møtte en kjekkas igår, som veldig spontant, kom bort og sa: du er veldig pen! etter litt småprat, spurte han om å få nr mitt. Smått fnisete sa jeg ja. dette var midt på dagen, edru, i oslo sentrum. to timer senere ringte han og ba meg ut.
vi møttes idag, og hang sammen i 5 timer! det var en sinnsykt bra date, føltes så naturlig å snakke med han. det ble en del klining, han holdt rundt meg, vi leide. var likevel så chill. så dro jeg hjem, men rett før det, spurte han om jeg ville se den nyeste batman-filmen i løpet av uka. jeg sa ja, og han skal ringe meg imorgen og avtale en dag.
men han er en ekte sjarmør, jeg må passe meg for han, kjenner jeg! høy, muskuløs, middelhavs-utseende. så sykt avslappet og mandig, hyggelig, og jeg bare VET at jeg ikke er den eneste han har sjekket opp midt på dagen den siste måneden!
han sa han trodde jeg var yngre enn jeg var da han først så meg, og tenkte jeg var en han kunne ha det "gøy" med. men han sa han ble positivt overrasket over at jeg var smart, verdensvant, hadde mye til felles. vi har bl.a studert det samme, og har samme verdier osv. Det merket jo jeg også. men tror dere det var noe han sa for å få meg til sengs? var det bare et triks å si at jeg er "annerledes enn de fleste jenter"?
ellers hadde han alltid et lurt smil, og var ikke redd for å vise at han var kåt. sa flere ganger at jeg er nydelig, sexy. Burde varsellampene mine lyse rødt? var dette ekte?
jeg klarer ikke å gjøre en objektiv vurdering. vi hadde ikke sex, og han prøvde heller ikke å be meg hjem til seg. han sa. jeg har så lyst på deg, men jeg kan vente. jeg svarte lurt: bra, for det må du
så spm er: er det ekte, eller vet han akkurat hva han skal si for å få seg et ligg? jenter som har erfaring med playere, help a sistah out!
gutter, hva tror dere? dere som driver med dagsjekking, hva er grunnen til at dere velger en bestemt jente å ta kontakt med?
akkurat når jeg er drittleu av dating og menn, mter jeg en som er nøyaktig slik jeg har tenkt at en digg mann skal være! hjelp meg å spille kortene mine riktig!