Dating tips, hva tror dere? :)

Started by Miss Føniks, November 23, 2011, 18:24:34 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hei :)

Søndag 13 november logget jeg me på sukker for og teste det ut.
Endte med og sende lange brev me en som bor nær meg.
Vi hadde en veldig like ide på hva begge søkte,og begge ser etter et seriøst forhold nå. Veldig seriøs og ordentlig type. Foretrekker toppturer på fjellet fremfor byturer.

Onsdag avtalte vi og treffes fredagen. Peppes, bowling for så og gå oss en tur i parken og prate. Han hadde med en ekstra jakke til meg,så jeg ikke skulle fryse. Gull!
Spurte meg på slutten av Daten "Hvordan syns du det har gått?" "? Har det ikke gått bra da, jeg har i hvert fall kost meg sa jeg. "Da kan jeg slappe av da" sa han :P

Det endte med at vi møttes lørdag kveld, hadde film kveld. Snakket, han satte på romantiske sanger på spotifyen min. Til slutt gikk vi og oss en tur i byen sammen på kvelden ,og sov sammen til neste dag.

Han dulta stadig i meg på en tøysete måte mens han sier "jeg er jo på Datern me deg jeg vettu" ;) Lørdag sa han også at han liker meg godt.

Fikk natta melding på mandag, hvor han skrev at senga hans ikke var det samme uten meg der :)
I går sendte han mel og spurte meg masse spørsmål om hvordan min dag hadde vært.

Jammen har jeg så smått fått sommerfugler alt også,så nå over tenker jeg nok alt mulig. "Ikke send for mye meldinger, la han få jakte på deg, skal jeg eller han spør om og ses til helga?" Uff :s Alle "do and donts" rett og slett.

Dette er den første virkelig bra kjæreste materialet kandidaten jeg har hatt på veldig lenge. Har vært singel siden jeg var 19.
Vi klaffer veldig bra, både kjemi og hva vi ser etter.
Så jeg krysser fingrene her, liker han veldig godt  :)

Er bare så red for og ødelegge noe som virker ser bra nå helt fra starten av. Noe som gjør meg litt handlings lammet.

Noen tanker og dele med meg? :)


The Phoenix always rises from the asses

Lars GV

#1
Et veiledende råd når det kommer til initiativ og å vise interesse er å legge det på cirka samme linje/nivå som han, gjerne littegranne under. Viser du for mye interesse så får han ikke "jaktet" nok som du sa, men gir du for lite kan du virke for utilgjengelig.
Men det ser jo ut til at det flyter utrolig bra :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Miss Føniks

Takk for svar :)


Kastanje: Jeg har ikke akkuart vært frivilig singel så lenge, har hatt lyst på kjæreste lenge. Men jeg har dessvere hatt velsig uflaks, det posetive er vel at jeg ser når jeg kommer borti et kupp som han her. Jeg har fått litt bakkover sveis,for fra mitt inntrykk til nå har han alle de tingene jeg har sett etter lenge i tilleg til at han er fin :P Dette er definitivt ikke og ta tilake med "den første og beste". Han er et cath i mine øyen :) Derfor det blir en del tanker, da er det godt og ha dette forumet og blåse litt ut på!

Har ikke hatt så mye kontakt og sendt mye meldinger, har sendt hverandre "natta hvordan har din dag vært meldinger".
Sideb jeg sendte i går kveld sender jeg ikke i dag. Har ikke fått av han til nå,han legger seg tidlig.

Greit og holde den balansen ja,og ikke bli massete. Men så vil jeg jo ikke vikr euinteressert heller?
Føler jeg vet hvor jeg har han litt,så da går det fint tror jeg.
Vet han har mye og gjøre me skole nå, og jeg hr en del ting selv.
Vurderer og sende han en melding i morra vis han ikke gjør det selv,og høre om Date til fredag?
Lørdag skal jeg på julebord me jobb,ble en ledig plass(hadde egentlig ikke meldt meg på).
Sa ja, selv om jeg heller ville ha henge me han.
Vaneligvis ville jeg "clera" helge planer og holdt de åpene,for den jeg er interessert i.

Tenker at det kan være lurt og ikke gjøre det, har jo fredag og søndag :)
Det man bare for i små posjoner,vil man jo gjerne ha mer av ;)

Jeg har bevist prøvd og endre mitt gammle møster av hvordan jeg møter gutter og litt typen.
Forid jeg har hatt så uflaks. Forid jeg har vært borti så mange drittsekker rett og slett, er det lett for meg og se når jeg virkelig harfunnet et sikkerlig cætsj. Når følelsene alt har kommet, er falhøyden høyere vis det skulle gå skæjs.

Jeg er helt grønn på særils dating,derfor tar jeg i mot alle tips jeg kan.
Spesielt fra gutta :)

Krysser fingrene, virkelig verdt og satse og se i hvert fall :)

The Phoenix always rises from the asses

Roman

Det går nok greit, du får lykke til uansett ;)
Be like water my friend.

Miss Føniks

Quote from: Vibingray on November 23, 2011, 23:32:15 PM
Det går nok greit, du får lykke til uansett ;)

Takk, håper det :D
Fyren skal bestige kilimanjaro i jula, tøffing :D
The Phoenix always rises from the asses

Stemning

Wow, dette høres utrolig bra ut for deg. :) Måtte det gå akkurat slik du vil!

Miss Føniks

Ny Date i dag ,han virka gira på tlf i hvert fall :D <3
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lars GV

Quote from: Adriwen on November 25, 2011, 11:23:57 AM
Han er alleredet desperat, og har vist det. Nå er det din tur?

Å vise interesse er ikke nødvendigvis å være desperat. Det er to VELDIG forskjellige ting.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

J.A.S

Quote from: Miss Føniks on November 23, 2011, 18:24:34 PM
begge ser etter et seriøst forhold nå. Veldig seriøs og ordentlig type. Foretrekker toppturer på fjellet fremfor byturer.

Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.

Nb: "han tenner på jakten" og "la han jakte" pisset er oppskrytt Hollywood bullshit.  For meg er det turn off hvis jentene prøver å leke hard2get fordi dem føler dem må...