Julegave til ny dame

Started by Bjørn1, November 23, 2012, 23:59:53 PM

Previous topic - Next topic

Bjørn1

Hei

dumt spørsmål, men uansett... hva pris bør en gave til dama ligge på ca.?

vil gjerne unngå at "ene gir diamantring og andre pepperkaker". I tillegg er det et tema som ikke er helt "gøy" å ta opp....

noe innspill, og gjerne tips til gave :P

Solskinn

Hva ønsker hun seg?
Har hun noen spesielle interesser, så kan du kjøpe noe innenfor den interessen, da blir det mer personlig.
En spesiell duft hun bruker eller velvære produkt hun bruker mye av som er litt dyrt?
Er hun glad i smykker?


Bjørn1

Hun har det hun trenger, og er egentlig godt fornøyd med tilverelsen... har tenkt litt på smykke! til opplysning er hun ikke jenta som går rundt med smykker til vanlig. Har sett igjennom en del halssmykker. Har litt lyst til å gi et som er litt fint, men som kan brukes både til "vanlig" og "ut på byen". btw syes jeg hjertesmykkene for kan bli litt vel klissete/romeo&juliet... er det bare meg?

Har vurdert dette, men hva synes dere jenter om dette smykke her? (hvit gull/ krystall)


Anugita

Om hun ikke bruker smykker til vanlig, ville jeg finni på noe annet... Ellers blir de bare liggende å støve ned/solgt så fort det blir slutt.. (Been there, done that)
Synes forresten ikke kjedet du linka til var noe fint, men det er jo smak og behag....


Bjørn1

Takk, trengte å høre det!

var å såg på det i går... vart så usikker at jeg lot vere å kjøpe det, og skreiv dette innlegget i stede.

QueenB

smykker er kjedelig....

parfyme er bra, gavekort, KLÆR, noe hun har sagt hun ønsker seg/vil ha, sminke (det er sikkert du kjempegod på), en bra bok, weekend-tur for begge, kanskje du finner noe på let's deal, eller groupon. Spabehandling.

Og hvis ikke hun vil ha det, så gir du det til meg :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Potet

Greit å avtale sånn cirka prisnivå. Er flere par jeg kjenner som har endt med at prisen på julegaver har økt for hvert år :). Nevnte i en annen tråd at et årsabonnement på Netflix/HBO kan være genialt om hun ikke har mange kanaler fra før av. Kanskje dere finner en ny tv-serier dere kan se sammen? Lykke til og gratulerer med ny dame :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Lars GV

Gå innom en bokbutikk hvor du kan kjøpe f.eks noe tjukt ark, kanskje ark med farge, kanskje noe klistremerket, penner med farger etc, og lag et eget gavekort til henne. F.eks klippekort på 5 sensuelle massasjer som hun kan bruke når hun vil, eller et "jeg bestemmer hva vi gjør i kveld, ingen protester"-kort, osv. Du skjønner tanken.

Budsjett: 50,- eller så + masse romantisk omtanke og personlighet.

Kjæreste-gaver burde være noe som enten setter en stemning, eller som viser at du kjenner personen(kjøper en liten figur-statue av hennes favorittkarakter fra barnetv da hun var liten, billig retro-kamera hvis hun er fotoentusiast etc).
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

tore

Er det dumt å gi en personlig gave(f.eks. Lars GVs gavetips) når man ikke er kjærester og ikke har holdt på med hverandre så altfor lenge?

Kjipt å gi en personlig gave selv og få en brødrister tilbake..?

Jungeldyret

Vil faktiskt si at du ikke bør gi noe egentlig. Vil kanskje virke mer rart og gi noe så lenge dere ikke har kjent hverandre lenge eller ikke er sammen.

Jeg har i hvert fall lært dette en del ganger. :) Om du virkelig må gi noe, gi en vin!

tore

Quote from: Jungeldyret on December 18, 2012, 20:48:59 PM
Vil faktiskt si at du ikke bør gi noe egentlig. Vil kanskje virke mer rart og gi noe så lenge dere ikke har kjent hverandre lenge eller ikke er sammen.

Er det ikke ganske naturlig å gi gave hvis man har møtt hverandre mye i den siste tiden? :)

dtn

Jeg vil si at det i hvert fall er naturlig å snakke om hvor mye man skal legge i det på forhånd. Kommunikasjon løser mange problemer!