Målsetting for forhold

Started by Poff, February 25, 2019, 10:37:05 AM

Previous topic - Next topic

Poff

Hei.

Jeg er en 28 år gammel mann.

Har satt meg følgende for å prøve å booste opp kjærlighetslivet.

- Jeg ønsker å være en attraktiv og sosial person som bor med en jente jeg elsker å være med.

Jeg har hatt dette målet i noen år nå.

Jeg har prøvd å ta massiv action for dette. Jeg trener. Jeg spiser sunt. Jeg leser bøker på emnet. Jeg snakker med jenter jeg finner attraktive.
Fremdeles får jeg ikke resultatene jeg søker.

Dermed spør jeg:

Er det noe galt med målsettingen? I tilfelle hva slags mål burde jeg sette meg?

Hva bør jeg gjøre for å oppnå det jeg søker?

fri90

Kan du utdype hva du konkret gjør, hvilke respons du får fra jentene og hvor manges du prater med i løpet av en uke? Har du hatt kjæreste før :)?

Kjetil GV

#2
Det finnes mye god informasjon for hvordan man kan bli god med jenter. Noe av utfordringen er å sortere ut hva som er bra og hva som er mindre bra informasjon. Det at du har tatt massiv action er et godt tegn for videre fremgang og at du kommer til å lykkes med målet ditt. Her på det åpne forumet kan du finne noen gullkorn som hjelper deg på veien mot å blir mer attraktiv. Her får du svar fra erfarne sjekkere og oss instruktører. Mest verdi finnes nok i artiklene inne på det lukkede forumet, men da må du ha tatt bootcamp, så det er jo et spørsmål om hvor mye du er villig til å investere på lang sikt.

Andreas GV som startet sjekkeskolen har skrevet en bok som inneholder teorien om det som virker av det han har testet ut og utviklet. Den vil hjelpe deg videre på veien, og den kan du nå laste ned gratis når du melder deg på mailinglisten til GV. Svarene mine er basert på teorien fra boken og det jeg selv har testet ut og erfart.

Gratis bok om sjekking og hva som gjør deg attraktiv:
https://www.sjekkeskolen.no/bok-om-sjekking.html#.XHQ5lsBKipo

Quote from: Poff on February 25, 2019, 10:37:05 AM
Jeg har prøvd å ta massiv action for dette. Jeg trener. Jeg spiser sunt. Jeg leser bøker på emnet. Jeg snakker med jenter jeg finner attraktive. Fremdeles får jeg ikke resultatene jeg søker.
Alt dette er fint. Å trene og spise sunt hjelper både på humør og utseende. Å se bra ut hjelper , men det er ikke så viktig som man
har lett for å tro. Jenter tenker ikke på samme måte som oss gutter, og tenner mer indikatorer på sosial verdi enn utseende.

Kort oppsummert så er du attraktiv dersom du er = glad(godt humør og overflod i livet) + komfortabel(indikerer høy sosialverdi)

Quote from: Poff on February 25, 2019, 10:37:05 AM
Er det noe galt med målsettingen? I tilfelle hva slags mål burde jeg sette meg?
Det er ikke noe feil med målsetningen, men siden du ikke får resultater gjør du noe feil på et eller annet nivå.

Det kan være du jobber på feil måte, har feil mindset eller feil verdensbilde i forhold til jenter og sjekking.

Alle faktorene spiller inn på hvor bra du lykkes med jenter.

Quote from: Poff on February 25, 2019, 10:37:05 AM
Hva bør jeg gjøre for å oppnå det jeg søker?

-Ta i bruk den riktige informasjonen, enten herfra eller andre kilder

Quote from: Poff on February 25, 2019, 10:37:05 AM
I tilfelle hva slags mål burde jeg sette meg?
-Jobbe med riktig teori og fornuftig målsetning. Bruk riktige fremgangsmåter og husk at resultater kan komme litt og litt. Hvis målestokken for resultat er at det bare går fremover dersom du har et perfekt forhold i lomma, så kan det være smart å heller sammenligne deg med deg selv. Feks fra hvordan du var med jenter før du begynte å ta action og hvordan du er nå. Samtidig ha mer prosessorienterte mål en resultatorienterte mål.

Feks:
Resultatorientert:
-Scorte du mål? Nei. Ok dårlig fremgang.

Prosessorientert:
-Driblet du deg over midtbanen og kom deg til 16 meteren? Bra!
-Skjøt du mot mål? Bra.
Osv.

-Finn noen som er flinke med jenter fra før og allier deg med de. Det er 2 ting som raskt gjør deg flinkere, og det er modellering og erfaring.


Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Love

Det virker som du er en aktiv og sosial person og sikkert attraktiv nok, så da er du på vei. Du bor ikke med en jente - ennå.
Men har du erfaring fra forhold? Man flytter ikke sammen uten å ha vært sammen en stund, så kanskje du trenger et par delmål? F.eks finne ei jente du liker nok til at du på sikt kunne tenke deg å bo med henne? Hvilke egenskaper bør hun ha? Ikke bare utseende men mer hvordan er den dama som person? Når du vet hva du ser etter er det lettere å vite hvor du skal lete.
Kanskje du skal finne nye arenaer å være sosial på, der du finner andre typer jenter?