Han slutter og ta kontakt

Started by Miss Føniks, January 08, 2012, 19:50:47 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Fikk melding av han i dag :(

Han sier at han beklager men har ikke de følelsene for meg. at han har tenkt på i mange dager og snakke med meg om det men drøya og drøya og gjøre det...

Hva er det jeg gjør feil???
Attraktive guttersom har hatt meye damer før,blir jo mer herda.
Får ikke like lett følelser for noen.
The Phoenix always rises from the asses

Eddie

Det var kjipt å høre, og en skikkelig dårlig måte å gjøre det på =/

Nå er det sikkert mye du gjør feil, som med oss alle, men jeg tror du bør innse at noe er utenfor din kontroll og i dette tilfellet var nok mye det.

Husk at det er flere fisk i havet, så lykke til videre :)

UDA

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 01:24:16 AM
Hva er det jeg gjør feil???

Vanskelig å svare på med mindre jeg har datet deg. Prøv å gi oss noe å jobbe med!
No brain, no pain - no pain, no gain

Miss Føniks

Quote from: UDA on January 12, 2012, 07:28:43 AM
Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 01:24:16 AM
Hva er det jeg gjør feil???

Vanskelig å svare på med mindre jeg har datet deg. Prøv å gi oss noe å jobbe med!

Vannskelig for meg og vite, når jeg aldrig har fått noen forklaring.
Ikke sikkert de jeg har data har vist det selv heller?

* Er aldrig avissende og vil veldig gjerne være med personnen, er det dumt? Men her var det nå han som ringte meg veldig mye og spurte om og ses,spurte ikke ofte selv. Jeg sa altid ja til han....selv om jeg ikke sa nei til venner heller. Men da ble det vel kanskje litt at jeg lot han styre hele greia også? noe i den tro? når jeg tenker meg om har nok det skjedd mange ganger....ikke følt at jeg har hatt noe kontroll over flørten?

* vet at jeg tidligere altid har gjort meg konstant tilggenelig for han jeg liker,vså jeg kan si ja vis han spør. Men denne gangen har jeg ikke gjort det. Med vilje sakt ja hver gang venner har spurt meg om og bli med de på ting.

* Jeg er ingen lett jente og komme nær. Jeg har problemer med å åpne meg og med å stole på noen som vil være mer en bare en venn. som en annen formulerte så bra her inne. Har opplevd mye vondt på den fronten. Det gjør at jeg viser en helt annen versjon av meg selv til noen jeg liker som mer en bare en venn. En den jenta jeg virkelig er,som jeg er sammen med venner. Føler jeg da blir til en sjenert grå, tilbakeholden og kjedelig versjon av den jeg egentlig er. Blir stille og alvorlig, tørr ikke helt busse ut med ting jeg tenker og lurer på. Red for og skremme bort personen..spør han for lite om han ting rundt han for og bli kjent syns jeg. Tror jeg må lære og tørre og spøre mer direkte rundt ting generelt.

* takler veldig dårlig og slippe folk veldig nært inn på meg,blitt såret alt for mye. Klarte ikke gråte foran venner en gang,da tar jeg meg sammen. Orker ikke vise meg svak.

* dårilig på å gi komplimanger....samme med å se den jeg liker rett inn i øynene og smile masse. Forid jeg er lett usikker og red for og slippe noen nær på den måten. Holder jeg me selv konstant igjen..tror jeg virker som en kaldere person en jeg er mange ganger. Red for og miste kontrollen muligens?

* Føler ikke jeg er  flink til og flørte med personen, når han først er blitt interessert. Altså og ta det videre over i ny fase...Har ingen vansker med og flørte og få noen interessert i starten....men etter det er det som om jeg knytter meg sammen og ikke tørr det lenger? For da kan han såre meg.

Jeg faller nok ikke akkurat for de letteste guttene heller. Men for veldig aktraktive gutter. Jeg faller nok under den kategorien selv...har tatt modellbilder.
Jeg får helt noja vis jeg skjønner at jeg har en gutt fra dag 1, at han gir utrykk for masse følelser med en gang(derfor gjør jeg ikke det selv heller med en gang)eller de som er klengete fra dag 1.....
Så jeg faller jo for disse "alfaene".

Jeg virker nok ikke sjenert og så usikker utad, er en veldig sosial jente. Men jeg er tydeligvis sikkerlig dårlig når det kommer til og dra ting videre fra en flørt til noe mer....


Emosjonel delux når jeg svarer her nå da, gråt i hele natt. Kjempe sliten i kroppen :S


The Phoenix always rises from the asses

Jeagle

vanskelig og si hva du gjør galt, noen ganger er det rett som han sier at følelsene ikke er der. men det er en helt forferdelig beskjed og få.
håper du følger ditt egent nick

The phoenix always rises from the asses...
å være eller ikke være

piken

Dette var kjip lesing MissFøniks! Var bra at han svarte tilslutt, men virkelig en dårlig måte å gjøre det hele på. Greit at folk trenger tenkepauser osv, men det går faktisk an å uttrykke det slik at den andre parten blir sittende å lure på hva som har skjedd.

Ellers kjenner jeg meg veldig igjen i din beskrivelse av deg selv når det gjelder måten å forholde seg til de som er mer enn en venn.

Det viktigste nå er ikke hvorvidt du kommer deg raskt opp på hesten igjen og finner nye gutter, men at du tar vare på deg selv. Tenk på at du er heldig som fikk mulighet til å være så nær noen, du er ett skritt videre med å slippe noen innpå deg. Det var vel fint så lenge det varte? Plei deg selv en kveld, vær med venninner, gå på kino, drikk deg full. Det er ok at du gråter og får ting ut, men ikke sitt for mye alene og tenk for store og skumle tanker. Vær med de som betyr noe for deg. Ønsker deg alt godt! :)

Miss Føniks

Quote from: Jeagle on January 12, 2012, 11:11:59 AM.
håper du følger ditt egent nick

The phoenix always rises from the asses...
Er akkurat derfor jeg valgte det nicket, opplevd veldig mye vondt men klarer altid og reise meg igjen :)
Nei, følelser kan man dessvere ikke styre. Følte jeg hadde gjort alt "rett" denne gangen her.
Også gikk det ikke alikevel :(
The Phoenix always rises from the asses

UDA

#22
Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
Vannskelig for meg og vite, når jeg aldrig har fått noen forklaring.
Ikke sikkert de jeg har data har vist det selv heller?

Alltid vanskelig å definere hva som ikke stemmer. Mulig jeg kan hjelpe litt med egne synspunkter etter hva jeg selv har erfart.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
* Er aldrig avissende og vil veldig gjerne være med personnen, er det dumt? Men her var det nå han som ringte meg veldig mye og spurte om og ses,spurte ikke ofte selv. Jeg sa altid ja til han....selv om jeg ikke sa nei til venner heller. Men da ble det vel kanskje litt at jeg lot han styre hele greia også? noe i den tro? når jeg tenker meg om har nok det skjedd mange ganger....ikke følt at jeg har hatt noe kontroll over flørten?
Det handler lite om hvor ofte du ringer han, og han ringer deg. Det er følelsen han eller du kan få av summen av handlinger som gjør at en av dere kan føle at dere eier forholdet deres. Hvis en ender opp med å eie for mye vil den personen miste mye av gnisten - det uforutsigbare forsvinner fordi den som "styrer" velger hva som skal skje hele tiden.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
* vet at jeg tidligere altid har gjort meg konstant tilggenelig for han jeg liker,vså jeg kan si ja vis han spør. Men denne gangen har jeg ikke gjort det. Med vilje sakt ja hver gang venner har spurt meg om og bli med de på ting.
Du gjør som du vil. Vil du være med han, så er du med han. Vil du være med venner, så er du med venner. Du må jo i ny og ned føye deg etter hans ønsker selv om det måtte stride deg litt i mot. Du skjønner tegninga.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
* Jeg er ingen lett jente og komme nær. Jeg har problemer med å åpne meg og med å stole på noen som vil være mer en bare en venn. som en annen formulerte så bra her inne. Har opplevd mye vondt på den fronten. Det gjør at jeg viser en helt annen versjon av meg selv til noen jeg liker som mer en bare en venn. En den jenta jeg virkelig er,som jeg er sammen med venner. Føler jeg da blir til en sjenert grå, tilbakeholden og kjedelig versjon av den jeg egentlig er. Blir stille og alvorlig, tørr ikke helt busse ut med ting jeg tenker og lurer på. Red for og skremme bort personen..spør han for lite om han ting rundt han for og bli kjent syns jeg. Tror jeg må lære og tørre og spøre mer direkte rundt ting generelt.
Dette er noe jeg selv merker veldig godt på jenter. Det er noe som ikke stemmer med jentas personlighet, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det. Har begynt å skjønne hvorfor nå, og det er noe av det verste jeg vet ved ei jente. For å si det som så: Hvis du ikke klarer å åpne deg, nyte forholde uten å konstant ha i bakhodet at: "Å.. Jeg er så redd for å vie meg helt til han fordi jeg er redd for at han skal såre meg", så ser jeg nesten ingen vits i å være i et forhold. Du får jo holdt unna de sterkeste følelsene og slipper å bli såret hvis noe skulle skje, men da vil forholdet miste mye av sine potensielle kvalitet. For at forholdet skal bli bra må du enten kjøre alt inn, eller la det være.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
* takler veldig dårlig og slippe folk veldig nært inn på meg,blitt såret alt for mye. Klarte ikke gråte foran venner en gang,da tar jeg meg sammen. Orker ikke vise meg svak.
Hvis du ikke tørr vise dine svake sider, er du svak. Tør du å vise dine svake sider, er du sterk. Enklere blir det sjelden.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
* dårilig på å gi komplimanger....samme med å se den jeg liker rett inn i øynene og smile masse. Forid jeg er lett usikker og red for og slippe noen nær på den måten. Holder jeg me selv konstant igjen..tror jeg virker som en kaldere person en jeg er mange ganger. Red for og miste kontrollen muligens?
Hvis jeg treffer ei jente som sliter med å se meg i øynene syns jeg det er veldig søtt i starten (viser at hun er litt redd for meg, og redd for å dumme seg ut = hun liker meg), men etterhvert.. hvis hun ikke ser meg i øynene.. da holder jeg a fast og tvinger henne til å se på meg. Vanskelig å bli gald i en person som sliter med å se meg i øynene.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
* Føler ikke jeg er  flink til og flørte med personen, når han først er blitt interessert. Altså og ta det videre over i ny fase...Har ingen vansker med og flørte og få noen interessert i starten....men etter det er det som om jeg knytter meg sammen og ikke tørr det lenger? For da kan han såre meg.
Jeg mener fult og helt at det er gutten som skal ta ting videre. Jenta skal bare være tilgjengelig. Hvis du sliter med en tafatt gutt, så finn deg en annen. Ellers blir det mye av det samme jeg prøvde å svare på litt over (samme problem).

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
Jeg faller nok ikke akkurat for de letteste guttene heller. Men for veldig aktraktive gutter. Jeg faller nok under den kategorien selv...har tatt modellbilder.
Jeg får helt noja vis jeg skjønner at jeg har en gutt fra dag 1, at han gir utrykk for masse følelser med en gang(derfor gjør jeg ikke det selv heller med en gang)eller de som er klengete fra dag 1.....
Så jeg faller jo for disse "alfaene".
Selvfølgelig, sikter du høyt er det jo en viss risiko som kan være noe større enn hvis du fant deg en "mindre alfa". Men hva er nå vitsen med å gå for noe du egentlig ikke har lyst på? Bare prøv å ikke tilegne gutten for mye verdi. Prøv på å ha like stor verdi som han - det er han som er heldig for å ha deg, og burde ligge å gråte hvis du går fra HAN. Dette må jo selvfølgelig gjøres med en viss balanse.

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
Jeg virker nok ikke sjenert og så usikker utad, er en veldig sosial jente. Men jeg er tydeligvis sikkerlig dårlig når det kommer til og dra ting videre fra en flørt til noe mer....
Det kan bli en bommert for en del gutter - de får et bilde av deg som viser seg å være feil.

Det er gutten sin rolle å ta ting videre! Såvidt jeg ser spiller du din rolle veldig godt :)

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
Emosjonel delux når jeg svarer her nå da, gråt i hele natt. Kjempe sliten i kroppen :S
Du sier du sliter med å binde/åpne deg.. hvis du klarer å vise så mye følelser som du gjør nå så klarer jeg ikke helt å se problemet ditt. Det virker som om du har klart å åpne deg ganske så mye!

Når det er sagt synes jeg det som gutt det er veldig ålreit å finne ei jente, holde litt på med henne (til hun begynner å få følelser), også ta mitt farvel. Sexen blir bedre, og jeg slipper å måtte gå på byen hver helg (Det er jo så slitsomt). Dette kan jeg gjøre helt til jeg finner en jeg liker. Min nemesis ville da vært en som fant seg en ny jente hver eneste helg. Mulig det var en slik gutt du fant deg (som bruker min metode)?

PS. med en gang jeg finner ut at jeg ikke vil ha jenta som kjæreste sier jeg i fra til henne, så kan a velge selv.
No brain, no pain - no pain, no gain

ChristianL

Quote from: Miss Føniks on January 12, 2012, 08:55:21 AM
Jeg faller nok ikke akkurat for de letteste guttene heller. Men for veldig aktraktive gutter. Jeg faller nok under den kategorien selv...har tatt modellbilder.
Jeg får helt noja vis jeg skjønner at jeg har en gutt fra dag 1, at han gir utrykk for masse følelser med en gang(derfor gjør jeg ikke det selv heller med en gang)eller de som er klengete fra dag 1.....
Så jeg faller jo for disse "alfaene".
Tror det er her det ligger. Mange av de veldig attraktive alfaguttene vet at de kan få (nesten) alle jenter og derfor vil mange av de være nettopp singel. De er glad i sex og kan få det når som helst med nesten hvem som helst og vil helst fortsette å ha det sånn.

Tror mye av det som skjedde her er utenfor din kontroll. Altså ikke sikkert du har gjort noe galt, at du bare var 1 av 10 jenter for han. Ikke sikkert det var nettopp deg han ikke ville ha forhold med, men at han ikke vil ha forhold generelt. Det var jo nettopp når du gjorde tegn på at du ville ha noe mer seriøst ("jeg er glad i deg") at han bestemte seg for å trekke seg, men det betyr ikke at det ikke hadde skjedd uansett bare senere hvis du ikke hadde sendt meldinga.


Sier ikke at du skal velge gutter du ikke liker, men at det kan være lurt å prøve å styre følelsene sine litt mer rundt de du kunne tenke deg og kanskje ha litt på gang med flere på en gang? Jeg er litt sånn rundt jenter, det tar laaang tid før jeg får følelser som gjør at jeg kunne tenke meg å binde meg fordi jeg har lært meg å tenke sånn. Derfor blir jeg heller ikke lett såra, for det er jo mange andre å gå til etterpå.

Eh

Quote from: ChristianL on January 12, 2012, 16:22:55 PM
Sier ikke at du skal velge gutter du ikke liker, men at det kan være lurt å prøve å styre følelsene sine litt mer rundt de du kunne tenke deg og kanskje ha litt på gang med flere på en gang? Jeg er litt sånn rundt jenter, det tar laaang tid før jeg får følelser som gjør at jeg kunne tenke meg å binde meg fordi jeg har lært meg å tenke sånn. Derfor blir jeg heller ikke lett såra, for det er jo mange andre å gå til etterpå.

Jeg var på vei inn her for å si det samme. For oss gutter er det mye snakk om overflodsmentalitet, og det tror jeg også du kunne hatt godt av. Det er selvfølgelig ikke snakk om å sex med flest mulig gutter på kortest mulig tid, men det å ha noen som backup er veldig greit. Når man kun har en man kan og vil være med er det lettere å drite seg ut, og jeg tror den letteste måten å drite seg ut på er at man blir alt for pågående. Jeg har hvertfall opplevd det selv. Man tenker gjerne at man må gjøre alt for at dette forholdet skal funke, men siden du legger så mye tid og krefter i det blir du needy og det er turnoff for motparten.
Har du flere alternativer er det også lettere å finne ut hva du liker ved de enkelte og kan på en sammenligne de for å finne ut hvem som er best for deg.


Miss Føniks

#25
Veldig glad for at jeg har funnet dette formunt og kan be dere flotte folk om tilbakemelding, det er veldig lærerikt :)

Veldig mye fornuftig sakt her!

Det som er da, jeg har ganske mange kompiser. Og er "en av gutta", blir ofte spurt om og bli med på ting som eneste jenta. Greia er at den jenta jeg er sammen me de, klarer jeg ikke vise frem til en jeg er interessert i. Hadde jeg klart det,hadde jeg nok kommet mye lenger...Er jo en grunn til at jeg har en del kompiser, forid de liker og henge med meg.

Det med overlfod mentalitet, altså har vel ikke noe problem med og eventuellt ha flere baller i luften. Det har jeg testet ut. Jeg syns det bare blir veldig forvirrende, + jeg har lett for da og sitte med en følelse av og bli "brukt" det orker jeg heller ikke. Men det er da i forhold til sex. Vil ikke ha sex bare for sexens skyld. Føler meg ferdig me den vedig utgarende perioden. Vet godt hva jeg ser etter, vil heller ha en fyr som ar opptatt av trening/frilufliv som han jeg datat nå. En en som bare vil fly på byen og drikke.
Har nok ikke en overflodmentalitet selv, forid jeg vet veldig konkret hva jeg ser etter. Har heller ikke lyst til og etablere noe avstand forhold me noen som ikke er fra distriktet her. Det er ikke noe for meg.

Eh: Sier noe der,Det og gjøre alt for og fåå det forholde til og funke,for jeg tenker nok veldig det. Selv om jeg har ikke har følt at jeg egentlig har overdrevet på noen måte. I og me at jeg egentlig bare har lent meg tilbake, fordi han har vært så full av insiativ hele veien.

Ja, mange alfa hanner vil muligens der. Men han her ville virkelig ha forhold,det gjorde han veldig klart. Viste meg jo frem til moren sin blant annet.

Merker i hvert fall at jeg skulle ha begynt og trene for lengst, det hjelper veldig mye på humøret mitt.
Merker hvor mye lettere det er og være den sprudlende tøysete jenta jeg pleir være. Trener med noen kompiser. Sliter litt med og være deprimert i perider(skal fikse opp i det). Og det var nok også når jeg detat han her,noe som nok også hadde en innvirkning. Men det er jo ikke noe man busser ut opp med det første, hvilken bagasje man har.

Jeg er i hvert fall mye kalrer nå på hvilken gutt jeg skal satse på. Vil jo ha en lignende type som han her. tidligere har jeg vært me noen som er for opptatt av festing og byen, dermed ikke på helt samme sted som jeg er selv. Ikke missforstå, liker og ut og være sosial. og tar gjerne en fest. Men jeg sysn det er andret opplevelser som har mere verdi og gjøre sammen med noen. Bedre og dra på tur osv


Også begynt og tenke nå, jeg liker jo svært aktive gutter som kan dra med med på ting. Men da må jeg jammen bli flink til det selv også,merker jo hvor godt jeg har av det mentalt sett. Studerer + jobber,så jeg har ikke alt for mye fritid. Men er faktisk ebdre og ta en trenings økt en og se 2 epsidoer med en eller annen tv-serie.
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Snakket faktisk med en kjent pickupartist jeg kjenner om det, han sa at  "jeg har alltid bare vært keen på å leke, men alltid noen som klarer å få meg til å gjøre alvor av leken;) men de har klart det fordi de har gitt meg tid og ikke pushet for tidlig, før jeg har fått følelser for dem. "

Det er kanskje noe i det? Men hvordan gjør man eventuelt det? Fasitsvar fins vel ikke akkuarat men.

Jeg tror jeg blir usikker vis ting tar lang tid. Men samtidig kunne jeg fint fortsatt som jeg hadde gjort med han jeg datat her i samme tempoe og måte,så lenge vi hadde hatt en åpen kommunikajson rundt det som foregikk. Hadde jeg ikke hatt noe problemm med det. Åpen kommunikajson er jo alfa omega, men det er en del jeg må bli flinkere til.
The Phoenix always rises from the asses

Casual

Vil ikke alt det man "gjør feil" være ubetydelig så lenge det er gjensidig forelskelse begge veier? At han ikke har det lenger kan vel ikke være noe du har gjort og ikke gjort. Når man liker en person veldig godt så blir man jo ofte tilbøyelig å godtar "alt".
Da vil jeg tippe han var betatt av deg, og når han fikk føle mer hvordan du var så gikk ikke gnisten noe videre til dyp forelskelse.

Enten så føler man god kjemi eller ikke.

Jeagle

lurer på en ting, når dere sier overflods mentalitet, mener dere da som i at det er flere fisk i havet, eller som i jeg har flere rog velge i
å være eller ikke være

Tingles

Haha du treffer min fetish perfekt her Føniks, en jente som egentlig er helt rå på bunn, men må jobbe hardt for å få deg til å åpne deg! trodde jeg var ferdig med den der, men ble nyskjerrig nå ja :P

Det er helt tydelig noe som har skjedd i bakgrunnen her i hodet til han karen.. Dere kan kanskje ha snublet innpå en dealbreaker han har? Det som er sikkert er at han har hatt noe surrende opp i hodet som har dreid seg om deg og han fremover (man presiserer ikke at man vil ha et forhold og introduserer damen for mor/far uten at det ligger noen seriøse planer bak(med mindre han bor hjemme)). Her er det noe som har skjedd som er HELT ute av din kontroll sone og tror ikke du skal bekymre deg så mye over det :)

Jeg har måttet gi opp på ett forhold med en jente jeg var forelsket i i 3-4år. Akkurat når ting begynner å komme på gli og jeg tror jeg kjenner henne, forteller hun dønn seriøst "Bibelen er bevist". Det var ett par andre ting i dette forholdet og, men det der var dealbreakeren min. Det er ikke alltid det skal så mye mer enn det som skal til :)


Min teori i dette her er hvis du virkelig leter etter forhold så kommer du til å lete lenge, eller ta til takke med noe du egentlig ikke vil ha, kun fordi du vil ha ett forhold.

Slappe av, kose deg, leke livet!




my 2 cents :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.