ut i Bergen?

Started by walter, June 10, 2022, 17:16:19 PM

Previous topic - Next topic

walter

Hei! Jeg var på bootcamp med Andreas i Oslo i Februar og elsker modellen med å kunne sjekke uten nødvendigvis å måtte drikke. Og det faktum at damer egentlig vil bli sjekket opp og at du gjør både dem og deg selv en kjempetjeneste med å faktisk tørre å gjøre det. For meg har det å ta kontakt med jetner jeg liker alltid vært litt som å hoppe ut i iskaldt vann, og vært redd for at det skulle bli kleint og ubehagelig. Men på bootcamp lærte jeg at det jo faktisk går helt fint, man kan til å med avslutte samtalen hvis det ikke flyter lenger og ta nummeret i samme slengen. Jeg var nok ikke den mest fryktløse deltakerene akkurat, men fikk iallefall opplevd at dette kan være både gøy og mindre ille enn jeg trodde, og ikke minst at man får bedre selvtillit av å faktisk bare gjøre det.
Anyways er det noen som har lyst å ta en tur ut i Bergen, gjerne allerede denne helgen? Ta en kaffi eller noe først og bli litt kjent og så kanskje gå et sted hvor vi kan ta kontakt med noen damer og trene på våre egne nivåer, eller sammen ?
For å legge til at jeg får gode tilbakemeldinger på at jeg kan bli med dette flink veldig fort, og forrige gang jeg var ute for et noen uker siden ble jeg sjekket opp av 2 forskjellige jenter ganske uventet. Jeg hadde dessverre drukket litt, og følte meg ikke helt i slaget til å klare å gjøre noe ut av det. Men jeg tror jeg har mye potensiale for å være til hjelp både for meg selv og andre som kunne tenke seg å trene / sjekke sammen .
mvh Andreas 
tlf 98855110