Ny greie: Judge my profile! (Oppdatert med ny (og bedre?) versjon av profilen!)

Started by Stemning, November 12, 2011, 07:26:35 AM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz


Chuck Baz

_______________________________________________________________________________________________________________Litt i underkant av 1.90, blå øyne og blondt hår.
Bor i Oslo, studerer på Blindern og er ganske fornøyd med det.
Glad i sport og starter gjerne dagen med en joggetur, opptatt av å leve sunt, men godt med noe godteri eller chips en gang i blant også.
_______________________________________________________________________________________________________________
Bruker mesteparten av tiden min på venner, jobb. skole og trening, tiden i mellom disse aktivitetene går gjerne med på å se filmer/serier eller å høre på musikk. Eller så har jeg ikke noe i mot å se en god fotballkamp eller spille litt playstation.
_______________________________________________________________________________________________________________
Jeg ser etter ei kul jente som har gode verdier i livet og gjerne ei som liker å trene.
Jeg vil ha en leken jente med glimt i øyet som ikke er redd for å være seg selv.
Glad i folk som klarer å leve i nuet og humor er en viktig ting for meg.
Liker mennesker som vil noe ønsker å utrette noe i livet og er ambisiøse
_______________________________________________________________________________________________________________

Bedre? Noe mer å utsette på? :)

dtn

Uten at jeg er noen ekspert selv, så er det vel fortsatt ganske A4. Men med gode bilder så kan det nok funke.


Chuck Baz

Det er det vitterlig ikke heller :( Fått grei respons på teksten jeg alt hadde, men virker som jeg får enda bedre respons etter å ha endret den, selv om den er A4. Tusen takk :)

Stemning

Quote from: Chuck Baz on June 05, 2012, 12:49:07 PM
Det er det vitterlig ikke heller :( Fått grei respons på teksten jeg alt hadde, men virker som jeg får enda bedre respons etter å ha endret den, selv om den er A4. Tusen takk :)

Jeg gjorde et stunt her for noen uker siden, jeg tok bort all teksten i de to feltene som handler "om meg", slik at det utelukkende står hvem jeg er ute etter. Får litt mer brev nå enn før, men ikke noe jeg kan trekke statistisk signifikante slutninger av. Men det var iallefall ikke negativt. Men jeg har ganske mange bilder så de føler vel de får et ærlig inntrykk av dem og hva slags type jeg er. Pluss at selve teksten om hva slags jente jeg søker avslører mye om meg og er skrevet på en måte som viser mye av min personlighet også.

Carebear

Quote from: Chuck Baz on June 04, 2012, 23:17:14 PM
_______________________________________________________________________________________________________________Litt i underkant av 1.90, blå øyne og blondt hår.
Bor i Oslo, studerer på Blindern og er ganske fornøyd med det.
Glad i sport og starter gjerne dagen med en joggetur, opptatt av å leve sunt, men godt med noe godteri eller chips en gang i blant også.
_______________________________________________________________________________________________________________
Bruker mesteparten av tiden min på venner, jobb. skole og trening, tiden i mellom disse aktivitetene går gjerne med på å se filmer/serier eller å høre på musikk. Eller så har jeg ikke noe i mot å se en god fotballkamp eller spille litt playstation.
_______________________________________________________________________________________________________________
Jeg ser etter ei kul jente som har gode verdier i livet og gjerne ei som liker å trene.
Jeg vil ha en leken jente med glimt i øyet som ikke er redd for å være seg selv.
Glad i folk som klarer å leve i nuet og humor er en viktig ting for meg.
Liker mennesker som vil noe ønsker å utrette noe i livet og er ambisiøse
_______________________________________________________________________________________________________________

Bedre? Noe mer å utsette på? :)

Skrev om teksten din litt jeg:

Bor og studerer i Oslo. Stortrives. Elsker sport og løpetur på morgenen er obligatorisk. Er verdens største fan av sjokolade, spesielt Stratos!

Bruker mye tid på venner, skole og jobb. Er også veldig interessert i film. Siste filmen jeg så var X. Den eide! Bob Dylan, Beatles og Rage against machines spiller på høytalerne mine dagen lang. Ellers er jeg fan av både å spille og se fotball også har jeg jo alle gutters drøm under tv-en; en playstation .

Du må ta vare på deg selv og kroppen din. Gjerne ha en interesse eller spesielle verdier du brenner skikkelig for. Et glimt i øyet og ei jente som ikke tar seg selv så seriøst er aldri å forkaste. Ellers liker jeg folk som smiler. Et stort og varmt smil får meg som regel til å smelte. Plusspoeng om du enten har planer om eller tar utdannelse.


----------------


Uten å gå alt for i detalj så er det bedre å naile noe enn å være det litt.
Heller: Jeg digger fotball. Enn: Fotball er greit, men jeg liker best å se det på tv.

Det er aldri galt å stille strenge krav til jenter.

Det er bedre å vise at du har humor i stedet for å skrive at jenta må ha det, da er det på en måte selvsagt.

Som kastanje sa, det er bedre å komme med konkrete eksempler enn kategorier. Da får man et klarer bilde av hvordan du er.

Personlig liker jeg å skrive DU i beskrivelsen om drømmedama.

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Chuck Baz

Veldig interessant, takk for god tilbakemelding! Skal få skrevet om på den måten du skriver etter jeg har hatt eksamen senere i dag(Er selvfølgelig et godt tegn at jeg ikke får sove og sitter her i stedet  ::) )