Quote from: Sola on September 30, 2013, 23:18:28 PM
Så gøy! Men vær litt forsiktig med at "alle" ser på dere som et par og at dere er så forelsket, for da kan han plutselig føle seg nærmest forpliktet til plutselig og kjemperaskt bli seriøs og føle ting han kanskje ikke ennå har hatt tid til å føle...
De ser nok ikke på oss som et par helt enda,men er litt vel nysgjeriige siden han ikke pleier være sånn
Trenger tid selv også til og utvikle mer av de rette følslene. Jeg stresser ikke.
Jeg sier altid "vet ikke jeg" når venner av han spør meg om hva som skjer med oss.
Har tenkt tanken, vet ikke helt hvordan jeg eventuelt kan hjelpe han til og ikke la vennene hans stresse han på den måten?
Har blitt mer bevist på og ikke forteller for mye, fordi han liker ikke og bli snakka om. + de er fæle på og sladre rundt til alle i gjengen har jeg skjønt.
Han snakker jo om meg til de pga komentarer jeg får, men jeg til forskjell bryr meg ikke stort om det:P Tar det heller positivt at han snakker om meg.
Også litt derfor jeg ikke viser så "kjærestetendenser" foran venner av han, for og ikke legge for stort press på ting. Litt for tidlig
Selv om det for meg ikke hadde gjort noe, ser jeg heller an hva han føler seg komfertabel med(venter litt på at han skal vise mer sånnt selv).
Kommer bare til og si at vi har det koselig sammen, sånne ufarlige svar som ikke udyper noe.
Og si nei vis de spør om vi er sammen. For vi er jo ikke det før vi eventuelt tar den praten.
Hva syns du/dere om de tingene der? Er jo litt vriene, vil ikke legge noe unødvendig press på han, jeg har ikke dårlig tid

Vil jo han skal føle ting naturlig av seg selv, ikke pga føler han må.