komme for tidlig?

Started by solstråla, October 07, 2014, 07:41:24 AM

Previous topic - Next topic

Kjetil GV

#15
Quote from: Rusty on September 21, 2015, 11:59:03 AM
Jenter: Ikka ha sex uten kondom. Det er faktisk helt latterlig å ha ubeskyttet sex med en fyr du akkurat har møtt. Dersom man benytter kondom kan man slappe mye mer av, slippe dårlig samvittighet og ha et mye friere sexliv!

Ja, visst faen! Rett og slett latterlig når man kjenner til hvordan gutter (og jenter og for den saks skyld) holder på.

Jeg vet om flere, og unge gutter(ikke bare gamle griser) som putter snoppen inn i alt som kan gå, og som i tillegg ikke har noen hemninger når de er på ferie i utlandet, feks Thailand (les horehus).

Og om de bruker dong i utlandet, så kan det fort hende uhell, at dongen detter av, eller sprekker etc. Så hvis du tror at kjekkasen du tar med deg hjem sannsynligvis ikke har noen sykdommer, så kan det godt henne han lå å jokka på et horehus med sprekt dong for 1 uke siden.

Og feks lastebilsjåfører, for å nevne noen som ofte krysser landegrenser til andre land som kanskje har litt andre syn på prostitusjon en Norge. Har en kompis som jobber i et lastebilfirma, og han har fortalt meg om kollegaer som kommer hjem med både det ene og det andre etter å ha vært på kontinentet.

Og da er det my nasty shit man kan få. Foruten om den store skrekken HIV, så er det mye annet som er kjipt

-Multiresistente bakterier
-HPV(kan føre til livmorhalskreft)
-Uønsket graviditet.
-Herpes
-Osv

Nei at noen jenter (og gutter) faktisk tør å ha sex med noen de ikke kjenner godt uten å bruke kondom er for meg et mysterium.

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

piken

Og jeg må få tillegge: at gutter tør å stole på at jentene tar p-pilla si til riktig tid hver dag skjønner jg ikke. Jeg kjenner alt for mange jenter som surrer og gutter som har blitt "lurt" til at jeg hadde brukt noe annet enn tredobbel kondom hadde jeg vært mann.

Sååå digg er ikke sex altså.

Men personlig synes jeg det er vanskelig å vite hvor grensa er for å ha ubeskytta sex. Pleier dere å spørre om når de sist testa seg eller holder det å stole på at personen er oppegående? Det er også ganske greit å vite at personen ikke flyr og har sex uten kondom med andre, noe som kan bli en klein prat å ha hvis man kun er på dealern.

Love

I 2013 var samtlige damer som fikk HIV det året i Norge smittet av fast partner. De fleste hetrofile menn fikk det i Thailand....
just sayin :P

Kjetil GV

Quote from: piken on September 23, 2015, 09:07:48 AM
Og jeg må få tillegge: at gutter tør å stole på at jentene tar p-pilla si til riktig tid hver dag skjønner jg ikke. Jeg kjenner alt for mange jenter som surrer og gutter som har blitt "lurt" til at jeg hadde brukt noe annet enn tredobbel kondom hadde jeg vært mann.
Ja, angående å bli lurt, så hørte jeg om en fyr som var sikker på at jenta han hadde ligget med hadde funnet kondomen i søpla, og fått putta i seg noe sæd derfra og så blitt gravid...

Og jeg som tenkte jeg var litt paronoid når det kom til kondombruk  ;D Men som sagt. Hun får ikke noe om hun ikke vil bruke kondom.

Quote from: piken on September 23, 2015, 09:07:48 AM
Men personlig synes jeg det er vanskelig å vite hvor grensa er for å ha ubeskytta sex. Pleier dere å spørre om når de sist testa seg eller holder det å stole på at personen er oppegående? Det er også ganske greit å vite at personen ikke flyr og har sex uten kondom med andre, noe som kan bli en klein prat å ha hvis man kun er på dealern.
Neste gang jeg skal ha ubeskyttet sex så er det med en person jeg er ekslusiv med, og så avtaler vi at begge går og tester seg før det blir noe jungeldans uten regnfrakk.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Anax

Er mye vanskligere å få ting som gutt. Også kommer det ann på damene du puler også da. Vet om en som har pult 300+ damer uten kondom og har ingenting. Men de jentene han holder på med er ikke thailandske horer akuratt.

Har motsatt problem av topic her hvor med kondom blir det vansklig å komme med mindre hun er veldig entusiastisk og leker nasty... Komme for tidlig er luksus problem ass, bare å si "du var SÅÅÅ digg. Beste musa jeg har hatt". Kommer du ikke tar ho det personlig og du må overbevise henne om at du faktisk liker ho...

piken

MÅKA: Fornuftig!

Kjipt å være så paranoid,  men bedre det enn å ha uønskede barn og sykdommer.

ANAX: Det er generelt veldig lav risiko for å bli smittet, men det er en kjip risiko å ta. Det er ikke alle som får symtpomer heller og ved å gå med det lenge kan man i verste fall bli steril. Men nok moralpreken fra meg ..

Hva med å ha selve samleiet med kondom og så heller ta den av og bruke hender/munn på siste biten og sprute henne på rygg eller mage (alt etter hva som passer med stillingen) ? Hvis det er ei jente du har sex med flere ganger tenker jeg at du faktisk er nødt til å si litt til henne hva du liker og blir tent av også.


mortenoe

Kondom er must om det ikke er med fast partner. Det er mye lettere å bli smittet en folk tror, mange sykdommer kan smitte ved hudkontakt, gonorea og herpes kan til og med smitte med munnsex.
Tester meg rutinemessige hver tredje måned. I Norge er vi så heldige at det er gratis. Bare å fortelle legen at du har hatt usikker sex med en afrikansk mann så får du full pakke helt gratis. Tok clamydia og gonorea test i barcelona, det ble fort 2 høvdinger.
Er du klein eller?