"Opplever dere ofte at andre gutter kommer inn i settet ditt og prøver å ta dama eller få dominanse i gruppa?"Inn i settet mitt. Vel. Det skjer, men ikke så altfor ofte. Jeg pleier ikke å dra på high end steder der det er knallhard konkurranse, pluss at jeg går først og fremst for å approache jentegrupper eller grupper der gutter er i mindretall.
Jeg ser an. Om en kar kommer inn i settet som jeg allerede har gående så vet jeg da generelt whats up (at han er ute etter dama). Derfra kommer det an på hans approach:
-Om han er kul kanskje jeg lar ham bli i sett så lenge han ikke prøver seg.
-Om han har weak game (minimum dårligere enn meg så jeg vet jeg kan deale med det) og jeg ser at jeg ikke trenger å gjøre noe så kan jeg stå der og la han blowe seg selv ut.
-Om han prøver å senke min verdi og få meg til å bli bitchen hans eller jeg ser at han har game så liker jeg å gjøre en enkel og rolig backturnmove (mens jeg justerer på hvilken retning dama ser) så han er ute av settet (ringen) før han kan si noe mer, mens jeg fortsetter å snakke med dama. Rolig ikke-aggressivt kroppsspråk.
-Eller så kan det være effektivt å matche energien hans, se ham i øynene mens du omfavner dama og sier på halvt spøk: "hun er MIN!" med en "moralsk pekefinger" i lufta og en jokingly streng mine.
-Om du ser han komme i sidesynet og du skjønner hva som skal skje så adresser det før det skjer!! "Hey man hva skjer!" Før han får sagt noe.
-Om noen prøver å fysisk dominere deg, gjør det tilbake. ( F eks at han holder armen rundt nakken/skulderen din, gjør det tilbake. Bare skill mellom gutter som er ute etter dama di og gutter som er ute etter å bråke)
-Generelt, "vær i din egen rytme", non reactive, ignorer at will. Av og til lar jeg være å svare på det karen sier, jeg gjør det jeg føler for der og da uten å tenke på ham. (ikke helt sant... Jeg tenker på ham men aktivt ignorerer. Da "fade`r han ut av samtalen" og må aktivt prøve å re-engasjere, og dermed "tape verdi")
-Noe jeg har hørt funker bra som jeg ikke kan huske å ha teste selv er å "himle med øynene" til jenta, altså ikke-verbalt kommunisere at Mr. Amog er barnslig og teit/ creepy / (man kan også verbalt hviske til dama: "Hvem er han creepy fyren der?")
-Fysisk led dama vekk fra fyren om han din bedømmelse er at han har bedre game enn deg og han er persistant.
Når det gjelder AMOG- tactics, generelt gå for det enkle. No need to go fancy. Enkleste vei først, så kompliser om det ikke funker. Backturn move er gull! Så simpelt! Trenger ikke å si et ord engang.Og, NON REACTIVENESS er king. Hadde en italiener her for noen uker siden som drev å prøvde å komme inn i flere sett jeg hadde på gang. Skjønte at han hadde ok game og at han var en PU-dude. Jeg skjønte at han prøvde å snatche opp damene jeg prata med men det var all love. Der kjørte jeg div backturn opplegg, pluss energi match "dominanse" når han kom inn i settet. Var generelt "kulere enn ham" og mer utadvendt, også mot ham. Så kan han stå der i skyggen med kukken i hånda. Endte opp med at jeg befrienda han mot slutten av kvelden. Han var en kul fyr han. Real recognize real og det er ingen sure miner. Its all a big joke.
En annen gang ble jeg fysisk amogget av en megasvær homo (?) han holdt rundt meg som om jeg var bitchen hans. Etter å ha stått der en stund og latt som ingenting så måtte jeg gjøre noe så jeg tok armen min rundt nakken hans og klemte til.

Han slapp.
Det er de gutta som er subtile og som bare "tilfeldigvis er der" når det er snakk om nach osv jeg er mest redd for.
På en måte er det litt "barnslig" å drive å senke andres verdi, MEN det funker jo. Jenta tenker kanskje "så slem og teit Amog er, men stakars lille fatboy, han blir jo ydmyket, så..."
NON REACTIVE is the way spør du meg, så langt det lar seg gjøre. Ellers vær klar til å sette i gang tiltak som å lede dama vekk osv.