ESTETIKKTRÅDEN! (Bildetråd; kropp, trening, fremgang)

Started by Stemning, August 10, 2012, 13:08:08 PM

Previous topic - Next topic

Eh

Quote from: SpantaX on August 17, 2012, 14:57:55 PM
Quote from: Eh on August 16, 2012, 09:42:07 AM
Trener styrke 6 dager i uka, 5 kardioøkter (vanligvis 30 min med intervaller på mølla) og 3 økter på ro-maskin. 5x500m intervall, langkjøring (1000m+4000-5000m+1000m) og 1000m.

Fri på lørdager hvor jeg også har oppkarbingsdag, dvs 10g mer havregryn, 15g mer ris til hvert måltid + et valgfritt måltid :)

Imponerende Eh!

Rått at du har viljestyrke til et såpass strengt kosthold :)
Takk, men kjenner jeg begyner å glede meg noe sinnsykt til det er over! 6 uker igjen! :D

Quote from: QueenB on August 17, 2012, 15:25:36 PM
Quote from: Eh on August 16, 2012, 09:42:07 AM


Fri på lørdager hvor jeg også har oppkarbingsdag, dvs 10g mer havregryn, 15g mer ris til hvert måltid + et valgfritt måltid :)

du slår deg skikkelig løs på lørdager, med andre ord. gærning  :P

Skikkelig crazy!

Mr.Brightside

Spantax: Det er så sykt bra den Shrek -> Hulk bildet!
Rise and rise again, untill lambs become lions

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Eh

Siden ingen andre poster her..
Begynner å se seperasjon på ryggen nå! Sweeet!

Jeagle

dette har iallefall fått meg til og tenke på og starte og trene.
sånn litt systematisk.
å være eller ikke være

SpantaX



4 mnd gammelt bilde. Passformen på buksene begynner å bli dårlig! Hehe :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Anugita

Dere er så tøffe som tør å legge ut bilder :D Jeg tok egentlig bilde i dag for å legge ut, men fant ut at jeg ikke tør blant alle dere tynne, supertrente perfekte menneskene... Får heller vente til jeg er fornøyd å legge ut før/etter-bildet samtidig da :)

Stemning

Quote from: Anugita on August 22, 2012, 01:40:07 AM
Dere er så tøffe som tør å legge ut bilder :D Jeg tok egentlig bilde i dag for å legge ut, men fant ut at jeg ikke tør blant alle dere tynne, supertrente perfekte menneskene... Får heller vente til jeg er fornøyd å legge ut før/etter-bildet samtidig da :)

Ingen her som kommer til å dømme, vi er alle *på vei*! :D Så bra at du trener og har et mål Anugita! :D

Supernova

Haha ikke rart dere har suksess når dere ser sånn ut da folkens!
Regner med dere går bare rundt og plukker fra øverste hylle. Eller blir plukka ;)
Godt jobba:)

Får følelsen av at man MÅ være ekstreemt trent for å ha sjangs nå... Vil det å være godt trent i seg selv være nok? Kommer de løpende da? :P

Stemning

Quote from: Supernova on August 23, 2012, 14:21:48 PM
Haha ikke rart dere har suksess når dere ser sånn ut da folkens!
Regner med dere går bare rundt og plukker fra øverste hylle. Eller blir plukka ;)
Godt jobba:)

Får følelsen av at man MÅ være ekstreemt trent for å ha sjangs nå... Vil det å være godt trent i seg selv være nok? Kommer de løpende da? :P

Damene ser ikke mye til kroppen om du har på klær, det eneste de kan se er at du ikke har vom eller dobbelthake, og at du kanskje har litt armer/kasse. Når klærne er av så trengs det vel ikke så mye mer overbevisning. ;) Man må ikke være trent for å ha sjangs, men kan være greit å ikke være synlig tykk. Masse folk som er skinny og skinnyfat som har skikkelig draget. En av grunnene til at jeg vil trene og se bedre ut er at jeg vil ha en dame (når jeg finner en jeg vil slå meg til ro med litt) som også trener fordi hun vil se bra ut. :) Jeg er en sucker for trente damer.

SpantaX

Quote from: Stemning on August 23, 2012, 15:37:40 PM
Quote from: Supernova on August 23, 2012, 14:21:48 PM
Haha ikke rart dere har suksess når dere ser sånn ut da folkens!
Regner med dere går bare rundt og plukker fra øverste hylle. Eller blir plukka ;)
Godt jobba:)

Får følelsen av at man MÅ være ekstreemt trent for å ha sjangs nå... Vil det å være godt trent i seg selv være nok? Kommer de løpende da? :P

Damene ser ikke mye til kroppen om du har på klær, det eneste de kan se er at du ikke har vom eller dobbelthake, og at du kanskje har litt armer/kasse. Når klærne er av så trengs det vel ikke så mye mer overbevisning. ;) Man må ikke være trent for å ha sjangs, men kan være greit å ikke være synlig tykk. Masse folk som er skinny og skinnyfat som har skikkelig draget. En av grunnene til at jeg vil trene og se bedre ut er at jeg vil ha en dame (når jeg finner en jeg vil slå meg til ro med litt) som også trener fordi hun vil se bra ut. :) Jeg er en sucker for trente damer.

For ikke å snakke om at selvfølelsen stiger til de grader når man liker det man ser i speilet! Selvtillitten stiger og du blir kjekkere og kjekkere ;)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

SpantaX

Quote from: Ananas on August 23, 2012, 17:14:09 PM
Må ikke legge så mye vekt på utseende for bra selvtillit. Det kan fort føre til Bra kropp = et godt liv, og det er helt feil fokus. Det er noen som har det helt fint med seg selv og liker å spise junk food og være store kosebamser, og som drar bra fine damer. Også finner det gutter som trener hver dag og ser fine ut, men som ikke drar noen damer.

Det står noe om dette på bloggen. Ikke akkurat at man kan være feit og dra damer, men at man ikke nødvendigvis trenger å se ut som en bodybuilder for det. Bare man ser normal ut, og magen ikke stikker for langt ut, liksom. Det er for å tiltrekke så mange damer som mulig. Men altså poenget mitt er at å ha en bra kropp ikke er lik bra dametekke.

Misforstå meg rett :) Jeg sier ikke at en bra kropp er et must for god selvtillit! Men hvis det er noe ved deg selv så bør du gjøre noe med det. Hvis du da for eksempel ikke liker det du ser i speilet, og jobber hardt for resultater du liker, så er økt selvtillit bare en bonus oppå det hele! Og det er vel ikke feil? ;)

Hvis man er fornøyd med seg selv slik man er og har selvtillit til tusen, så er det ikke vits i å endre noenting :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Eh

Quote from: Supernova on August 23, 2012, 14:21:48 PM
Vil det å være godt trent i seg selv være nok? Kommer de løpende da? :P

Løpende? Njaaa, men på stranda for noen uker siden fikk jeg flere blikk enn jeg noen gang har fått! :p

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

å være eller ikke være