Friends with benefits.

Started by Quirky, October 30, 2011, 16:18:29 PM

Previous topic - Next topic

Quirky

Har ett par spørsmål til både jenter og guttene på forumet angående friends with benefits.

Hva er den beste måten å komme seg inn i denne typen forhold?
For de jeg har hatt personlig har det bare skjedd, men hva hvis jeg vet at jenten ikke er ute etter forhold, og ikke jeg heller?
I mitt eksempel virker det som det er MASSE attraksjon ute og går, og når alkoholen er inne i bilde skjer det ALLTID noe mellom oss.

Jeg har lyst å ta det videre på det edru plan, men man kan jo ikke bare spørre om sånt.

Litt vanskelig å formulere spørsmålene mine, ettersom jeg ikke er sikker på hva jeg spør om, men håper det blir forstått.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Quirky

Er jo omtrent der jeg vil være, bare at jeg vil få det til å skje i edru tilstand også.

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Quirky

Du har ett veldig godt poeng der, er vel egentlig helt enig med deg.

Nå skjedde det derimot en ganske morsom forsettelse i saken da.

Fikk nettopp tekstmelding: "Vil du være min deltidskjæreste?"

Case solved.

s.con.

Slaget er vunnet, men krigen er ikke over. Du har løst et enkelttilfelle, men ikke funnet hva som er den beste måten å komme inn i slike forhold generelt på. Jeg ble nettopp avvist av ei jente som var på vippen men nå tilsynelatende har bestemt seg for at hun ikke kan ha sex under ikke-eksklusive omstendigheter, og jeg har veldig høy personlig interesse i denne saken. Hvordan havnet du i den misunnelsesverdige situasjonen du er i nå?

Quirky

Har egentlig ingen god forklaring på det. Greien er jo at vi var ikke venner før vi hadde sex, men heller etterpå. Hvis du har gått inn fra motsatt vei så kan vel gjerne det ha litt å si? Ellers har jeg bare holdt kontakten med henne, men ikke alt for mye heller. Viser interesse for henne når jeg føler det er riktig, men ikke på en altfor overdådig "Jeg vil være kjærester" måte. Har i grunn bare kjørt etter boken i dette tilfellet, kanskje jeg bare er heldig?

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Quirky

Jeg har jo selvfølgelig spurt henne litt ut om hva hun mente med det, og det er fuckbuddies hun mener, men det er jo ikke særlig classy å skrive det vel? ;P Samtidig hadde hun også lyst til å bli litt mer kjent med meg, siden vi for det aller meste kun har møttes på fester, og en og annen prat på facebook.

lucky

#9
@Adriwen

Hvorfor gir du råd til andre, når du samtidig advarer folk mot å følge dem?  ::)

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Quirky

Er jo det jeg har gjort før Valkyrie, og var vel egentlig ikke nødvendigvis ett spørsmål jeg var på jakt etter. Var vel mer HVORDAN du innleder det, spørsmål eller ikke.

soprano

Quote from: Adriwen on October 30, 2011, 22:37:56 PM

Jeg har ikke greie på kjærlighetslivet, tror jeg.

Jeg gir råd fordi det jeg sitter inne med av tanker ang. dette må komme ut. Det er en mening.

Har du hørt?

Torres hadde planer om å melde seg inn på twitter, men fant ikke nettet  8)

piken

Jeg tolker "deltidskjæreste" som et fint ord for pulevenn/fuckbuddy.

For å forsøke å bli edru pulevenn med noen ville jeg forsøkt på å si "dette hadde vært digg å gjøre i edru tilstand også" neste gang vi har sex, eller å invitere til "filmkveld" med tydelige hint om at det ikke er filmen som er målet. Opplever at man som jente må være ekstra tydelig med at det KUN er sex man er ute etter, slik at gutten ikke skremmes vekk fordi han tror du er stupforelska i han. (Gutter er så jævla innbilske ass :P )

Stanley

#14
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.