Til gutta: Om jentekroppen!

Started by QueenB, August 27, 2011, 13:32:28 PM

Previous topic - Next topic

Lars GV

Quote from: QueenB on May 26, 2012, 19:40:25 PM
føler meg underlegen som bare har en kjedelig jenterumpe, liksom.

men Lars, kan ikke du si ifra hver gang du har fått et rumpebilde i innboksen? eller starte med å legge ut et bilde av din egen rumpe, sånn at vi andre kan følge etter? :P

Vil ikke ha noe ansvarsfraskrivelser her nå, dette er en greie mellom dere. Jeg risikerer nok her ved å være han-som-samler-på-bilder-av-mannerumper-på-epost. Dette er deres greie, jeg tilbyr bare å være det nøytale mellomleddet som gjør det lettere for talkers til å bli doers. 8)

Sier ifra når første bilde er inne ja, og poster ingen før alle har sendt inn!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Anugita

Gleder meg til å se bilder  ;D

Mens vi venter låner jeg tråden litt (ang topic) om det er OK?

De fleste av dere har jo sagt dere foretrekker tynne/slanke damer... Og at alle feite damer beskriver seg som formulle, så derfor liker dere ikke det ordet, men dere liker at dama har litt former, så lenge hun er innenfor det som beskrives som slank eller normalvektig. Men det jeg da lurer på, er jo NÅR blir man chubby/feit? Dere har helt sikkert sett dette bildet som flyr rundt:



Og jeg lurer da på: Ville Marilyn blitt ansett som chubby/feit om ho hadde levd i dag? Eller går ho i kategorien slank med former? Og skal man være mye større enn Marilyn før man blir ansett som feit?

Koraboros

Quote from: Anugita on May 27, 2012, 08:33:09 AM
Og jeg lurer da på: Ville Marilyn blitt ansett som chubby/feit om ho hadde levd i dag? Eller går ho i kategorien slank med former? Og skal man være mye større enn Marilyn før man blir ansett som feit?
Jeg ville kalt henne normal - ikke slank, ikke feit, og helt klart tiltrekkende. Hvor mye større enn hun er på det bildet man kan være kommer helt an på kroppsfasong og alder. Hvis ei 15 år gammel jente hadde hatt samme vekt, samme høyde og en mindre gunstig fordeling av fettet, ville hun havnet i kategorien feit. Men hvis ei dame på 60 år hadde hatt samme kroppsfasong kunne hun ha lagt på seg en god del før hun ville blitt ansett som feit.

Stemning

Quote from: Koraboros on May 27, 2012, 09:12:53 AM
Quote from: Anugita on May 27, 2012, 08:33:09 AM
Og jeg lurer da på: Ville Marilyn blitt ansett som chubby/feit om ho hadde levd i dag? Eller går ho i kategorien slank med former? Og skal man være mye større enn Marilyn før man blir ansett som feit?
Jeg ville kalt henne normal - ikke slank, ikke feit, og helt klart tiltrekkende. Hvor mye større enn hun er på det bildet man kan være kommer helt an på kroppsfasong og alder. Hvis ei 15 år gammel jente hadde hatt samme vekt, samme høyde og en mindre gunstig fordeling av fettet, ville hun havnet i kategorien feit. Men hvis ei dame på 60 år hadde hatt samme kroppsfasong kunne hun ha lagt på seg en god del før hun ville blitt ansett som feit.

+1

Remi

Quote from: Anugita on May 27, 2012, 08:33:09 AM

Men det jeg da lurer på, er jo NÅR blir man chubby/feit?

Når du har for mye valker på steder du ikke burde ha valker. En liten jente på 50kg kan være "feit", mens en på 70kg kan ha en fin kropp.

Potet

BMI er ingen god indikator. Hofte vs. livvidde er mye bedre. Er midjemålet ditt 70% av hoftemålet ditt vil ha en timeglassfigur som ifølge forskning skal være det mest attraktive. Overstiger man 85% er man i faresonen for overvekt. Denne indikatoren er dog unøyaktig hvis man har veldig små hofter, men da kan man holde det som regel at livvidden ikke skal overstige 88 cm.

Det er lite man som jente kan gjøre med hvor man får former. Man kan få former ved hjelp av muskler, men f.eks. magen går det ikke ann å punktforbrenne.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh


Lars GV

Quote from: Lars GV on May 26, 2012, 21:37:53 PM
Sier ifra når første bilde er inne ja, og poster ingen før alle har sendt inn!

Første bilde er inne. Hvis det fortsatt er Eh, Stylish, Koraboros og QueenB det gjelder så venter jeg nå på de siste 3 bildene.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Tingles

Jeg tenker at en kroppsform som er "kvapsete" er en kroppsform som er for tjukk...

Man kan veldig fint være sexylubben, men det kreves at fettet sitter på riktig plass.
Det har også mye å si hvordan man kler seg, en sexylubben dame som har tatt på seg stram strømpebukse med en skintight kjole over så du ser 3 mager vil aldri kunne bli fin, mens en sexylubben dame som kler seg etter formene sine vil kunne se jævlig bra ut til tross for ekstra kilo!!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Lars GV

Quote from: Ananas on May 28, 2012, 00:23:27 AM
Jeg synes vi alle skal fylle innboksen til Lars med rumpebilder. ;)

Du kan godt få bli med på leken hvis du vil, men det kan fort ende opp med mange rumper til slutt.

Har fått inn ett bilde til btw, nå må de siste to ta seg sammen, ser dårlig ut når andre har turt å ta spranget!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

QueenB

jeg synes også at Claw skal joine, ettersom det var han som startet hele diskusjonen, den sniken :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Eh

Quote from: Lars GV on May 28, 2012, 16:39:19 PM
Du kan godt få bli med på leken hvis du vil, men det kan fort ende opp med mange rumper til slutt.

Som om det er noe negativt?! :o

Koraboros

Quote from: Lars GV on May 28, 2012, 16:39:19 PM
Quote from: Ananas on May 28, 2012, 00:23:27 AM
Jeg synes vi alle skal fylle innboksen til Lars med rumpebilder. ;)

Du kan godt få bli med på leken hvis du vil, men det kan fort ende opp med mange rumper til slutt.
Jo flere jo bedre. Jeg støtter dette forslaget :)

Lars GV

Enda et bilde har tikket inn, 3/4 nå.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Lars GV

Quote from: Lars GV on May 28, 2012, 18:28:11 PM
Enda et bilde har tikket inn, 3/4 nå.

Hvem er det egentlig som er med, mistet litt oversikt jeg. Koraboros og QueenB er klart med, hvem andre? Claw?
Stylish meldte seg aldri egentlig på men støttet bare en påstand, så skal ikke kreve bilde av han(men alle rumper er såklart velkomne på min innboks).

Så da tror jeg at jeg har fått inn de 3 som er med. Eller har jeg oversett noe?
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.