briller

Started by Jeagle, January 05, 2012, 23:20:36 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

briller bra eller dårlig?
kjør debatt...
å være eller ikke være

Femininist

#1
Kan være begge deler, har forsterkende effekt. Er gutten og brillene bra blir det bedre, og omvendt, er brillene eller gutten uaktuell gjør brillene det verre.

Edit; Skrivefeil.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

deepArne

Av ein eller annan merkelig grunn synes eg alltid at briller er bra.

piken

Så lenge man har briller som passer ansiktsformen og matcher stilen generelt synes jeg briller er kult. Det ser sofistikert og litt nørd ut på en og samme tid. En kombinasjon jeg liker.

Jeagle

hehe jenter med briller kan være sexy, kan være helt feil, selv er jeg en stor fan av jenter med god gameldags "nørde" briller.
jeg har briller som jeg kan bruke som acsessori så bare lurte:p

ellers så ville jeg bare høre folks oppfatning av det. uansett om det er gutt eller jenter
å være eller ikke være

Daredevil

Kan se bra ut på rette personen. Gi en ekstra dimensjon til første intrykk av en person, tenker da spesielt på at det kan gi inntrykk av at en person som ser bra ut, ikke bare er eyecandy, men også er smart.

http://1.bp.blogspot.com/_cQa_T_famDY/S9dFA5poRPI/AAAAAAAABbw/xs4p4udzYas/s1600/Reykjavik-Eyes-MR1-C1-%26-MR5.jpg


MErlin

Tenker på å kjøpe et par nye briller selv, og vil jo gjerne finne et par som jentene liker :)

Jeg vil derfor gjerne be JENTENE på forumet å gå inn på denne sida: http://theberry.com/2010/07/15/afternoon-eye-candy-sexy-men-in-spectacles-33-photos/

.. og si hvilke briller dere synes er heiteste (dvs. prøv å ikke se for mye på mennene, jeg vet at Johnny Depp er der, men prøv å skille mellom om det er brillene eller Johnny Depp dere liker).

Håper dere kan hjelpe meg!

Jeagle

haha jeg har nr 8:D eller noen helt like
å være eller ikke være

Femininist

DITT utgangspunkt og hva DU kler er så mye viktigere enn hvordan brillene ser ut isolert sett. Du kan få hjelp hos optiker til å finne briller som kler deg.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Anugita

Sånn som brillemoten er nå, med hornbriller som skal synes mest mulig synes jeg briller er not... Jeg liker diskrete briller, a la nr 7... Ikke bare er de diskrete, men de passer til ansiktet hans....

Stemning

Quote from: kastanje on January 11, 2012, 11:14:51 AM
Quote from: Jeagle on January 10, 2012, 22:03:11 PM
haha jeg har nr 8:D eller noen helt like

Bra valg ;)

Jeg er enig i at du bør få hjelp av noen som kan det. Jeg har aldri kjøpt de brillene jeg har likt best i butikken, fordi jeg har sett ut som en ape i de. Ansiktsform, hudtoner, øyeform osv vil jo være med på å avgjøre hva du kler best. Tenkte jeg likevel skulle si hva jeg liker best av de i linken, så har du i hvert fall noe å gå etter.

Du kan ikke gjøre sånn, nå vil vi alle se om du ser ut som en ape -.-

MErlin

Tusen takk for kommentarene, særlig til kastanje som svarte så grundig.
Dere har selvfølgelig helt rett i at jeg bør prøve ganske mange par og be om hjelp i butikken.

Baktanken med spørsmålet var ikke å velge et bestemt par, men å prøve å få en liten pekepinn
på hvilken stil dere foretrekker. Synes jeg har fått mange gode innspill, men tar gjerne imot fler.

PS! Beklager at jeg kuppa tråden, den passa bare så godt :)

Potet

Jeg har briller som ligner en del på nr. 7. Det var en kvinne som fant brillene til meg etter å ha prøvd flere andre par, så jeg vil anta at brillene passer bra på meg. Har ganske smale og dype øyne.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Jeagle

jeg har da nr 8. eller noe som ligner meget. kvinne i buttiken som fant de til meg. prøvde og et par.
å være eller ikke være