Takk for svar
Kastanje: Jeg har ikke akkuart vært frivilig singel så lenge, har hatt lyst på kjæreste lenge. Men jeg har dessvere hatt velsig uflaks, det posetive er vel at jeg ser når jeg kommer borti et kupp som han her. Jeg har fått litt bakkover sveis,for fra mitt inntrykk til nå har han alle de tingene jeg har sett etter lenge i tilleg til at han er fin
Dette er definitivt ikke og ta tilake med "den første og beste". Han er et cath i mine øyen
Derfor det blir en del tanker, da er det godt og ha dette forumet og blåse litt ut på!
Har ikke hatt så mye kontakt og sendt mye meldinger, har sendt hverandre "natta hvordan har din dag vært meldinger".
Sideb jeg sendte i går kveld sender jeg ikke i dag. Har ikke fått av han til nå,han legger seg tidlig.
Greit og holde den balansen ja,og ikke bli massete. Men så vil jeg jo ikke vikr euinteressert heller?
Føler jeg vet hvor jeg har han litt,så da går det fint tror jeg.
Vet han har mye og gjøre me skole nå, og jeg hr en del ting selv.
Vurderer og sende han en melding i morra vis han ikke gjør det selv,og høre om Date til fredag?
Lørdag skal jeg på julebord me jobb,ble en ledig plass(hadde egentlig ikke meldt meg på).
Sa ja, selv om jeg heller ville ha henge me han.
Vaneligvis ville jeg "clera" helge planer og holdt de åpene,for den jeg er interessert i.
Tenker at det kan være lurt og ikke gjøre det, har jo fredag og søndag
Det man bare for i små posjoner,vil man jo gjerne ha mer av
Jeg har bevist prøvd og endre mitt gammle møster av hvordan jeg møter gutter og litt typen.
Forid jeg har hatt så uflaks. Forid jeg har vært borti så mange drittsekker rett og slett, er det lett for meg og se når jeg virkelig harfunnet et sikkerlig cætsj. Når følelsene alt har kommet, er falhøyden høyere vis det skulle gå skæjs.
Jeg er helt grønn på særils dating,derfor tar jeg i mot alle tips jeg kan.
Spesielt fra gutta
Krysser fingrene, virkelig verdt og satse og se i hvert fall