Ny greie: Judge my profile! (Oppdatert med ny (og bedre?) versjon av profilen!)

Started by Stemning, November 12, 2011, 07:26:35 AM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz

Quote from: Potet on April 29, 2012, 22:19:00 PM
Dog veldig synd at de ikke kan lese teksten om de ikke er betalende medlem, noe de færreste er.
Kan de ikke? Ingen av de søte jentene er betalende medlemmer :(

Edit: Når jeg tenker over det er jeg veldig sikker på at de ikke-betalende jentene får se profilteksten din, stemmer ikke det?

piken

Ikke-betalende medlemmer på Sukker får kun se profilteksten til de som har Supermedlemskap eller hvis du er Vip og har sendt de en flørt/melding.

Chuck Baz

Flott jeg betaler da  ;D er vel nede i femti kroner måneden snart!

Stemning

Quote from: Potet on April 29, 2012, 22:19:00 PM
Fikk akkurat en hyggelig melding tikkende inn på innboxen(har brukt sukker veldig lite i det siste, men får varsel på mail): "Den perfekte profilen. Klarer du å leve opp til det der så er jeg imponert!"
Er ikke førstegang jeg får skryt for profilteksten, så det er liten tvil om at tipsene i denne tråden hjalp. Dog veldig synd at de ikke kan lese teksten om de ikke er betalende medlem, noe de færreste er.

Merker at de som ser på profilen min nærmest utelukkende kommer fra samme fylke som meg. Av de som har sendt hjerte er alle fra samme fylke. Virker som det er en stor fordel å komme fra Oslo! Noen flere som har det sånn?


Kult at du får det til! Er det noe jenter du syns virker bra som insjer?


Selb begynner jeg å mislike sukker.no, har nok ikke lagt inn nok innsats med bildene men faen heller... 90 % av de som viser interesse er ikke det spor attraktiv. Er nesten så jeg begynner å tenke at jeg faktisk er så lite pen selv at jeg må "ta til takke med" det "nivået". Men så tar jeg meg selv i å tenke det og husker på de søte jentene jeg har vært kjærester med (eller "på gang med") før, og våkner fra marerittet....

Chuck Baz

Får bare mails og hjerter fra 15-16 åringer selv og en stund dro jeg veldig søte damer, skal legge en større innsats i Sukker igjen etter eksamensperioden!

Potet

Quote from: Stemning on May 08, 2012, 05:21:36 AM
Quote from: Potet on April 29, 2012, 22:19:00 PM
Fikk akkurat en hyggelig melding tikkende inn på innboxen(har brukt sukker veldig lite i det siste, men får varsel på mail): "Den perfekte profilen. Klarer du å leve opp til det der så er jeg imponert!"
Er ikke førstegang jeg får skryt for profilteksten, så det er liten tvil om at tipsene i denne tråden hjalp. Dog veldig synd at de ikke kan lese teksten om de ikke er betalende medlem, noe de færreste er.

Merker at de som ser på profilen min nærmest utelukkende kommer fra samme fylke som meg. Av de som har sendt hjerte er alle fra samme fylke. Virker som det er en stor fordel å komme fra Oslo! Noen flere som har det sånn?


Kult at du får det til! Er det noe jenter du syns virker bra som insjer?


Selv begynner jeg å mislike sukker.no, har nok ikke lagt inn nok innsats med bildene men faen heller... 90 % av de som viser interesse er ikke det spor attraktiv. Er nesten så jeg begynner å tenke at jeg faktisk er så lite pen selv at jeg må "ta til takke med" det "nivået". Men så tar jeg meg selv i å tenke det og husker på de søte jentene jeg har vært kjærester med (eller "på gang med") før, og våkner fra marerittet....
Long time no see, Stemning :). Hva har du bedrevet med i det siste?

Hun er den første jenta som har tatt insj som har vært søt (tilsynelatende i alle fall, er ikke så mange bilder å vurdere det på :p) og ut ifra meldingene virker hun som en bra jente :)! Har samme problemet som deg ellers, blir nesten fornærmet av å se hvor lite attraktive de fleste som gir meg hjerte er. Anser meg selv for å være over gjennomsnittlig attraktiv, så synes responsen har vært litt skuffende. Er bildet mitt virkelig så dårlig? Er veldig få i mitt område som er søte, og de som faktisk er søte er sjelden betalende medlemmer. Jeg bør nok få meg et bedre profilbilde. Hjelper nok også om jeg hadde blitt medlem slik at alle kan lese min proiltekst og se albumet.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Quote from: Potet on May 08, 2012, 16:35:31 PM
Long time no see, Stemning :). Hva har du bedrevet med i det siste?

Hun er den første jenta som har tatt insj som har vært søt (tilsynelatende i alle fall, er ikke så mange bilder å vurdere det på :p) og ut ifra meldingene virker hun som en bra jente :)! Har samme problemet som deg ellers, blir nesten fornærmet av å se hvor lite attraktive de fleste som gir meg hjerte er. Anser meg selv for å være over gjennomsnittlig attraktiv, så synes responsen har vært litt skuffende. Er bildet mitt virkelig så dårlig? Er veldig få i mitt område som er søte, og de som faktisk er søte er sjelden betalende medlemmer. Jeg bør nok få meg et bedre profilbilde. Hjelper nok også om jeg hadde blitt medlem slik at alle kan lese min proiltekst og se albumet.

Hehe har vært ute i felten og hatt det gøy :p og ikke følt noe behov for å prate om det, bla. for har flere i kretsen min som jeg går ut med og snakker om sånn med enn før. :) Men nå har det våknet en liten research-interesse i meg igjen.

Hjelper nok def å betale ;)

royale

Heisann , Jeg holder på å finjustere profilen min på sukker og trenger litt innspill , særlig fra dere jentene.

Hva funker og hva funker ikke ? og er det for drøyt ?

Beskriv deg selv :

Elsker :

En skikkelig god kopp kaffe  ( og nei.... starbucks er ikke god kaffe :p )

Nytt sengetøy

Adrenalin rushet etter å ha utfordret seg selv

Å våkne uthvilt om morgenen , strekke hånden over til andre siden av sengen og stryke den over kroppen din.

Følelsen av en god trenings økt

Misliker:

Janitsjar korps kl 0700 på en 17 mai

Når jeg er i handyman modus og legger fra meg verktøy ,men bruker 10 minuter på å finne det igjen i baklomma.

Beskriv hva du driver med og fritidsysler (jobb/skole, interesser og hobby)

Drømte om å bli indiana jones når jeg var liten , drømmer fremdeles mye og mange av dem har gått i oppfyllelse , men heldigvis er det mange nok igjen. Syntes det er fantastisk å møte nye mennesker og muligheter , enten det er på tvers av lande grenser eller på byen. Elsker å sitte med en kaffe kopp og fiskestang når solen står opp en sommer natt , men det skjer ikke så ofte. Eier ikke tv og ser derfor ikke mye , men jobber med det hver dag. Så hvis du er heldig så avslører jeg hvem som er onkel skrue.

Det er vel ingenting som er mer spennende enn når du tror du har løst det , innser at du bare såvidt skraper i overflaten.



Dorian Gray

Quote from: royale on May 19, 2012, 21:14:08 PM
Heisann , Jeg holder på å finjustere profilen min på sukker og trenger litt innspill , særlig fra dere jentene.

Hva funker og hva funker ikke ? og er det for drøyt ?

Beskriv deg selv :

Elsker :

En skikkelig god kopp kaffe  ( og nei.... starbucks er ikke god kaffe :p )

Nytt sengetøy

Adrenalin rushet etter å ha utfordret seg selv

Å våkne uthvilt om morgenen , strekke hånden over til andre siden av sengen og stryke den over kroppen din.

Følelsen av en god trenings økt

Misliker:

Janitsjar korps kl 0700 på en 17 mai

Når jeg er i handyman modus og legger fra meg verktøy ,men bruker 10 minuter på å finne det igjen i baklomma.

Beskriv hva du driver med og fritidsysler (jobb/skole, interesser og hobby)

Drømte om å bli indiana jones når jeg var liten , drømmer fremdeles mye og mange av dem har gått i oppfyllelse , men heldigvis er det mange nok igjen. Syntes det er fantastisk å møte nye mennesker og muligheter , enten det er på tvers av lande grenser eller på byen. Elsker å sitte med en kaffe kopp og fiskestang når solen står opp en sommer natt , men det skjer ikke så ofte. Eier ikke tv og ser derfor ikke mye , men jobber med det hver dag. Så hvis du er heldig så avslører jeg hvem som er onkel skrue.

Det er vel ingenting som er mer spennende enn når du tror du har løst det , innser at du bare såvidt skraper i overflaten.

Fiks orddelingsfeil! Adrenalinrushet skrives i ett ord, det samme gjør kaffekopp. Det er mange fler, men de må du nok finne selv.

Ellers ville jeg droppet det med å stryke noen over kroppen om morgene, og jeg skjønte ingenting av hva du mente med onkel skrue. Prøv å formuler den siste setningen litt annerledes, den fremstår som litt usammenhengende.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Jungeldyret

Trist å se at alle har fått for seg at det er om å tulle mest mulig i profilen sin. Men flere jenter til oss andre da :)

royale

@Dorian Gray :Takk for gode tilbakemeldinger . Det var den linja med å stryke over kroppen som jeg var veldig usikker på. Ordelings feil og komma feil er nok meg i ett nøtteskall, men godt å få det påpekt.

@Jungeldyret : Spennende å høre hva du mener at man bør gjøre, dyret ? Siden du ikke har tro på humor. Det skal nevnes at jeg har gjort en den research rundt det å forme profilen og dette er et resultat av det gjennom mitt personlige filter.

Eh

Orddelingsfeil. Du skal heller ikke ha mellomrom før tegnsetting. Dessuten er det utrolig irriterende å lese når du har mellomrom mellom hver setning.

Stemning

Quote from: Eh on May 23, 2012, 13:53:07 PM
Orddelingsfeil. Du skal heller ikke ha mellomrom før tegnsetting. Dessuten er det utrolig irriterende å lese når du har mellomrom mellom hver setning.

Utenom unntakene som prosenttegnet. ;) Men det er jo egentlig et tegn for et ord, og dermed sier det seg vel selv. Men jeg gjorde feil der før.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.