Dating appen "Happn"

Started by river, August 01, 2015, 09:25:45 AM

Previous topic - Next topic

river

Noen som har prøvd dating appen "Happn" ?
Ser at den har blitt ganske populær og har mange brukere. Noen som har erfaring med den ?

Anax

Mest bruker uvennlige dating appen jeg har prøvd. *Tommel ned*

Endre GV


Smooth

Får SVÆRT lite matches i forhold til Tinder.

river

Får bra med matcher der jeg også....
Men det er derimot lite aktivitet på chatten f.eks i forhold til Tinder.
Virker som jentene bare er der, og ikke er særlig aktiv på chat når det blir match.

Smooth

Fikk min første match i går, og for ei pen jente! Kom i prat med henne også, og flyten er veldig bra. Vi går visst på samme skole, så praten kom kjapt over på det. Hun virket ivrig i samtalene, tullet mye og stilte spørsmål tilbake. Skal prøve å få henne med meg på kaffe eller noe i morgen, så får vi se hva som skjer!

Jeg vil si at utseendet på jentene er generelt en del bedre på Happn fremfor Tinder. Jeg ser ingen grunn til at det skal være sånn, men sånn er det bare.

Josep_

Prøvde denne i dag. Er denne betalende?

piken

Er ikke betalende nei. (Såvidt jeg vet)

Jeg har nettopp installert appen selv, men skjønner ikke helt hva som er kutyme her. Utrolig vanskelig å få match med folk hvis man må aktivt inn å trykke hjerte på folk? Eller er det vanlig å bruke "charm"-funksjonen? Har matchet med noen og forsøkt å chatte litt, men mest fordi jeg er nysgjerrig. Må si jeg liker tinder bedre, selv om det er spennende at man å happn kanskje begynner å snakke sammen når man har passert hverandre 8 ganger ..

Anax

#8
Denne appen er basert på 2 scenarioer; 1. at man får kontakt noen som virker interresant men ikke hadde mulighet til å prate akkurat der og da. Typ "lost connection"

Noe som idag skjer hele tiden og jeg personlig glemmer etter 2 min dessuten er hun umulig å finne på happn. Veldig uoversiktlig

Eller 2. At man avstandsflørter på bussen etc iblant men han tar aldri initsiativ.

Helt ærlig om han ikke har baller til å si hei da, så er han vel ikke noe å samle på heller..


Det virker veldig romantisk og kult men i praksis bruker jeg det kun som en dårlig, bruker uvennlig versjon av tinder. Det er noen veldig digge damer der da!

Er registrert men med tanke på hvor mye arbeid det er for jenter der forventer jeg ikke mye.