ er begge like langt...
Men om man vil treffe hverandre igjen sÄ er det viktig Ä signalisere dette med ord og handling, sÄ vil vel det flaue slippe taket?
At noen blir overtent kan dessuten tas som et kompliment:)

solstrÄla

Quote from: Love on October 07, 2014, 21:25:55 PM
Quote from: FatBoy on October 07, 2014, 16:54:05 PM
Hehe.

<3
FatBwoiii

Tror ikke jenter flest gapskratter av sÄnt med venninner faktisk, er nok heller som i solstrÄlas tilfelle at vi klandrer oss selv dersom noe blir feil... SÄ om gutten er redd for at han feiler sÄ er begge like langt...
Men om man vil treffe hverandre igjen sÄ er det viktig Ä signalisere dette med ord og handling, sÄ vil vel det flaue slippe taket?
At noen blir overtent kan dessuten tas som et kompliment:)

Det fleste gjÞr ikke sÄnt ;) hvertfall ikke nÄr man har kommet opp i den alderen jeg er i. Virket som fÞr han dro at han Þnsket Ä mÞtes igjen. FÄr nÄ se til helgen, hvor vi nok skal pÄ samme fest. ;) Overtenthet tar jeg som et kompliment ja.. he he..Noen gutter reagerer bare forskjellig nÄr dette skjer etterpÄ.

VB

Jeg tror noe av det verste du kan gjÞre er Ä vÊre for sympatisk og for mye "det gÄr bra", etc... etc...

Personlig er jeg fan av et rÄd jeg leste fra Dan Savage, han sa at det beste du kan gjÞre er noe ala "det gÄr bra, du har fortsatt fingre og en tunge". Med andre ord fÄ han til Ä fokusere pÄ deg og fÄ fokus bort fra det som har skjedd.

Da er det ogsÄ mulig at ereksjonen hans kommer tilbake igjen litt senere i stede for at dere ligger der Ä koser mens han fÞler seg ille over det som har skjedd og du lurer pÄ om du har gjort noe galt. Og selv om den ikke kommer tilbake sÄ vil det sannsynligvis gjÞre dere begge mer fornÞyd hvis han kan tilfredsstille deg selv om han kom for tidlig.

solstrÄla

Quote from: VB on October 09, 2014, 09:15:35 AM
Jeg tror noe av det verste du kan gjÞre er Ä vÊre for sympatisk og for mye "det gÄr bra", etc... etc...

Personlig er jeg fan av et rÄd jeg leste fra Dan Savage, han sa at det beste du kan gjÞre er noe ala "det gÄr bra, du har fortsatt fingre og en tunge". Med andre ord fÄ han til Ä fokusere pÄ deg og fÄ fokus bort fra det som har skjedd.

Da er det ogsÄ mulig at ereksjonen hans kommer tilbake igjen litt senere i stede for at dere ligger der Ä koser mens han fÞler seg ille over det som har skjedd og du lurer pÄ om du har gjort noe galt. Og selv om den ikke kommer tilbake sÄ vil det sannsynligvis gjÞre dere begge mer fornÞyd hvis han kan tilfredsstille deg selv om han kom for tidlig.

Takk for tips VB :) Vi har mÞttes etter dette. Dette skjedde sÄ sjeldent for han tydeligvis, og han ville bevise for meg at dette ikke var tilfelle. Sa igjen at det ikke gjorde noe og fikk fokuset pÄ andre ting :).

Lego

Quote from: solstrÄla on October 07, 2014, 07:41:24 AM
En kveld vi var sammen ble det heftig rotings.:p ( ikke sex)  Han kom da tidlig og sa noe slik(...)

Kanskje litt OT, men hva legger du i "heftig roting". Jeg lurer litt pÄ hvorfor han kom selv om dere ikke hadde sex...
- Lek med Lego

solstrÄla

Quote from: Lego on December 09, 2014, 10:30:54 AM
Quote from: solstrÄla on October 07, 2014, 07:41:24 AM
En kveld vi var sammen ble det heftig rotings.:p ( ikke sex)  Han kom da tidlig og sa noe slik(...)

Kanskje litt OT, men hva legger du i "heftig roting". Jeg lurer litt pÄ hvorfor han kom selv om dere ikke hadde sex...

OT betyr??  Det jeg legger i det betyr mer enn kyssing. Bj foreksempel he he. Det er grunnen til at han kom.

solstrÄla

Off topic :p skjÞnte det nÄ

Lego

Quote from: solstrÄla on December 09, 2014, 20:44:35 PM
Det jeg legger i det betyr mer enn kyssing. Bj foreksempel he he. Det er grunnen til at han kom.

Ok. Da har vi ganske forskjellig definisjon pĂ„ hva (heftig) roting er.  ;D
- Lek med Lego

solstrÄla

Fant ikke noe annet passende ord for det he he Hva er sÄ din definisjon?

Lego

Quote from: solstrÄla on December 10, 2014, 13:59:51 PM
Fant ikke noe annet passende ord for det he he Hva er sÄ din definisjon?

I min bok er roting ting som ikke innebÊrer direkte kontakt med kjÞnnsorganer. NÄr jeg hÞrer roting, sÄ tenker jeg tafsing...
Bj's (eller oralsex om du vil) gÄr under sex, men er ikke "likestilt" med samleie.
- Lek med Lego

Rusty

Tja....

Mitt synspunkt pÄ sex ved ONS er for gutter:

Se "two girl teaches sex" eller tilsvarende og Ăžv hjemme. Tren pĂ„ Ă„  vite hvor opphisset du er og ta det rolig slik at du ikke kommer fĂžr du vil.

Drikk mindre slik at du har konsentrasjon og slipper Ă„ vĂŠre bekymret for ereksjons problem.

Alltid bruk kondom! OgsÄ ved oralsex! Kondom fÞrer til at man kan holde pÄ lenger. Slappe av mer. Slippe Ä vÊre nervÞs for SOS og graviditet.

Jenter: Ikka ha sex uten kondom. Det er faktisk helt latterlig Ä ha ubeskyttet sex med en fyr du akkurat har mÞtt. Dersom man benytter kondom kan man slappe mye mer av, slippe dÄrlig samvittighet og ha et mye friere sexliv!

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking