Vet hvor lite mening sånne ting kan gi. Og hvor frustrerende det føles. Når det er kjempebra stemning på daten og alt tyder på at dette er en person du faktisk har en bra connection med. Så, helt ut av det blå, blir det flaking og veldig utydelige signaler.
Én ting er sikkert og det er at hennes oppførsel ikke er unik for henne. Jeg opplevde dette for en måned siden, med ei jeg var på et par dates med. Vi koste oss skikkelig (tror jeg, hvertfall)
Men hun flaket på meg to ganger på rad etter det, med unnskyldinger om at hun var for sliten etter jobb, eller måtte være med den deprimerte venninen sin. Fikk det til slutt ut av henne at hun heller ville være venn. Classic rejection.
Så det jeg gjorde var bare å glemme henne. Har ikke kontaktet henne siden og har heller ikke hørt fra henne. Noen jenter er bare veldig gode på å gi deg inntrykket av at dere har noe gang, når hun kanskje egentlig tenker helt andre ting. Det er veldig sneaky.
Som Dwerg sier så tror jeg ikke det å prøve å ta det videre med henne har noe for seg. La henne kontakte deg, i så fall. There's more fish out there