Når jeg møter nye folk, så hilser jeg av og til, ganske mye stress å håndhilse på alle hele tiden, så prøver å unngå, men om de slenger neven bort til meg så bruker jeg å ta den og riste den litt som alle andre mens jeg ser bort eller drikker av ølen min, viktig å late som man ikke bryr seg! Hvis de sier navnet sitt er det også greit, men de kan liksom ikke forvente at jeg skal huske det, hvem gjør det liksom?
Tar det egentlig for gitt at de vet hvem jeg er, så gidder ikke si navnet mitt, og hvis de spørr hva jeg heter ser jeg bare sjokkert på de og rister litt på hodet, kanskje jeg flirer litt av vedkommende, kommer jo litt ann på rar personen er. Videre har jeg som hobby å flire av rare navn, kommentere dårlig klesstil og selvsagt spørre hvor mye du trener hvis du ser ut som du er i dårlig form. Dette er gode metoder for å virke alfa allerede i hilseprosessen.
Har hatt dårlig sukses på damefronten i det siste og vurderer nå å gå sterkere til verks, kanskje begynne å kaste øl på de rundt bordet som ikke aksepterer meg som alfa fra starten av?
Tror jeg er på riktig vei. Men litt drit at all innsatsen ikke gir resultat.