Han slutter og ta kontakt

Started by Miss Føniks, January 08, 2012, 19:50:47 PM

Previous topic - Next topic

ChristianL

Quote from: Jeagle on January 12, 2012, 22:05:35 PM
lurer på en ting, når dere sier overflods mentalitet, mener dere da som i at det er flere fisk i havet, eller som i jeg har flere rog velge i
Begge deler.

Overflodsmentalitet som i at du har nok jenter i livet ditt fra før. Ikke bare jenter du nødvendigvis har noe på gang med og som du VET er keen, men også tanken av at det er MANGE flotte jenter ute som du kan ta med deg hjem eller gå i forhold med hvis DU vil. Vi gutter har en fordel med at vi kan like veldig mange jenter. Jenter ser ut til å ha mye lettere for å binde følelsene til EN spesiell gutt og ikke ha lyst på noe annet.

Poenget med overflodsmentalitet er at du ikke skal ha BEHOV for akkurat denne jenta eller gjøre noe som du ikke hadde gjort for hvem som helst andre i startfasen. Jenter plukker opp dette, de merker at du har nok annet å ta av og da vil de ofte se på deg som prisen og den med valgmuligheter.

VB

Quote from: Jeagle on January 12, 2012, 22:05:35 PM
lurer på en ting, når dere sier overflods mentalitet, mener dere da som i at det er flere fisk i havet, eller som i jeg har flere rog velge i

Synes det alltid er så generelt når folk sier overflods mentalitet, skjønner at det begrepet er forvirrende.

Personlig mener jeg at det er forskjellige nivåer av overflods mentalitet, du kan ha overflod på et område men ikke et annet.

Eks,

Hvis du aldri snakker med jenter har du ikke en følelse av at det er overflod av jenter å snakke med, derfor ender du opp med å gjøre dumme ting når du snakker med jenter.
Men selv om du snakker med masse jenter og har en følelse av at det er nok av jenter å snakke med kan det fortsatt hende at du fucker opp masse første gangen du snakker med en virkelig pen jente som du er skikkelig interessert i, siden du har ikke en overflod av den type jenter.
Samme gjelder klining, dating, sex, etc...

Du kan ha overflod av jenter å kline med selv om du aldri får sex. Så når du da først får en jente hjem med deg er det mulig du gjør masse rare ting selv om du har masse jenter i livet ditt på andre områder.

Så jeg personlig mener at man må jobbe seg "oppover" så og si, overflod av jenter å prate med-> overflod av jenter å flørte med-> overflod av jenter som er interessert i deg->overflod av jenter å kline med, etc...

Men dette er min personlige mening, er sikkert andre som legger andre ting i overflods mentalitet og har helt andre meninger om temaet.

Casual

Quote from: Tingles on January 13, 2012, 01:43:10 AM
Akkurat når ting begynner å komme på gli og jeg tror jeg kjenner henne, forteller hun dønn seriøst "Bibelen er bevist". Det var ett par andre ting i dette forholdet og, men det der var dealbreakeren min. Det er ikke alltid det skal så mye mer enn det som skal til :)
Da hadde jeg klikka:P Men uansett hva folk har for tanker så må man respektere de.

Man blir jo ikke plutselig av-forelska av en dealbreaker. Eller?

Stemning

#33
Quote from: Casual on January 13, 2012, 20:53:02 PM
Quote from: Tingles on January 13, 2012, 01:43:10 AM
Akkurat når ting begynner å komme på gli og jeg tror jeg kjenner henne, forteller hun dønn seriøst "Bibelen er bevist". Det var ett par andre ting i dette forholdet og, men det der var dealbreakeren min. Det er ikke alltid det skal så mye mer enn det som skal til :)
Da hadde jeg klikka:P Men uansett hva folk har for tanker så må man respektere de.

Man blir jo ikke plutselig av-forelska av en dealbreaker. Eller?

Jeg har en ekstrem dealbreaker i at dama ikke må være kristen. Men jeg håper da jeg hadde vist om det før jeg ble skikkelig forelsket, for hadde jeg væfrt forelsket og hun var kristen hadde det fremdeles vært en no-go. Uansett, alltid.
EDIT: Eller andre former for religiøs.
EDIT2: Det har ikke noe med at jeg ikke liker religiøse har mange venner som er det, men hun jeg skal vie livet til kan ikke være det.