Hei!

Started by Ananas, March 18, 2023, 11:48:31 AM

Previous topic - Next topic

Ananas

Hallo  ;D

Er det noen av dere gamle som fremdeles poster her, som husker meg?

Blir også gjerne kjent med nye!

Ananas
<3

--WTF?--

Teknisk sett er jeg fortsatt her, men ingenting ser ut til å være som før, verken i mitt eget liv eller ellers.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Squishy

Hei Ananas, jeg husker deg fra sånn 10 år tilbake ish! Velkommen tilbake!

kebman

Hallo i luken! Jeg er gammel oldis fra back in the day, med Mystery og all den super-cheesy greia der fra The Game. Jeg bruker ikke noe av det lenger (eller jo, det hender at jeg bruker det ironisk), men nå freser jeg gatene i Oslo igjen, fordi... Tja, fordi jeg har lyst å møte kvinnfolk, vel! :) Så da tenkte jeg det ville være kult å poste litt igjen også. Har mange røverhistorier, og flere skal det bli!
Sow a thought, reap a desire. Sow a desire, reap a habit. Sow a habit, reap a destiny.
Nykomling siden 2008 :p

Kjuagutt

Quote from: kebman on June 29, 2023, 14:25:17 PMHallo i luken! Jeg er gammel oldis fra back in the day, med Mystery og all den super-cheesy greia der fra The Game. Jeg bruker ikke noe av det lenger (eller jo, det hender at jeg bruker det ironisk), men nå freser jeg gatene i Oslo igjen, fordi... Tja, fordi jeg har lyst å møte kvinnfolk, vel! :) Så da tenkte jeg det ville være kult å poste litt igjen også. Har mange røverhistorier, og flere skal det bli!

Er du samme kebman som fra det gamle ASF-forumet? 😊

kebman

Quote from: Kjuagutt on June 29, 2023, 22:41:19 PMEr du samme kebman som fra det gamle ASF-forumet? 😊
Stemmer det!
Sow a thought, reap a desire. Sow a desire, reap a habit. Sow a habit, reap a destiny.
Nykomling siden 2008 :p