"Søte" meldinger til jenter. Hvor går grensen?

Started by TopGun, April 21, 2012, 04:28:14 AM

Previous topic - Next topic

TopGun

Er for tiden en jente som bor på en helt annet kant av landet jeg trives veldig godt sammen meg. Jeg vil ikke si jeg er forelsket (det har jeg ingen grunn til å tro at hun er heller), men at jeg tenker mye på henne er ingen hemmelighet.
Vi har hatt sex ett par ganger, og hun har overnattet hos meg de helgene hun har besøkt byen.

Jeg vil følge hjertet og sende henne akkurat den meldingen jeg tenker der og da, men er redd for hvordan det kan tolkes av henne. Jeg vil ikke virke som en needy tosk. Har ofte lyst til å drite i game, og heller gjøre det jeg vil. Men som alle her inne vil jeg være best mulig i det jeg driver med.

Personlig så hadde jeg synes at f.eks "Jeg savner deg!" en gang iblandt hadde vært kjempekos, så lenge det ikke blir for ofte.

Hva synes dere jenter, hvor går grensen for hva en gutt dere ikke ser for ofte kan tekste før dere synes det blir for kleint?

Carebear

Quote from: TopGun on April 21, 2012, 04:28:14 AM
Er for tiden en jente som bor på en helt annet kant av landet jeg trives veldig godt sammen meg. Jeg vil ikke si jeg er forelsket (det har jeg ingen grunn til å tro at hun er heller), men at jeg tenker mye på henne er ingen hemmelighet.
Vi har hatt sex ett par ganger, og hun har overnattet hos meg de helgene hun har besøkt byen.

Jeg vil følge hjertet og sende henne akkurat den meldingen jeg tenker der og da, men er redd for hvordan det kan tolkes av henne. Jeg vil ikke virke som en needy tosk. Har ofte lyst til å drite i game, og heller gjøre det jeg vil. Men som alle her inne vil jeg være best mulig i det jeg driver med.

Personlig så hadde jeg synes at f.eks "Jeg savner deg!" en gang iblandt hadde vært kjempekos, så lenge det ikke blir for ofte.

Hva synes dere jenter, hvor går grensen for hva en gutt dere ikke ser for ofte kan tekste før dere synes det blir for kleint?

Beste spørsmålet 2012 :D
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

QueenB

dette er jo veldig avhengig av den kommunikasjonen som eksisterer mellom dere to. Men tommelfingerregelen er : ikke overdriv. jeg synes det er veldig søtt at du vil drite i game og skrive "savner deg" og bare være deg selv. Det er jo sånn det burde være, i allefall i et perfekt univers ;)

men ikke send slike mld hver dag, og ikke smør så tjukt på. F.eks, ikke skriv: "du er solen i mitt univers". Kleint x 100.
Men f.eks: "du er søt", kanksje? Noe enkelt som du virkelig mener. Det viktigste er uansett å ikke sende 100vis av mld hver uke, DA virker du needy. En gang fikk jeg denne mld: "takk for igår søte, fine deg. Smaaaaaask!!! :)", + flere av denne typen de neste dagene= turn off for meg. men så var jeg i utg.pkt ikke så interessert heller. Men hvis dere har hatt sex allerede, så er hun kanskje mer åpen for slikt enn det jeg var. Men synes forts du skal være forsiktig med å skrive slike "jentete" mld.

Hold det enkelt og greit, med små innslag av komplimenter som du virkelig mener, uten at du blir dramatisk og klisjéaktig. Håper det hjalp.:)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.


Anugita

Hvordan er kommunikasjonen ellers mellom dere? Er det en god flørtete tone, eller prater dere lite og kun ender opp i senga på fylla når ho er i byen?

Jeg synes sånne meldinger en gang i blandt er kjempesøtt, spesielt om jeg liker fyren... Men det holder med "savner deg" eller "skulle ønske du var her nå", legger du ut om at ho er hele ditt univers og at ho har stjålet hjertet ditt osv blir det kleint..