Perfekt profil - Velge ut bilder

Started by surforia, July 24, 2015, 01:11:49 AM

Previous topic - Next topic

surforia

Hei. For en stund tilbake siden leste jeg boken "Perfekt profil" som er skrevet av Godevibber. Boka var godt skrevet, og inneholdt mange gode tips som jeg har benyttet meg av i etterkant, for å bygge en så optimal profil som mulig.   :D

Noe jeg imidlertid sliter med, er å få et utvalg ukjente jenter til å velge ut bilder for meg.  Har forsøkt å gi en mappe med bilder til kompiser i håp om at dem kunne videreformidlet disse til jenter dem kjenner, men det blir aldri noe av det. Har også forsøkt å sette 2 ulike venninner til å velge ut bilder, men endte da opp med dårligere resultater enn hva jeg fikk med bilder jeg hadde valgt ut selv.

Ser at det tilbys en profilpakke på nettsiden. Den kunne jeg tenkt meg men har ikke råd på nåværende tidspunkt. Det jeg kanskje savner er et tilbud om å sende inn f.eks 50 bilder til dere for en vurdering? Forstår at dere muligens ikke har kapasitet til dette  :-\

Noen tips å komme om hvordan jeg bør gå frem? Skal jeg oppsøke tilfeldige jenter på gata med bilder av meg selv?  :-X

Anax

Er det ikke lettere å bare gjøre et bytte med noen på den nettsiden her; you show my pics to girls and I'll show yours. Karl johan bro-date

surforia

Det kan jo være en mulighet forsåvidt :) Er det noen seriøse som kunne tenkt seg dette? Eventuelt noen jenter her inne som kunne sett over noen bilder?