Nerdetråd

Started by kastanje, January 19, 2012, 13:24:43 PM

Previous topic - Next topic

kastanje

Trodde faktisk vi hadde en nerdetråd fra før, men fant den ikke, så da måtte den rett og slett lages. Her er det åpent for all slags nerding og ekstreme intereesser.

Jeg vil uansett benytte den høye guttetettheten til å høre om det finnes noen som har peiling på LaTex?

guffen

QuoteJeg vil uansett benytte den høye guttetettheten til å høre om det finnes noen som har peiling på LaTex?

Det er lenge siden jeg har brukt det, men jeg kan kanskje hjelpe deg ? 

Gaffateip

Har måttet skrive noen rapporter i LaTeX, noe spesielt du trenger hjelp med?

deepArne

Nerdetråden var vel iPhone eller Android?, som vart flytta til Off Topic.

Eg kan sjølvsagt LaTex. Deltok faktisk i LaTex-quiz ein gong der vi skulle lage denne pdf-en: http://folk.uib.no/st09254/gode_vibber/paske.pdf. Trur eg skal vere ganske anonym framleis, då dei har fjerna nmblookup-en på rasmus. Det var forøvrig ganske nerdete å opprette heimeområde på UiB ved hjelp av SSH-tilknytning til Linux-server for å svare på dette innlegget.

Har du forresten vore på ħ eller Pi-happy kastanje?

deepArne

Kva dokument er det du skal skrive? Eg vil anbefale å bruke dokumentmalen til nokon andre og berre ta det derifrå. Du finn ganske mykje hjelp på google og The not so short introduction to LaTex. Viss du vil kan eg laste opp dokumentmalen eg brukte i masteroppgåva mi.
Quote from: kastanjeJeg har selvsagt vært på både h-bar og pi-happy. Det hører jo med. ... Men er du UiB-er da, jeg har trodd at du har holdt deg til den andre siden av fjellene?
Eg bur i Bergen, men er ferdig med studiene på Mat.nat. Men eg har framleis tilknytning til UiB då eg akkurat har byrja i jobb på universitetet. Viss du har vore ein del på h-bar og Pi-happy er det faktisk ein god sjanse for at du har møtt meg! Og med at eg framleis er anonym meinte eg at det ikkje lenger er mogeleg å søke opp kven som eig brukarkontoar. Du kan sjølvsagt manuelt gå gjennom alle som har konto ved UiB for å finne ut kven eg er...;-)

deepArne

Ettersom eg ikkje klarar å få igang solcelleklokka som eg kjøpte i 1999, har eg tenkt å kjøpe ny klokke.

Er litt usikker på om eg skal kjøpe denne:

Slik eg forstår det roterer både urvisarane og talskiva! Det gir høve til å dra verdens slibrigaste sjekkereplikk når ei jente kommenterer den kule klokka...

Alternativet er denne:

som er hakket meir diskret, men også meir hardcore.

Dei som klarar å sjå kva som er nerd med denne klokka får plusspoeng i nerdetråden! (Er jo også fullt mogeleg å jukse, det er jo litt nerd det og...)

deepArne

- Det var ei kul klokke!
- Jepp. Ikkje er klokka berre kul, men ein kan faktisk også sjå alt mogeleg med denne klokka. Faktisk kan eg sjå at du ikkje har truser på.
- Nei, det stemmer ikkje.
- Åååå, ho går visst ein time for fort...

Dag

Ang LaTex, så kan du bruke et program som heter Lyx, da får du de aller fleste fordelene ved LaTex, uten å trenge lære koden  ;) Brukt Lyx selv til mange oppgaver på skolen min, også til masteroppgaven, så det er et veldig ok verktøy.

SpantaX

Quote from: deepArne on January 20, 2012, 21:36:58 PM
Ettersom eg ikkje klarar å få igang solcelleklokka som eg kjøpte i 1999, har eg tenkt å kjøpe ny klokke.

Er litt usikker på om eg skal kjøpe denne:

Slik eg forstår det roterer både urvisarane og talskiva! Det gir høve til å dra verdens slibrigaste sjekkereplikk når ei jente kommenterer den kule klokka...

Alternativet er denne:

som er hakket meir diskret, men også meir hardcore.

Dei som klarar å sjå kva som er nerd med denne klokka får plusspoeng i nerdetråden! (Er jo også fullt mogeleg å jukse, det er jo litt nerd det og...)

Jeg trodde binære klokker begrensa seg til sånne typer:



Men den du har der var elegant og subtil.. Hvor får man kjøpt den?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

deepArne

Ein kollega av meg har problemet at han ikkje kan drikke kaffi fordi magen slår seg vrang, samstundes med at han akkurat har blitt pappa og er søvndeprivert. Løysinga på problemet er at han blandar kaffien med mjølk (som alle veit er ei bufferløysing). Problemet med dette er at han ikkje får plass til mjølka saman med kaffien i dei små koppane i kantina. Ein kopp kaffi kostar seks kroner og to halve koppar kaffi kostar 12! Istadenfor å betale dobbel pris kjøper han heller ein kopp kaffi og deler på to. Problemet med det igjen er at det fort blir mykje søl. Difor hadde han idag med sugerøyr som han brukte til hevert for å få kaffien over i den andre koppen. Eg følte meg som i ein episode av Big Bang theory...

deepArne

Quote from: SpantaX on January 25, 2012, 17:18:09 PM
Men den du har der var elegant og subtil.. Hvor får man kjøpt den?
Med fare for at alle nerdesjekkarane går rundt med same klokke som meg: http://www.thinkgeek.com.

Men ver merksam på at DHL tar heilt av i gebyrer for tollutlegg, og det er umogeleg å velje annan fraktleverandør. Dette burde eg vite som nerd...

P.S. Det endte opp med at eg kjøpte begge klokkene...

deepArne

Quote from: kastanje on January 19, 2012, 13:24:43 PM
Jeg vil uansett benytte den høye guttetettheten til å høre om det finnes noen som har peiling på LaTex?
Tilbake til trådstartar: Dersom du bruker Linux, vil eg anbefale teksteditoren Kile til LaTex-filer.

deepArne

Relativitetsklokka var ikkje så kul som eg trudde; einaste forskjellen på ei vanleg klokke er at urskiva fungerer som sekundvisar. Men har fått ein del kommentarar frå kjente og litt mindre kjente. Diverre klarte eg å øydeleggje ho, då eg brukte ho på skitur sist helg. Temperatur- og trykkfallet på 1200 m gjorde at det vart frigjort kondens (det burde eg visst), og då eg opna ho etterpå for reingjering (er det nerd å måtte skru ting frå kvarandre?) klarte eg å knekke av "sekundvisaren". Klokka fungerer framleis, men ho ser ganske korny ut med krumma rom og utan tal. Binær-klokka fekk ein kompis av meg i 30-årsgåve.

Tingles

Trodde det først det var en veldig spesiell type nerd du lette etter gjennom denne tråden kastanje.. Gjennomført S&M nerd med forkjærlighet for latex? Kinky!

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Tingles

Vedder på at læreren enten gir deg toppkarakter for å levere i ett sånt antrekk eller så kommer du til å få mange juridiske problemer med skolen etterhvert!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.