Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

møtte en kjekkas igår, som veldig spontant, kom bort og sa: du er veldig pen! etter litt småprat, spurte han om å få nr mitt. Smått fnisete sa jeg ja. dette var midt på dagen, edru, i oslo sentrum. to timer senere ringte han og ba meg ut.

vi møttes idag, og hang sammen i 5 timer! det var en sinnsykt bra date, føltes så naturlig å snakke med han. det ble en del klining, han holdt rundt meg, vi leide. var likevel så chill. så dro jeg hjem, men rett før det, spurte han om jeg ville se den nyeste batman-filmen i løpet av uka. jeg sa ja, og han skal ringe meg imorgen og avtale en dag.

men han er en ekte sjarmør, jeg må passe meg for han, kjenner jeg! høy, muskuløs, middelhavs-utseende. så sykt avslappet og mandig, hyggelig, og jeg bare VET at jeg ikke er den eneste han har sjekket opp midt på dagen den siste måneden!
han sa han trodde jeg var yngre enn jeg var da han først så meg, og tenkte jeg var en han kunne ha det "gøy" med. men han sa han ble positivt overrasket over at jeg var smart, verdensvant, hadde mye til felles. vi har bl.a studert det samme, og har samme verdier osv. Det merket jo jeg også. men tror dere det var noe han sa for å få meg til sengs? var det bare et triks å si at jeg er "annerledes enn de fleste jenter"?

ellers hadde han alltid et lurt smil, og var ikke redd for å vise at han var kåt. sa flere ganger at jeg er nydelig, sexy. Burde varsellampene mine lyse rødt? var dette ekte?

jeg klarer ikke å gjøre en objektiv vurdering. vi hadde ikke sex, og han prøvde heller ikke å be meg hjem til seg. han sa. jeg har så lyst på deg, men jeg kan vente. jeg svarte lurt: bra, for det må du ;)

så spm er: er det ekte, eller vet han akkurat hva han skal si for å få seg et ligg? jenter som har erfaring med playere, help a sistah out!
gutter, hva tror dere? dere som driver med dagsjekking, hva er grunnen til at dere velger en bestemt jente å ta kontakt med?

akkurat når jeg er drittleu av dating og menn, mter jeg en som er nøyaktig slik jeg har tenkt at en digg mann skal være! hjelp meg å spille kortene mine riktig!  8)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Roark

#1
...........

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

George

Ja du blir playet med 90%+++ sikkerhet. Sier ofte selv ting som får damer til å føle at de er spesielle. Hadde heller ikke prøvd å ligge med deg samme kvelden etter å ha sjekket deg opp på dagtid.  Fyren er GARANTERT en PUA. Ingen "vanlige" gutter pleier å gjøre slikt midt på dagen. Han gjør nok det der ganske ofte. Setter 1000 kr på at han satser på å få deg til sengs etter batman filmen! Du må nok innse at du blir playet så valget ditt er om du synes det er greit eller ikke?

Mr.Brightside

Det er jo ingen tvil om at han vil ha deg til sengs. Helst etter Batmanfilmen. Spørsmålet er vell egentlig om han er interessert i noe seriøst etterpå. Hvis han er det, så er det jo bare å kjøre på. Les Usminket og se hva du kan gjøre for å trigge ham & fremstå med tydelig intensjon der :) Hvis du vil ha et klart svar kan du jo spørre ham direkte om han ser etter noe seriøst eller ikke.

Om han snakker sant eller ikke er vanskelig å si. Avhenger av person. Jeg snakker alltid sant når jeg sjekker - fordi du er fucked hvis du blir tatt i løgn. Men samtidig så kan du komme unna med ganske mye av det han sier her.

For din del får vi nesten håpe at han er på dette forumet, og ikke et annet ;) :)
Rise and rise again, untill lambs become lions

Roark

#5
...........

Lahoya

#6
Quote from: George on August 05, 2012, 21:15:19 PM
Ja du blir playet med 90%+++ sikkerhet. Sier ofte selv ting som får damer til å føle at de er spesielle. Hadde heller ikke prøvd å ligge med deg samme kvelden etter å ha sjekket deg opp på dagtid.  Fyren er GARANTERT en PUA. Ingen "vanlige" gutter pleier å gjøre slikt midt på dagen. Han gjør nok det der ganske ofte. Setter 1000 kr på at han satser på å få deg til sengs etter batman filmen! Du må nok innse at du blir playet så valget ditt er om du synes det er greit eller ikke?


DET er jeg sterkt uenig med!


Det er akkurat sånn jeg har godt fram med mine tidligere ekser på dagtid på gata ja.  Jeg er latino selv og er ganske framtreden, tar mye på jenta og mest lytter og er heller ikke redd for å si jeg blir utrolig kåt på henne. Kan fint gå opp til henne timer senere og ha skikkelig boner for å si hvor sexy hu er.

Jeg har funnet meg en kjæreste og gjorde akkurat det samme med variant. Det kommer naturlig for meg og jeg elsker og komplimentere og finne ut hva jeg har til felles med jenta.  YES han kan være en player. Men fy faen ikke snakk om at han ikke kan komme til å falle in looove med deg.  Bare kanskje chillen med å gi han alt på et fat med en gang.

QueenB

hmmm, vet ikke om han er en PUA- virket ikke som en typisk PUA. hadde ikke den glattpolerte stilen, men helt vanlig stil. men han er ikke norsk, så derfor tenker jeg han ikke har "lært" å være utadvendt og sjarmerende, men er oppvokst med det. han var ganske ærlig når det gjadt seg selv, egen bakgrunn. men det som gjør meg skeptisk er alle komplimentene. greit nok at han tok kontakt fordi han likte utseendet mitt, men å si at jeg er nyyydelig, sexy osv flere ganger, virket litt uekte kanskje? jeg er jo ikke sååå jævla pen.

og jeg tror at han oppriktig likte personligheten min. hvem gidder å henge med en person i 5 timer, bare for å la være å gå for sex? vi hadde jo en god tone, mye  snakke om. meeeen, er han en veeeldig flink skuespiller eller var han seg selv? hmmmm.

ja jeg liker han, og kommer til å treffe han igjen. har ingenting imot at han vil pule meg, men jeg er nysgjerrig på om det er noe mer han vil. kommer nok til å være bittelitt tilbakeholden til jeg vet mer.

Lahoya, hombre! det var litt sånne vibber jeg fikk av han, som du beskriver her. men fortsatt usikker...


Roark, tror ikke det er deg, tøysegutt. men kanskje det er....Autowin?! :P :D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

George

Lahoya: Selvfølgelig kan han genuint være interessert i jenta. Er umulig å si uten å være han som sjekket henne opp. Er helt enig med deg i at hun bør holde litt igjen visst hun vil være sikker. Men jeg lukter lunta her. Ber han henne hjem etter Batman filmen er det et typisk "mønster" som jeg selv kunne benyttet meg av  ;), skal sies at det alltids kan bli noe mer uansett.

Lahoya

Da må du ikke få det til å høres så fælt ut Georg'y  ;) 

Alltid gi dama håp når hu ikke bare er kåt  ::)  8)

lamasen

Hvorfor ikke bare se hva som skjer uten forventninger? Det er jo bare gøy :)

(eller så meler jeg bare min egen kake, hvem vet)



Jeagle

kjenner jeg blir litt irritert om dagen, men dette var spenendes lesing.

jeg tror og at du kansje blir playet, men hvorfor ikke playe han og se om du kansje får noe ut av det?
så kan du  "date" han uten og engentlig date han.
ellers hold oss oppdatert. og så må jeg si at han var tøff som gikk bort og sjekket deg opp på dagtid.
å være eller ikke være

Egil GV

Jeg ser ikke helt problemet her. Du møtte en kjekk gutt på dagtid som hadde baller nok til å gå bort til deg. Han synes du er sexy og du hadde en flott date med han. Hvorfor ikke møte han igjen med et åpent sinn? Du kan jo eventuelt etterhvert vise han din intensjon ved å vise at du er en jente som er ute etter et forhold og ikke bare sex. Hvis han derimot ikke møter de signalene du gir han og bare er ute etter å ha sex så vil han uansett ikke gidde å møte deg mer etterhvert.
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Lars GV

Quote from: eightball on August 05, 2012, 22:56:26 PM
Jeg ser ikke helt problemet her. Du møtte en kjekk gutt på dagtid som hadde baller nok til å gå bort til deg. Han synes du er sexy og du hadde en flott date med han. Hvorfor ikke møte han igjen med et åpent sinn? Du kan jo eventuelt etterhvert vise han din intensjon ved å vise at du er en jente som er ute etter et forhold og ikke bare sex. Hvis han derimot ikke møter de signalene du gir han og bare er ute etter å ha sex så vil han uansett ikke gidde å møte deg mer etterhvert.

Veldig godt innlegg som jeg er veldig enig i.

Sånn jeg ser det er det kun én faktor som avgjør om situasjonen er om du blir "played" eller ikke(sånn ting ligger an nå), og det er din egen intensjon og grensesetting. Hva mannen sin intensjon er kan du i beste fall få ett inntrykk av eller oppfatte hint av, men det du har 100% kontroll over er din egen intensjon og grensesetting. Hvis du ikke er interessert i bare et one night stand eller litt casual sex, så ikke putt deg selv i en situasjon hvor det kan skje. Er du ute etter noe mer langvarig så tørr å sette grenser og ikke la ting eskalere i en annen retning.

Det finnes riktig nok menn som "lurer" jenter, men kvinner har også et ansvar selv for hvordan ting utvikler seg. Det er lov å si noe type "jeg er ute etter noe seriøst og langvarig, så jeg har ikke sex med den første kjekkasen som smigrer meg". Det vil fort skremme bort de som er ute etter "lett bytte".

Er du ute etter noe mer langvarig så sørg for å vente litt med sex og se hvor mye han investerer i deg. Virker han genuint keen og liker å bruke tid og energi på å være med deg, eller pusher han mye og kun på sex tidlig og gir opp hvis han ikke får det til? Viktig å følge litt med på sånne ting.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Tingles

Tenker at Eightball og Lars er inne på noe her.. Du blir ikke playet hvis du ikke tar "offer" rollen.. Ta ting på sikt, slapp av, bli kjent med karen. Gjør den horisontale tango om det faller seg naturlig, se hva som skjer.. Enebolig med stakittgjerde, volvo, 3unger og labrador er langt unna enda :) Du er blitt miljøskadet av å være her inne :P

Slæpp off og gjør det du føler for, det er uansett den damen han evt. blir forelsket i..
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.