Trenger sårt noen råd. Fortsette eller gå videre?

Started by Jenten85, January 28, 2016, 21:05:21 PM

Previous topic - Next topic

Greeneyed

Kjipt at han var usikker, Jenten85. Jeg tenker at i sånne situasjoner skader det generelt ikke å date andre i tillegg (så lenge man ikke har snakket sammen om å ikke gjøre det). Det er lettere å utstråle overflod når man faktisk har litt flere å velge i, og det er jo ikke som at det ikke blir tid til å møte andre når dere møtes såpass sjelden.

Jeg vet alt om hvor vanskelig det er å liksom skulle prøve å date andre når det er en man liker. Det er så og si umulig, men jeg tror det kan være lurt å justere litt ens egen investering etter hva den andre investerer. Om du merker at det har blitt et mønster at du tar mest initiativ - ta mindre kontakt. Om du ikke vil bli for tilknyttet, date en annen samtidig ... Prøv generelt å hold litt igjen før du begynner å like noen veldig godt. Det virker teit, men jeg synes hvertfall det er lettere å ikke falle for noen enn å skjerpe seg når en først liker noen altfor godt og bare vil henge, uansett hvor mye du må mase for å få det til. Derfor var det vel ikke før sånn på 11. date jeg lå med han som er kjæresten min nå (han mener vi er sammen til tross for at jeg ventet så lenge, for han vurderte å gi meg opp, men jeg vet at jeg måtte vente så lenge for å ikke bli for knyttet til ham for tidlig, for da kan det hende jeg ville oppført meg på en måte som ville blitt oppfattet som for needy).

Nå virker det jo ikke som du gjorde noen sånn type "feil" som jeg skriver om her. Kanskje annet enn at han hadde blit viktigere for deg enn du var for han, men sånn er det jo iblant.

Jeg vet ikke heelt hva jeg prøver å si her, annet enn at det kan være lurt å tenke gjennom hva du vil gjøre annerledes neste gang :) men uansett, yej for at du tror han kommer til å angre! :D

Jenten85

Nei tror faktisk det å date andre samtidig er lurt for meg! Blir for "oppslukt" av en og overflod er nok ikke der jeg utstråler nei!

Vi lå ikke sammen før 6. Daten eller noe nå.. Noe som egentlig er litt nytt for meg om jeg liker han. Men tror jeg nå bare må følge det :) bli ordentlig kjent uten å knytte meg for mye og ha øynene oppe for andre. Jeg skjønner godt hva du mener, og er helt enig og det EE ikke teit i det hele tatt :) eneste som fungerer .. Får jo ikke lyst på en som er veldig på meg heller :p

Jeg skal la han "lede" på det meste... La han ta stegene og ikke jeg! Liker ikke å være "mannen" heller, og tenkt på det de siste dagene at det nok var riktig at vi ikke møtes mer :) vi passet nok ikke så godt sammen, men jeg ble veldig oppslukt av at jeg ikke fikk han.. Ikke godt utgangspunkt for noe forhold uansett!

Må vel bare prøve igjen og igjen :) kjenner jeg er klar for å date igjen, så noe sorg var det ikke :p

Jenten85

Meg igjen :) datet en fyr noen ganger og det går veldig fint :) han tar mest kontakt og vi har lyst til å sees ... Nå i det siste har det blitt meg som har bedt han med på ting som jeg skal.. Men livredd for å virke masete og for mye! Noen som har noe innspill på det?
Er snakk om en gang i uka feks.. Også møtes vi og gjør andre ting ellers..