Til guttene - temaer til 0330

Started by Andreas GV, May 21, 2012, 21:07:26 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Hvilke temaer ønsker dere guttene at vi skriver om på bloggen vår, 0330.no?

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Noen "oppgaver"/lekser/ting man kan gjøre for å øve seg på sjekking.
Generelle psykologiske tips som kroppspråk, øyekontakt etc

Potet

- Dette er neppe så lett å skrive om, men et område jeg føler jeg (og garantert mange andre) har et forbedringspotensiale på, og det er tonefall og stemmebruk. Hvordan få fram den mørke, forføriske stemmen?
- Hva er de verste tabbene man gjør og hvordan luke dem vekk
- Treningstips synes jeg ikke er så nødvendig å fokusere så mye på når man har en annen glimrende blogg om trening som fitnessbloggen.no.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Torstein

Jeg vil høre om når Lars testet ut DiCaprio i The Aviator

Claw

- Hvordan gi en bamseklem som smelter hjerter
- Hvordan snakke i telefon
- Shorts. Hvordan kombinere, når er det greit og ikke greit å gå med shorts, hva skal man kjøpe
- Hver av GV-guttas top 5 bøker alle mennesker må lese
- Selverfarte historier med en moral og konklusjon, som også er underholdende å lese
- Analyser av situasjoner dere får på mail, sånn som dere har skrevet et par av før

Dropp trening, kosthold og sånn som er utenfor deres fagfelt, finnes så mye på dette allerede rundt omkring. Men dere kan godt ha noe om motivasjon osv.

Jeagle

jeg kunne tenke meg og lese og høre om:

- hvor møte jenter og hvordan holde på de.
- øvelser tips til hvordan møte jenter på byen.
- 5 top sjekke bøker og lignense.
å være eller ikke være

mortenoe

Morsomme historier om klassiske feil fra dere selv eller andre. Alltid gøy å gjøre ting som kanskje er pinling der og da om til noe positivt.

Husker f.eks en ting jeg gjorde på bootcamp som jeg smiler av hver gang jeg tenker på det.
Gikk for kysset, fikk kinnet til og jeg kom med noen ord ala "Men, koss går det ehm hrm hrm bla." Det ble veldig kleint akkurat der og da.
Andy sin reaksjon da jeg fortalte det etterpå var så positiv og lattermild, at det ikke gjorde meg en ting og jeg lærte av det! 


Hadde vært gøy å hørt noen slike.
Er du klein eller?

SpantaX

Jeg digger innleggene om mote/stil så kunne gjerne tenkt meg fler av dem :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Hopefull

Mer om bygging av karakterstyrke tenker jeg hadde vært nyttig:) forige artikkel om det var skikkelig bra!

woop

Jeg har gjennom blogg innleggene og spesielt podcasten fått inntrykk at alle fra 0330/GV er noen kule fyrer. Hva var det som gjorde at jeg tenkte  "Ah, han virker som en veldig kul fyr." første gang jeg hørte en av podcastene deres? Hva er det som gjør at jeg tenker det samme om noen, når jeg møtte de første gang for 10 minutter siden? Jeg snakker ikke om felles interesser og slikt, jeg snakker om universale egenskaper som noen få heldige har. Jeg vet Sondre har skrevet et innlegg om det, men jeg ønsker at det blir tatt mer i dybden. Hva er egenskapene til en kul fyr? Jeg tenker selv at en kul fyr er genuin og hyggelig, men samtidig så er han moderat og ledene. Men det er jo langt i fra alt, hva mer(kroppspråk, andre egenskaper etc.)? Hva definer en kul fyr? Og til sist men ikke minst: Hvordan bli man en kul fyr?

Remi

Mer om mote, og om ladde samtaleemner som skaper spenning.

Roman

Fordommer, både sjekking og generelt. Muligens hvorfor en rasjonaliserer slik, og hva en må gjøre for å komme ut av en negativ tankegang/tanke konstruksjon.
Be like water my friend.

tore

Jeg vil vite hvorfor han Preben og han Madsen (eller hva de nå heter) er så bitre.

De har tydligvis tenkt mye på kjønn og sjekkemarkedet gjennom jobben sin. De har sikkert en del erfaring også. Burde ikke det føre til at de blir mindre frustrerte og ikke mer frustrerte?