Jeg har alltid vært dårlig trent, men aldri direkte feit. Jeg har derimot gått de tre siste somrene med noe som kan ligne på en ølmage. Rundt påsketider bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Det er en måned og to uker siden, på den tiden har jeg gått fra 18 til 13% fett og beholdt vekta på 80kg, jeg har gått fra 50 til 60 i benken, jeg har gått fra 0 til 4 pullups, jeg har gått fra 1 til 12 dips(har nå begynt med ekstravekter), jeg har begynt å se konturene til hvordan sixpacken min kommer til å bli osv. Jeg har med andre ord fått fantastiske resultater på ekstremt kort tid, skal jeg si dere noe gøy? Fra 27 april så har jeg vært russ, det betyr at jeg har drukket meg stup dritings fredag og lørdag + en rulledag i uken. Allikevel har jeg fått så fantastiske resultater.
Hvordan jeg gjorde det:
- Jeg begynte med dette programmet:
http://treningsfysiolog.com/2011/02/19/bygg-muskler-med-x-size/ fire timer i uken på trening.
- Jeg kuttet ut cola og sjokolade utenom lørdager, og byttet ut cola med zero
- De dagene jeg drakk så kuttet jeg ut karbs til alle måltider, det vil si at jeg spiste kyllingfilet, laks, tunfisk eller shake til alle måltider(med grønnsaker)
- Jeg regnet ut underskuddet jeg måtte ligge på for å gå ned 5 kg, (7000 kcal i 1 kg), jeg tok meg en løpetur eller to i uken for å klare å gjøre det litt lettere å holde underskuddet.
- Jeg droppet ikke måltidene mine, jeg spiste det jeg skulle ha, ingenting mer og ingenting mindre.
- Jeg skaffet meg en loggbok der jeg førte alle måltider, treninger, søvnvaner og vekt.
- Jeg skaffet meg to fantastiske treningspartnere, som er i bedre form og kan mer om trening enn meg.
Greia er ikke at dette er en plan som funker for alle, men forhåpentligvis en inspirasjon. Jeg er ingen treningsekspert jeg har bare tatt litt råd fra forskjellige steder, som tydeligvis har fungert. Hovedreglene jeg har fulgt er, vil du ned i vekt må du ha underskudd i kcal, vil du ned i fettprosent må du ha underskudd i kcal, men beholde mest mulig av proteininntaket.
Kanskje det er noe som er litt uklart, men jeg liker å skryte, så da skriver jeg skrytehistorier

Spør hvis dere har noen spørsmål.