Hva synes dere om?

Started by vinteRR, June 07, 2012, 20:01:56 PM

Previous topic - Next topic

vinteRR

Tenkte vi kunne ha en topic hvor vi kan paste plagg vi er usikre på for å få andre sitt perspektiv på saken. :-)

Jeg starter!


Syns dere om skoene her?

Chuck Baz

Feil farge og gammel mann assosiasjoner fra min side :) I blått hadde muligens vært bedre.

Rebound

Quote from: vinteRR on June 07, 2012, 20:01:56 PM
Tenkte vi kunne ha en topic hvor vi kan paste plagg vi er usikre på for å få andre sitt perspektiv på saken. :-)

Jeg starter!


Syns dere om skoene her?

Er en del av de mer stilsikre kompisene mine som har den typen i blå, ser sinnsykt bra ut når det er gjennomført. Men utrolig dumt ut om det ikke er det. Det er ikke sko du har til jeans og hettegenser for å si det sånn :)

Egil GV

#3


Selv synes jeg disse var fete, selv om de kanskje var vel dyre da
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Femininist

Til riktig antrekk er slike sko (både i blå og rød) fantastisk!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

jeg synes den passer perfekt. til DEG, ikke til den skjorta du har under, hoho :) hadde passet best med en tynn, hvit t-skjorte eller ingenting under.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Selveste

Når man har på seg skjorts:

Synes dere det ser best ut med skjorte halveis nedi skjortsen, f.eks:



Eller liker dere den best utenpå? synes ofte det fører til at skjortsen ser kort ut.

Miss Føniks

#7
Må si at jeg misliker når shorter,gensere uansett plagg blir dyttet ned i buksa.... :P Det ser ikke bra ut!
Det er det bestefar og pappa gjør. Gir meg litt "gammel man" feeling. Men det er nå meg !
The Phoenix always rises from the asses

Andreas GV

Enig med føniks, ha skjorta untucked ved mindre du har på deg dress.

Rebound

#9
Quote from: Andreas GV on June 10, 2012, 05:29:58 AM
Enig med føniks, ha skjorta untucked ved mindre du har på deg dress.

Hva med dress-shorts? Har nylig gått til innkjøp av shorts med press. Burde shortsen være tucked eller untucked? Det kommer nok et bilde i løpet av morgendagen, så det blir lettere å gi tilbakemelding.

Ligner på denne, bare i mørkeblå: (har riktignok ikke planer om å ha blazer over skjorta)


Egil GV

Synes det kan være kult med sånn type shorts så lenge den ikke blir så altfor kort. Passer bra til et preppy antrekk!
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Jeagle

jeg liker det ikke synnes det blir litt for pappa gutt. men det passer fint sammen.
å være eller ikke være

woop

Hva synes dere om denne oransje badeshortsen? Skal kun brukes sammen med lyse t-skjorter :)


Egil GV



Hva synes dere om disse?
Hva er eventuelt best å kjøpe når jeg vil ha en sånn type seiler/loafersko
Navyblå, svart, brun elller noen kneshe farger?
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Egil GV

Quote from: woop on June 26, 2012, 01:10:22 AM
Hva synes dere om denne oransje badeshortsen? Skal kun brukes sammen med lyse t-skjorter :)



Hva med denne i stedet hvis du vil ha oransje? Synes denne er mer "clean"

Gjør en ting du er redd for hver dag!