Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

bra det går bra og fremover.
du vet vi bare vil passe på deg. vil jo bare at du skal ha det bra og at det bare skal være god stemning her (snakker ikke om mannen)
oppriktig glad jeg tok feil av mannen, har noe og lære av han tydelig vis:p

ellers så merker jeg selv hvordan folk er på byen og hva folk sier og gjør når de snakker og flørter med damer. så vi blir litt miljø skadet av og være på dette forumet.
å være eller ikke være

Egil GV

Quote from: QueenB on August 15, 2012, 11:26:28 AM
Trist at de fleste tror at man må manipulere jenter, og lese seg til å være en kjekkas.

Kan du utdype hva du mener med dette??

Ellers flott at du har funnet en hyggelig fyr :)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

QueenB

Quote from: eightball on August 15, 2012, 11:46:29 AM
Quote from: QueenB on August 15, 2012, 11:26:28 AM
Trist at de fleste tror at man må manipulere jenter, og lese seg til å være en kjekkas.

Kan du utdype hva du mener med dette??

Ellers flott at du har funnet en hyggelig fyr :)

jeg mente det er litt kynisk tankegang at alle nærmest MÅ lese sjekketeori, the game etc for å kunne sjarmere en jente. Noen menn har alltid kunnet det/lært det i ung alder, og innen de blir 30+, så er de på et helt annet nivå enn menn flest.

jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe galt i å ville lære å bli flinkere med jenter, og utvikle seg. men at folk trodde umiddelbart at han var en PUA-nerd med triks han hadde studert, viser at det er mange som tror dette er den eneste måten å sjekke jenter på.

jeagle, takk takk :) og ja, enig med deg og andre som har sagt at man kan bli litt miljøskadet av å være her! tror vi alle (spes gutta) må passe oss litt for å ikke miste oss elv midt opp i all teorien, og sjekketriksene  :-\

Claw, Batman var sikkert bra, fikk ikke med meg så mye av filmen  8) :-* men catwoman var kul! 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

piken

Kan jo hende han har vært på GV Bootcamp da? Man vet jo aldri. Det går an å være en super fyr óg ha lest litt sjekketeori ;)

Men det viktigste er jo at han og du har det bra sammen og at dere behandler hverandre med den respekten dere fortjener. Glad på dine vegne :) (og jeg kjenner til den følelsen av at ting kan føles for bra til å være sant. Men husk på at i noens øyne så er nettopp DU fantastisk og fortjener akkurat denne typen oppmerksomhet)

--WTF?--

Quote from: QueenB on August 15, 2012, 11:26:28 AM
Trist at de fleste tror at man må manipulere jenter, og lese seg til å være en kjekkas.

Mange jenter legger jo helt åpenlyst opp til det, og blir helt månebedotten av en normal "bli-kjent-samtale", så da er det jo i grunnen ikke så veldig rart.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stanley

#95
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

det trenger ikke å skje noe mer ;) jeg skrev i forrige uke at du virket mer sympatisk på PM, enn ellers, og kunne poste PM-ene dine, så folk kunne se hva du egentlig lurer på og mener. men så har du hatt skrivesperre i en uke, så jeg vet ikke om det er noen vits lenger. vet ikke om andre er interessert i å lese PM-dialogen vår, heller ...
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#97
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

Quote from: Autowin on August 20, 2012, 16:17:41 PM
Så lenge du er involvert i noe, så virker jo alle interessert.

???
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Spaniard

Quote from: QueenB on August 09, 2012, 21:14:42 PM
sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....

awesome svar QueenB

HawkonVI

Jeg synes først å framst at du gjør en ting som ALLE jenter gjør... du sirkulerer masse tanker å teorier igjennom hodet ditt... det virker som du har opplevd gutter på måter som det helst ikke skal være...

Det er en viss likhet mellom kvinner å menn.. jeg kommer tilbake til det... men først mener jeg at vi skal fokusere litt på ulikhetene... noe som har fasninert meg de siste årene... for før fokuserte jeg mest på hvor like jenter skulle være meg selv osv. men det blir fort som å røre i grøten... kvinner har den unike evne til å sirkulere mye igjennom hodet hele tiden... (på godt å vondt) mens menn helst vil fokusere på en ting av gangen... som ofte gjør at vi analyserer veldig mye... vi er grundige, å kan bruke veldig lang tid på å komme fram med et svar etter bare en eneste tanke... mens da kvinner kjører masse teorier igjennom hodet samtidig... (som gjør dere til unike multitaskere)

Men når det kommer til likhetene så handler dette egentig om det samme begge veier det du beskriver... det handler om din verdi ovenfor han... Har du høy verdi, så vil han invistere mer tid på deg... jo mer tid han invisterer, jo mere interesse viser han... hos menn kommer jo følelser noe tregere... men har det egentlig så mye og si da? om han invisterer tid i deg, å at dere har det bra de gangene dere ser hverandre? for kvinner så kan faktisk fokuset på følelser, å bekreftelse for om følelsene er der drepe hele greia for en mann... det skremmer han rett og slett vekk...

Personlig har jeg selv vært igjennom en utvikling... før var jeg en innadvent sjenert gutt... greide ikke konstantere verdier. jeg var rett og slett som alle de andre taperene i flokken.... om jeg fikk oppmerksomheten til en jente... gjorde jeg det jeg kunne for å beholde den... om det måtte være kunstige følelser for å kunne tilfredstille den ene jentas behov for bekreftelse... Idag er jeg en utadvendt fyr, med masse humor å sprell... samtidig som jeg er voksen å vet hva jeg vil... jeg veit hva slags verdier som er viktig for meg...

I kortere trekk vil det si at jeg kan til tider ha fler baller i luften samtidig... Men det gjør ikke meg til en player... men en mann som bevist vet hva han vil ha... den jenta som viser høyest verdi for meg... hun får meg... men hun skal virkelig gjøre ting riktig... for jeg vil utvikle ekte følelser for denne jenta... og hun vet at det vil ta tid... men hun respekterer det, for hun har lært seg å tilfredstilles av spenning... ikke følelser.... når jeg mener spenning så er det den følelsen man har om man er "nyforelsket" eller når man savner en...

Men er det ikke en sånn mann de fleste jenter vil ha?

Stanley

#101
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.