lol

Started by Avocadojenta, September 16, 2015, 12:00:16 PM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

Du har helt rett. Jeg nevnte om at vi kunne beholdet vennskapet, hvis noe annet er uaktuelt, og han sa seg enig. Liker å tro at jeg kan ta han på ordet ettersom han er en rederlig kar. Håper han savner meg litt da, eller i det minste tenker på meg, haha. Så får vi se hva som skjer hvis han kontakter meg ved perm :D:D

Håper ikke han er her inne og leser hva jeg har skrevet.. haha da dør jegass

Smooth

Som gutt hadde jeg nok bare tenkt "Fuck it.." om jenta slettet meg fra sosiale medier. Jeg hadde ikke giddet bruke veldig mye mer krefter på henne da. I tillegg hadde jeg nok tenkt det samme som at "hvis hun faktisk hadde likt meg, hadde hun gjort seg litt mer tilgjengelig og faktisk vist litt interesse".

Avocadojenta

#17
Skjønner det. Nytter ikke å gråte over spilt melk, spist er spist, gjort er gjort. uggghh.. Har veldig lyst til å sende han en melding, men ettersom han ville kutte kontakten, så holder jeg meg for god til de OOOG spesielt når han sa at han ikke følte seg commited til meg og var usikker. Redd for å skyve han enda mer bort.. og hvis han virkelig trivdes i mitt selskap, eller liker meg, så tar han vel kontakt igjen. Prøver å tenke over det han sa til meg da vi avsluttet relasjonen, men kommer ikke frem til noe fornuftig. Jeg skal i hvert fall gi han verdens største bamseklem når vi sees igjen, om vi en vakker vakker dag gjør det!

Ha en superstrrrrålende helg hoes and broes, dere er rååå ;) Det er sol i dag, så la oss gå rundt med et glis om munnen til solen går ned!  8) 8)

Avocadojenta

#18
Vi møttes sist gang, men begge ble revet med,at det ikke ble kun som venner for å si det sånn..

Han har nå sagt at han ikke har nok følelser for meg til å binde seg til meg, men de følelsene han har for meg, vil han alltid ha tror han.. Jeg blir jo så klart lei meg.. samtidig så sier han at han ikke likt  at jeg hadde gått på date med andre eller ha sex med andre gutter.. og legger til at jeg måååå si ifra hvis jeg har truffet noen andre.

I tillegg til det, har han nå sagt at han skal planlegge slik at han kan komme en helg til hjembyen min snart, fordi han savner meg påstår han og sier at det er uaktuelt at vi må vente lenger før neste treff... (vi snakket sammen et par timer i går på tlf) Jeg spurte om han fortsatt ville komme hvis vi ikke har sex, og han svarte ja på det.

Vi snakket også løst og planla turer til utlandet sammen.. blant annet til Paris, men det lo han av og sa det bare er kjærester som drar dit, men det var lett å overtale han. haha

JEG SKJØNNER INGENTING? Vi oppfører oss som bestevenner og kjærester når vi er sammen.. må jeg kutte han helt ut for en lang periode for å få han til å innse hva han mister, eller kan noen gi meg noen råd?

Avocadojenta

DETTE må faktisk en av dere svare meg på, hvorfor han oppfører seg slik.. hehe.. han fucker opp huet mitt så sykt

Love

Hm. Nå er ikke jeg gutt, men opplever deg som litt impulsiv og "løs kanon" (lett for å si det du til enhver tid føler). Mye mulig han liker deg, men forsøker å ikke love deg noe fordi han ikke vil såre deg (risikere at du fyrer løs) og tenker at han vil se det an....
De fleste gutter kan bli litt skremt av jenter som har følelsene utenpå for å si det sånn. Hva med å bare ta det med ro og tenke "går det så går det". Hvis du roer deg ned kanskje han blir mer åpen?

Avocadojenta

Kanskje, men han har tålt alt hittil. Jeg er ikke akkurat frekk eller urimelig heller :P Vi ble enig om og treffes om 2 uker, da kommer han en helg til hjemstedet mitt, og jeg sa klart ifra null sex. Han var enig, så får vi ta det derfra.. :S :S :S :S :S

Forstår meg bare ikke på han rett og slett.. hvordan kan han bruke så mye tid og krefter og ikke minst penger på meg når han ikke har følelser for meg liksom? Han vet jeg har mange guttevenner, kanskje han vil hevde seg på denne måten.. aner ikke

Love

Man kan ha følelser for noen uten å ville binde seg.

Love

Og bare for å utdype litt. Dette er noe av det jeg har lært her inne (som jeg ikke visste fra før):
1-Jenter vil føle seg utvalgt og kan godt bli mer interessert i en fyr dersom han har andre damer etter seg, hun vil binde seg dersom fyren virker attraktiv. En gutt vil binde seg til ei jente som viser at hun er "hans", altså når hun ikke er så tilgjengelig for andre. Er han utrygg på om hun holder på med andre så kan han trekke seg. Evt ligge med henne men ikke mer.

2-Gutter ser på jenter som irrasjonelle fordi de ikke alltid opptrer konsekvent. Det vil si at du kan godt ha gode grunner for hvorfor du gjør sm du gjør, men dersom du sier en ting den ene dagen og noe helt annet dagen etter så tolkes det som ulogisk (inkonsekvent). Og han kan bli forvirret.

3-Gutter trenger (lang) tid for å finne ut av følelsene sine. De kan være tiltrukket og ha den type følelser, men ikke vite om de vil noe mer. Dette kan du lese om på bloggen. At han investerer penger behøver ikke bety mer enn at han har lyst til å treffe deg igjen. Om du får treffe hans venner/familie er et sikrere tegn.



Avocadojenta

#24
Han ringte meg i fylla nå på lørdag, men jeg tok ikke tlf fordi jeg var opptatt med andre ting. Det gjorde han på fredag også, hadde en hyggelig samtale hvor vi blant annet sang til hverandre. hahaha Gøy gøy gøy.. så han motsier seg selv hele tiden. HVA VIL HAN EGENTLIG ÆÆÆ?

Venninna mi fant han forresten på en annen datingsside hot or not, og han skal visstnok ha vært aktiv der mens vi datet, men om han skriver til andre vet jeg ikke. Det gjorde han ikke på tinder da han viste meg det i hvert fall. utrolig skuffa. Nå kommer han til hjembyen min i helgen, og jeg vet ikke om jeg gleder meg til det engang.. vi hadde planlagt en kinotur og alt på han initiativ, og han er klar over at det ikke blir noe sex. er ganske sint egentlig. Hvorsan skal jeg reagere på dette her? Kan vel ikke gå å late som ingenting heller? Kommer sikkert til å nevne det for han, så får se hva han svarer...(??) Eller la være.. nå ringer han og sier at han savner meg og slikt,,

urlm

Quote from: Avocadojenta on September 16, 2015, 12:00:16 PM
skrev en småklein melding til han som blant annet inneholdt at jeg måtte komme meg videre, for jeg taklet ikke avstanden.

Var vel her det gikk galt?

Avocadojenta

Quote from: urlm on October 18, 2015, 17:25:54 PM
Quote from: Avocadojenta on September 16, 2015, 12:00:16 PM
skrev en småklein melding til han som blant annet inneholdt at jeg måtte komme meg videre, for jeg taklet ikke avstanden.

Var vel her det gikk galt?
Ja, det gjorde vel det.. :( skjønner ikke hva som skjer nå..

--WTF?--

Quote from: Avocadojenta on October 18, 2015, 22:08:30 PM
:( skjønner ikke hva som skjer nå..

Dere virker begge veldig fastlåst i forestillingene om hva et forhold skal være og ikke skal være. Kan anbefale denne, kanskje det åpner noen horisonter: http://offescalator.com/what-escalator/
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.