Skjønner ingenting...

Started by melbev87, February 11, 2017, 07:26:56 AM

Previous topic - Next topic

melbev87

Jeg satt på tinder å trykka da jeg matcha med ei superfin jente. etter litt chatting spurte hun om jeg ville møtes å ta noen øl en dag. Kvelden ble bestemt, og vi møttes på en pub i Oslo.
Praten gikk lett fra første stund, og det var tydelig at kjemien var tilstede. etter x antall øl, og litt heftig klining dro vi hjem til hennes kollektiv der jeg ble over natten, og dagen etter var praten like raskt i gang.
hun sa jeg var en lett person å åpne seg for, og fortalte om familie og bakgrunn, mens hun lo så hun grein av mine anekdoter. Hun fortalte at hun var dødsgod til å lage mat, og skulle lage sin favorittrett til meg seinere.

Vi kjøpte sushi og brukte resten av dagen i senga, mens vi så på film, her må det legges til at jeg etter å ha vært to dager på fylla pæsa ut i en halvtimes tid, uten at det så ut til å plage henne(???).
når klokka nærmet seg 21, bestemte jeg meg for å ta turen hjemover, og jeg sa jeg skulle ringe henne til uka. Jeg må legge til at jeg blei dumpa av eksen for tre mnd siden, og måtte flytte hjem til mor og far for en stund (er 30).... Tenkte det var greit å spille med åpne kort, og fortalte daten det over ølen, virket som hun tok det greit, og sa hun også hadde flyttet fra sin samboer for noen mnd siden..

glad som en fole dro jeg hjemover mens jeg tenkte på hvor neste date skulle være. Jeg ventet 2 dager og sendte henne en melding og takket for sist, og lurte på om hun ville treffes en av de nærmeste dagene, men da hun brukte 5 timer på å svare, skjønte jeg at noe ikke var helt rett. Hun skrev at hun var opptatt dagen etter(onsdag), men gjerne ville treffes torsdagen.

På onsdagskvelden kom meldinga jeg hadde fryktet: "Du jeg har tenkt litt, og du er en veldig fin fyr, men har ikke den rette følelsen. sorry."
Jeg skrev tilbake at det var synd, og skrev at hun virket som en super jente, og ønsket henne lykke til videre..

Nå har jeg ligget våken i dagesvis å analysert helgen, hvor fucka jeg opp???
1) Skjønner at det å bo hjemme hos mor og far ikke er noe +når man er 30
2) gikk alt i tusen knas når jeg pæsa ut, mens vi så på filmen hun hadde valgt ut?
3) jeg flytter snart inn til hovedstaden der hun også bor, og syns det virket som en god ide og  ta kontakt med henne igjen når jeg har kommet for meg selv igjen, men mine venner syns det bare virker desperat, og frarådet meg å gjøre det.
Veit at det er flere fisker i havet osv, men vi fant virkelig tonen, så nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre....     

vinteRR

Kan ha vært at hun følte dere gikk for fort frem og at du har subkommunisert hvor keen du er. Så hun kan ha vært redd for å komme i en situasjon hvor du føler mye mer enn det hun gjør - selv om hun liker deg.

melbev87

Tips til hvordan Jeg kan ro I land situasjonen? Eller må Jeg se på det som en tapt sak?

--WTF?--

#3
Quote from: melbev87 on February 11, 2017, 07:26:56 AM
etter x antall øl

Trekant med Kong Alkohol fører sjelden til noe godt i lengden...
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Love

Tja...en av følgende:
1. Du gjør det for lett for henne?
2. Dere har ulike forventninger, har ikke snakket om det?
3. Hun har flere dater linet opp og vil ikke såre deg?

La det ligge, mulig hun tar kontakt igjen senere😊

melbev87

Mye mulig jeg ble litt for ivrig,ja. Leste et sted her på forumet at det å la datene bli for lange og "brende av" alt kruttet er en dårlig ide, men ikke lett å avslutte kvelden når kjemien er der....
La merke til at dama jeg møtte og skriver om over her, har sletta meg fra både snap og face ca en uke etter at vi var på date. Syns det virker som litt samlebåndsdating , men det er kanskje vanlig praksis?

Nå blir det nok uaktuelt å sende melding når jeg har flytta tilbake til hovedstaden....

Glory

Når hun har sletta deg fra snap og face så er det et tydelig tegn på at hun ikke ønsker kontakt dessverre.
Synest ikke du skal analysere på hva DU gjorde galt. Kanskje absolutt ingen ting. Det kan ligge hos henne.