Jeg har hørt på "Fra flørt til fantastisk forhold"!

Started by Dancer, May 16, 2013, 10:38:57 AM

Previous topic - Next topic

Dancer

Hei!

Jeg har hørt på den nye mp3en, "Fra flørt til fantastisk forhold". De siste dagene har jeg bare ligget i senga med øreverk og en heftig forkjølelse, så da jeg så at den var lagt ut i går kveld, kjøpte jeg den like godt med en gang. For dere som ikke vet det, er det en "guide til hvordan menn tenker og hvordan de utvikler følelser".

Kort oppsummert, så likte jeg den. Alt som blir sagt høres veldig logisk ut, og jeg fikk noen "døh, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?"-øyeblikk. Det ble noen gjentakelser, men alt i alt ble det ganske mye ny informasjon på en time, noe som er bra.

Det ble ganske naturlig for meg å se tilbake på tidligere forhold mens jeg lyttet til mp3en. For når et forhold tar slutt, er det veldig lett å på den ene siden begynne å sette spørsmålstegn ved alle sider av seg selv, og å tro man ikke er bra nok. På den andre siden har du venner og familie som er helt sånn "du er så mye bedre enn ham, det var bare ikke meant to be". Det som ble litt klarere nå, er at selv om vi nok ikke hadde vært så kompatible i et langvarig forhold uansett, så var det også måter jeg oppførte meg på som gjorde at den emosjonelle tiltrekningen hans stoppet opp. Og det er en stor forskjell, å gå fra "det er noe galt med meg" til "det er tingjeg kan gjøre annerledes neste gang", og å ha en pekepinn på hva de tingene er.

Noe annet er at selv om jeg nå vet i teorien hva som tiltrekker en mann, er det noe annet å gjøre det i praksis. Men det er vel der "real life" og GodeVibbers kurs kommer inn.

Er det noen andre som har kjøpt den, og hva synes i så fall dere? :)

Koraboros

Quote from: Dancer on May 16, 2013, 10:38:57 AM
Noe annet er at selv om jeg nå vet i teorien hva som tiltrekker en mann, er det noe annet å gjøre det i praksis. Men det er vel der "real life" og GodeVibbers kurs kommer inn.
Ja det hadde vært veldig praktisk om man bare kunne pugge teorien og ikke trengte å øve seg i felten for å bli god. Gjelder både gutter og jenter :)

Sola

Jeg har kjøpt den, og synes ærlig talt at den var grei nok. Ikke mye som jeg ikke har hørt fra før av. Men filene var lett forståelige, oversiktlige og konsise, så det er sikkert mange som vil sette pris på dem.

Sola

Quote from: Sola on May 18, 2013, 10:37:47 AM
Jeg har kjøpt den, og synes ærlig talt at den var grei nok. Ikke mye som jeg ikke har hørt fra før av. Men filene var lett forståelige, oversiktlige og konsise, så det er sikkert mange som vil sette pris på dem.

Nå lyver jeg. IM HOT var faktisk veldig informativ. Takk :-D

Greeneyed

Jeg kjøpte den også, og syntes den var bra. Kjenner meg igjen i mye, og likte at den var såpass oversiktelig, logisk og grei. Det er selvsagt vanskeligere i praksis enn i teorien, men sånn er det som nevnt over her alltid.
Mp3en hjalp meg litt til å få satt det jeg har lest på bloggen og andre steder mer i system, nå er det på en måte lettere å bruke det i praksis, tror jeg. Jeg er hvertfall mye mer bevisst etter å ha hørt den! :D

Knut

Jeg bare kom til å tenke på, at tenk hvor kult det hadde vært om ei selvutviklet jente fra Gode Vibber's kurs og en selvutviklet mann fra Gode Vibber's kurs, hadde likt hverandre og hatt et forhold sammen. Med andre ord to personer som har stor forståelse for det motsatte kjønn, samt også stor selv-forståelse; det må jo være et ekstremt sunt grunnlag å ha for og kunne skape et godt og opplevelses-rikt forhold sammen.
Er det noen her som har opplevd å møtes slik, via Gode Vibber?

Habbi

Mener å erindre at det var en på oppfriskingskurs som sjekket opp ei jente som hadde tatt jentekurset. Litt usikker endog på hvordan det endte.