Kan du forklare lokasjonen til smertene litt mer spesifikt enn "nedre del av bein"?
Senebetennelse kommer som oftest som fĂžlge av overbelastning av en eller flere muskler. Dette kan komme av for mye trening, men vanligvis er det feil teknikk, sko, underlag, o.l. som i bunn og grunn skaper problemene.
Dersom du er idrettsutÞver er det viktig at du ikke stopper Ä trene, men at du fortsetter med alternativ trening. AltsÄ trening som ikke skaper smertene du er plaget med i utgangspunktet. TÞyning av den affiserte muskulaturen kan ogsÄ hjelpe.