Har en dame jeg er ganske interessert i (mest casual, da). Vi har hatt sex én gang på fylla tidligere, og har hatt et litt merkelig teaser mind games greie siden, hvor vi har vært på samme vors, "gjort hverandre sjalu" og endt opp med å kline litt før vi drar ut. Men hver gang jeg er ute "med hun" så skjærer det seg (vi ender opp på forskjellige steder, drar hjemme til henne for å finne ut at romkameraten hennes har venninnekveld, osv.).
Synes rett og slett det er slitsomt og måtte prøve å komme i kontakt med henne på fylla, i går fikk jeg "endelig" bootycall av henne, men verdens dårligste timing da jeg hadde nasch hjemme hos meg og kunne ikke stikke (og hadde veldig god tone med en dame der).
Hun er egentlig mye mer erfaren enn meg seksuelt og leker veldig hard to get og overlegen til tider så blir litt satt ut.
Men nok backstory, det jeg tenker er å bare invitere hun på "netflix & chill", god eller dårlig idé? Er bare lei av å leke mindgames med hun når begge åpenbart er keene.
Og om dette faller i god smak.. Jeg har aldri hatt "netflix & chill", hun vet åpenbart hva det innebærer og er veldig "kul", "tøff" og "straight to business" når det kommer til sex. Skal jeg i det hele tatt gidde og sette på Netflix?
Det er liksom der jeg er med hun, at jeg føler hun har så mye mer erfaring med dette enn meg, og er redd for å drite meg ut og være "nørd" liksom.
Hvordan fungerer det? Ser man faktisk netflix? Noen andre forslag til hvordan jeg bare kan "cut the bullshit" og ha en casual kveld med sex med denne dama? Liker egentlig ikke sex i fylla, men synes også edru "dates" kan bli kleint (jeg er litt klein, tror jeg).
Vi har snakket litt om dop i forbindelse med festivaler tidligere og hun virker ikke akkurat uskyldig på dette området heller, er det innafor og invitere hun over til å f.eks. røyke en joint (gjør det 10x mer komfortabelt da jeg egentlig kun har snakket med henne på fylla og aner ikke om vi egentlig har noe kjemi da jeg er helt annerledes edru), se en film (eller ikke) og bare ha sex?
Egentlig det jeg har mest lyst til, tror jeg. Av en eller annen merkelig grunn gjør hun meg pissnervøs når jeg er edru, har ikke det med andre damer, tror det er fordi hun er så selvsikker og dominant.
Ble en del mer tekst enn planlagt, men tar gjerne i mot råd her.
TL;DR: Jeg er litt "nørd" og vil ikke drite meg ut med denne dama, som er 10x mer erfaren enn meg.
Dreit meg allerede litt ut første gangen vi hadde sex, så tror jeg allerede er "outa" som lite erfaren (var bare et par små amatørfeil, sexen var bra), selv om jeg prøvde å skjule dette etter beste evne. Nå har jeg bare lyst til å ha en casual kveld med henne hvor jeg kan gjenopprette heder, ære og ikke minst mitt eget ego. Men da jeg føler hun har "fasiten" på hvordan dette gjøres er jeg livredd for å drite meg ut da jeg er relativt clueless.