Quote from: Chuck Baz on October 10, 2012, 14:37:51 PM
Damn, herlige armer/skuldre Stemning! Nesten så jeg vurderer begynne trene igjen selv så jeg er i nærheten av å fylle ut ermene i t-skjortene mine 
Varmer! Jeg føler ikke jeg selv heller fyller godt nok ut i skjorteermene enda, har lyst på litt fullere muskler sånn at overarmen i skjorten sitter helt klistret, hvis jeg velger sånne skjorter da vel og merke. Det kan man jo variere. Er for øvrig ikke alle jenter som liker det heller, men jeg gjør!

Quote from: SpantaX on October 10, 2012, 15:58:13 PM
Du ser veldig bra ut selv
Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?
Jeg er en storsynder på det området, klarer ikke holde samme program over mer enn noen uker før jeg finner ut at det er noe jeg vil endre. Har også hatt utrolig lite jevnhet i treningen, en gang en uke og tre ganger neste. Periodevis blir det noen øvelser jeg setter sammen der og da. Har ikke
fast fast treningspartner heller, så alt blir veldig tilpasset. Helt sikkert ikke bra, men igjen så er jeg ikke så konsekvent. Men jeg har blitt veldig motivert av gode tilbakemeldinger i sommer (bar overkroppsesong ftw) så jeg skal bli flink og holde det bra dette året. Har dog ikke satt meg et skikkelig program enda sånn det er nå.
Trener mye benk (varierer med dbs), db skråbenk, db flies, militærpress, db pullovers, lowrow, stående fremoverlent roing, hang ups, chins, db sidehev, dips, knebøy og diverse curls og pressdowns. Så har jeg noen uker med 10-12 reps før jeg bytter til noen uker med 6-8 reps. (Desverre ingen markløft for jeg har en prolaps nederst i korsryggen fra 2 år tilbake da jeg fikk et kne i ryggen under en kamp. Har fått streng beskjed fra lege om ikke å utsette korsryggen for noe belastning jeg ikke kan gjøre minst 20 reps på, så da gidder jeg ikke sånn det er nå).
Quote from: Eh on October 10, 2012, 16:16:08 PM
Bra framgang på armer, skuldre og bryst der! Skal fokusere mye på de samme områdene selv framover, så blir nok mer bilder her framover! :p

Det er skuldre jeg er mest fornøyd med selv sånn det er nå. Ikke mange av de jeg trener med som får særlig fremgang på sine så da er det kos å ha litt "kulete" skuldre selv.

Henger litt etter på baksidene, så de får litt ekstra arbeid for tiden.
Spent på bildeupdate fra deg!