Verdiøkning på nett!

Started by Jungeldyret, September 16, 2011, 22:21:05 PM

Previous topic - Next topic

Potet

Slik jeg ser det er det vanskelig å øke sin verdi på facebook. Har du høy verdi fra før av vil folk like og kommentere dine aktiviteter på facebook. Jeg har også noen venner som kan skrive så å si hva som helst og få masse likes. Det virker som at i alle fall som at mange jenter er veldig selektiv med hva de liker. Virker som de kun liker/kommentere noe hvis de liker personen godt. Selv om de synes statusoppdatering/bilde/blabla i seg selv er morsomme, kommenterer de ikke hvis de ikke liker personen. Har kanskje sammenheng med tilgjengelighet ved at de vil vise at de følger med personen? Det skal også sies at facebook automatist lister oftere gir deg oppdatering fra personer du har sett mange bilder av/liket mye/kommentert mye/snakket mye på chatten med. Derfor kan det hende at det man skriver ikke kommer opp hos mange siden man har så liten kontakt.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

piken

Det ligger nok mye i det Potet sier her, de som er populære utenfor Facebook er ofte de samme som er populærer PÅ Facebook.

Med ikke så veldig aktiv tenker jeg mest på statuser, men det kan også være greit å ikke stå pålogget på chatten heeele tiden. Der tenker jeg på det med å ikke være for tilgjengelig. Det kan være greit å ikke fremstå som om man henger på Facebook 24/7.

Det er mulig det er vanskelig å øke sin verdi på Facebook, men jeg kan tro på at hvis en jente allerede har et godt øye til deg, så vil din aktivitet på FB spille inn på hennes inntrykk av deg. Jeg følger med litt ekstra på de guttene jeg liker på FB og jeg merker at jeg synes at guttene blir hakket mer interessante hvis de er litt halvmystiske (ikke utbroderer hva de har gjort hver dag i statuser) og hvis andre (særlig andre jenter som oppfattes som "konkurrenter") kommenterer mye på deres aktivitet.

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Har ca 600 venner på face og får alltid med meg hvem som er på om jeg er interessert i å snakke med dem, gjelder å gjøre seg interessant nok det.

Dorian Gray

Hvis folk syns du er kul i virkeligheten så får du mye kommentarer og likes på facebook. Det er lite eller inenting din kan gjøre for øke verdi eller bli kul via facebook, det eneste er vel å ha bra bilder osv. Likehvel hjelper dette mye mindre på facebook enn på f.eks sukker, siden de som ser bildene kjenner deg fra før og har møtt deg i virkeligheten
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Stanley

#20
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

Tviler på at folk bryr seg om likes osv. Om man kommenterer for å få noe tilbake er du på feil utgangspunkt alleredet. Bedre selvtillitt foreslår jeg :)

Stanley

#22
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.